Noe aktivitet her?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Hei, jeg var en del aktiv her inne tidligere med en annen bruker når jeg gikk gravid. Men så glemte jeg brukernavn og passord og alt mulig o_O Lurte bare på om det er noe aktivitet her inne enda eller om det har blitt helt stille? :)
 
Ja da, titter innom innimellom. God jul og godt nytt år til alle sammen som skulle titte innom.:greet008
 
Hei, jeg var en del aktiv her inne tidligere med en annen bruker når jeg gikk gravid. Men så glemte jeg brukernavn og passord og alt mulig o_O Lurte bare på om det er noe aktivitet her inne enda eller om det har blitt helt stille? :)


Ble dobbeltpost, men ville bare hilse på. Og fant ut etterpå at jeg hadde glemt å sitere deg :dance008
 
Last edited:
Ble dobbeltpost, men ville bare hilse på. Og fant ut etterpå at jeg hadde glemt å sitere deg :dance008
Haha! Er ikke bare meg her inne altså :hilarious:

God jul og godt nyttår til deg også!
 
Titter innom jeg også. Hva var brukernavnet ditt før? Turkis? :)
Brukernavnet mitt før var vel påfuglen om jeg ikke husker feil :) koselig at det ikke er bare jeg som titter innom her innimellom :p
 
Brukernavnet mitt før var vel påfuglen om jeg ikke husker feil :) koselig at det ikke er bare jeg som titter innom her innimellom :p
Påfuglen husker jeg! :) Er litt tilfeldig at jeg var innom. Måtte sjekke fødebag-tips. Venter nr tre i februar :)
 
Påfuglen husker jeg! :) Er litt tilfeldig at jeg var innom. Måtte sjekke fødebag-tips. Venter nr tre i februar :)
Haha, så kjekt å bli husket!
Den brukeren kommer jeg ikke inn på uansett hvor mye jeg har prøvd, det viste seg at jeg hadde to brukere registrert på samme mail eller noe slikt, så det ble bare kluss :hilarious:
Så kjekt med nummer tre! Ikke lenge igjen til Februar gitt! :eek:
 
Ramla innom her nå for å se på tråder jeg selv har skrevet i:oops::hilarious: var ikke så aktiv her inne da jeg egentlig hørte til i mai gruppa, men pjokken kom i mars istedet:)
 
Ramla innom her nå for å se på tråder jeg selv har skrevet i:oops::hilarious: var ikke så aktiv her inne da jeg egentlig hørte til i mai gruppa, men pjokken kom i mars istedet:)
Haha, ikke bare jeg som sniker her inne altså! :p Ser ut som det er lite aktivitet som henger igjen her da dessverre :(
 
Back
Topp