Enkefalos hopper i det igjen!

Du skal i alle fall ikke unnskylde testetøsa ovenfor meg! Dette er bare gøy! :D
 
Du skal i alle fall ikke unnskylde testetøsa ovenfor meg! Dette er bare gøy! :D
Nei, egentlig så tenker jeg at jeg kjører på med testing så mye jeg bare vil i min egen dagbok :D :knegg: Det er så gøy når det kommer to streker, og tenk at det kan være ALLER siste gang jeg opplever dette :eek: Akkurat det slo meg plutselig her i kveld, så jeg har tenkt å bare kjøre på med testing enn så lenge :laughing002 Og eh.. Jeg fikk en stor bønsj med nye tester i dag, så jeg har litt å bruke opp :laughing002 Vi får se hvor lenge jeg gidder. Håper egentlig jeg blir trygg og ikke gidder mer innen noen få dager. Men vi får se ;) Veldig hyggelig at du deler testegleden med meg da ❤️ :D
 
Vel, altså. Må ærlig innrømme at jeg er innom flere ganger om dagen for å se om du har lagt ut nye testbilder :facepalm::smiley-angelic002
Og med så fine tester og så god stigning så ser det ut til at spiren blir septemberbaby ❤❤❤ og da mååå jo C på besøk til E for playdate, og jeg kan sniffe på baby :smiley-angelic006
 
Altsååå de testene der! Jeg bøyer meg i hatten som de sier :D:D❤️❤️❤️
 
4+1
Jaja, dere får tilgi meg min testgalskap :laughing002 Men den litt svake testen i morges og mye murring i hele dag, var visst god nok grunn for å slippe testetøsa fri i ettermiddag :angel7 Det var veldig beroligende :D Nå kommer strekene ganske kjapt, og dette er de sterkeste testene til nå tror jeg :love7 Jeg var sååå nær å ta den siste digitale jeg har, men jeg klarte akkurat å la være :knegg:

Jeg er veldig veldig veldig spent på blodprøveverdiene som jeg får svar på i morgen. Gyn skal sende meg melding om det, og jeg kommer til å være på jobb når jeg får svaret. Så det blir forferdelig tungt hvis svaret ikke er helt tipp topp. Men ut ifra testene i ettermiddag, er jeg ikke så veldig redd. Men jeg er redd for å være for sikker :rolleyes:

Jeg har lite symptomer. Ømme bryster har vært et typisk gravidtegn for meg før, men jeg synes ikke de er noe særlig ømme nå. Kanskje så smått begynt å bli det nå de siste par dagene. Kvalmen har jeg heller ikke kjent noe særlig mer på siden jeg skrev om det sist her. Jeg tror det var mest psykisk den dagen.. :p Jeg var jo ikke noe særlig kvalm sist gang, så jeg forventer egentlig å være i relativt god form frem til en eventuell bekkenløsning blir fremtredende. Men vi får se. Dette er et helt nytt svangerskap, og det trenger ikke å være likt som sist. Aaah, det virker helt sykt hvis det faktisk blir baby av dette :woot: Det kommer til å ta laaang tid å tro på dette :nailbiting:

Her er testene fra i ettermiddag (med ganske konsentrert urin vel og merke):

Vis vedlegget 285783

Vis vedlegget 285784

Vis vedlegget 285785

Og så åpnet jeg de to digitale jeg har tatt. 14 DPO hadde jeg altså 179 i HCG, så den digitale var riktig, den ;)
Vis vedlegget 285786

Kjempe gøy å komme inn her å se så fine tester :love7

Tror du vil kunne får 2-3 på digital i morgen. Din tidligtest fra babyplan er så og si identisk med den jeg fikk den dagen jeg fikk 2-3 på digital:)
 
Vel, altså. Må ærlig innrømme at jeg er innom flere ganger om dagen for å se om du har lagt ut nye testbilder :facepalm::smiley-angelic002
Og med så fine tester og så god stigning så ser det ut til at spiren blir septemberbaby ❤❤❤ og da mååå jo C på besøk til E for playdate, og jeg kan sniffe på baby :smiley-angelic006
Hihi, så herlig å høre :D Jeg begynner å tro mer og mer på dette nå, ja ❤️ Og C og E må definitivt på playdate forhåpentligvis inkludert babysniffing :D ❤️❤️
 
Altsååå de testene der! Jeg bøyer meg i hatten som de sier :D:D❤️❤️❤️
Jaa, jeg kan ikke akkurat klage på dem :smiley-ashamed005 Kunne ønske du også kunne få sånne beroligende tester!! ❤️
 
Kjempe gøy å komme inn her å se så fine tester :love7

Tror du vil kunne får 2-3 på digital i morgen. Din tidligtest fra babyplan er så og si identisk med den jeg fikk den dagen jeg fikk 2-3 på digital:)
Ja, det er såå deilig å kunne poste så fine tester :D Tok den digitale i dag, og den viste 2-3 :D
 
4+2
Fine tester i dag også. Ikke så sterke som i går kveld selvfølgelig, men det er ikke overraskende i det hele tatt, for den urinen var skikkelig konsentrert :p

Screenshot_20190117-064659_Gallery.jpg


Screenshot_20190117-064721_Gallery.jpg


Og så tok jeg den digitale..
Screenshot_20190117-064740_Gallery.jpg


Hurra!! :smiley-bounce016 Det var utrolig godt å se 2-3 :D :D Ååå, jeg er så spent på blodprøvesvaret, for nå er følelsen så god. Jeg håååper ikke det er litt sånn tvetydig :nailbiting: De åpner kl 08.30, så får vi se hvor lang tid det tar før jeg får beskjed. Jeg er supernervøs!
 
4+2

Jeg måtte ringe og spørre om blodprøvesvaret. Klarte ikke vente lenger :laughing002 HCG var på 272 i går :D :D 179 dagen før. Det er vel helt etter boka mtp at den skal fordoble seg hver andre dag, det?? Åååh!! Nå ble jeg letta! :love7 Kanskje det virkelig er lillebrøster i magen ❤️❤️
 
4+2
Jeg måtte ringe og spørre om blodprøvesvaret. Klarte ikke vente lenger :laughing002 HCG var på 272 i går :D :D 179 dagen før. Det er vel helt etter boka mtp at den skal fordoble seg hver andre dag, det?? Åååh!! Nå ble jeg letta! :love7 Kanskje det virkelig er lillebrøster i magen ❤️❤️
Det er en lillebrøster i magen din, det er ingen grunn til å tro noe annet. Man er aldri garantert, det kommer opp på 99,x% for suksess mot slutten, men 100% er man jo heller ikke etter at ungen er født, det kan alltid skje noe. Men det er ikke sansynlig. Det er ingen grunn til å tro noe annet enn at du skal få en baby

Septemberbaby!
 
Fantastiske tester og fantastisk hcg-nivå ja. Den skal ikke doble seg på 48 timer, men i snitt 48-72 timer (hcg under 1200). ;) Så du er absolutt i riktig ende av skalaen ja (40 timers doblingshastighet om det var ca 24 timer mellom de to prøvene). Og svært godt utgangspunkt 14 dpo. :D

Dette er en terminspire det. Du har brukt opp alt tull og tøys i jakten på førstemann, så nå har kroppen din skjønt hva den skal gjøre. Litt sånn: "AHA! Det er 9 måneder man skal ha spiren i livmoren ja, got it!"

Hurra hurra hurra! 2019. :Heartbigred
 
Wohooo! Dette blir så bra det! :D Fantastisk! ❤️❤️
 
Det er en lillebrøster i magen din, det er ingen grunn til å tro noe annet. Man er aldri garantert, det kommer opp på 99,x% for suksess mot slutten, men 100% er man jo heller ikke etter at ungen er født, det kan alltid skje noe. Men det er ikke sansynlig. Det er ingen grunn til å tro noe annet enn at du skal få en baby

Septemberbaby!
Nei, garantert at noe ikke skjer blir man jo aldri. Men det er veldig deilig å passere milepælene som øker sjansen ❤️ Aah, septemberbaby!! Tenk det a :D :D
 
Fantastiske tester og fantastisk hcg-nivå ja. Den skal ikke doble seg på 48 timer, men i snitt 48-72 timer (hcg under 1200). ;) Så du er absolutt i riktig ende av skalaen ja (40 timers doblingshastighet om det var ca 24 timer mellom de to prøvene). Og svært godt utgangspunkt 14 dpo. :D

Dette er en terminspire det. Du har brukt opp alt tull og tøys i jakten på førstemann, så nå har kroppen din skjønt hva den skal gjøre. Litt sånn: "AHA! Det er 9 måneder man skal ha spiren i livmoren ja, got it!"

Hurra hurra hurra! 2019. :Heartbigred
Ja, det stemmer jo. Doblingstiden er lengre med lavere HCG, ja! :D Har du linken til den siden hvor man kan taste inn nivået og få graf? :bookworm:

Ååå, ja, nå begynner jeg så smått å tro litt på det, jeg og ❤️ Jeg synes det er fryktelig skummelt å tro på det da. Men det er deilig å føle seg litt og litt mer trygg ❤️ Og denne gangen vet jeg at det har gått bra hele veien før. Det visste jeg ikke sist.
 
Back
Topp