Vinter vognpose

nordlysdamen

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Hvilken vognpose har dere kjøpt/planlegger å kjøpe? Har voksi urban etter første mann, men syns ikke den er så varm og god.
 
Samme som ThildeM. Men jeg har termin i slutten av mars, og i april tenker jeg det holder med saueskinn nederst og vognpose for vår/høst og et pledd eller noe :happy: Kjøper vinterpose til neste vinter.
 
Samme som ThildeM. Men jeg har termin i slutten av mars, og i april tenker jeg det holder med saueskinn nederst og vognpose for vår/høst og et pledd eller noe :happy: Kjøper vinterpose til neste vinter.
Enig, samme tenker jeg å gjøre, har termin 22 mars. Men kjøpte essygrow da den var på tilbud :)
 
Har voksi urban og classic etter førstemann. Var veldig fornøyd altså.
 
Har Easygrow Nord, guri for en herlig pose!! Kunne tenkt meg en slik selv:angelic::p Ble årets testvinner også:happy:
 
Vi brukte voksi urban til nr 1. Syntes den ble kald. En ansatt på barnas hus sa at med 2 glidelåser til å slippe ut varme blir det gjerne kaldere og følte det var noe sant i det... Så til nr 2 har vi voksi city. Superfornøyd selv på dagene med -15 - 18 grader.. Kommer til å kjøpe den også til nr 3.
 
Hva er forskjellen mellom easygrow nature og nord?
Som jeg har forstått så er det litt mer dun i Nord, den har vaskbar ull i «ryggen» og den er et par ca smalere enn Nature da det er en relativ brei og lang pose! Syns Nord er stor uten forlengerdelen også, så vet ikke om Nature har passa så bra i vogna! 3åringen fikk plass oppi Nord med forlengerdelen på, så den skal nok holde til vi blir ferdig med dup-soving og vel så det:happy:
 
Vi så lenge på både Easygrow og Voksi sine vognposer, men når jeg fant ut at Reflex Lun hadde de samme egenskapene som Easygrow Nord med mengde dun og ull i rygg, fallt valget på denne da den var nedsatt med 50% Den er smalere og litt kortere enn de andre også, noe som passet vår NTX90 perfekt
 
Back
Topp