Leans IVF reise

Så godt å høre at det går bedre med deg, og at du klarer å holde den verste kvalmen i sjakk [emoji3590] Også så fint ultralydbilde dere har fått [emoji7] Må være fantastisk å se den lille sprelle og kose seg [emoji3590] Når skal dere ha neste UL?
 
Så fint bilde av lille :Heartred
Og så godt å høre at du er bedre :Heartred
 
Gratulerer med 10 uker og fin UL-opplevelse. :)
 
Så godt å høre at det går bedre med deg, og at du klarer å holde den verste kvalmen i sjakk [emoji3590] Også så fint ultralydbilde dere har fått [emoji7] Må være fantastisk å se den lille sprelle og kose seg [emoji3590] Når skal dere ha neste UL?

Tusen takk for gode ord, Fruflis [emoji173]️ Neste ul blir 26.11.18 [emoji7] Da i Trondheim. Når skal du på neste ul?
 
Tusen takk [emoji173]️ Ja, er stolt over lillefrø på bildene [emoji7] Snart får du også sånne [emoji7][emoji7][emoji7] Weeeeeeeeeeeeeee!
Det må vi jo bare håpe :D
Har St Olavs sagt noe om hva slags info dere får fra denne studien?
 
Nei, ikke annet enn det som stod i papirene (som jeg ikke husker) [emoji38]
Hehe :)
Det publiseres før eller siden. Og det var vel kanskje for mye å håpe på at deltakerne fikk vite noe underveis. Skal du ha flere UL der gjennom denne studien?
 
Gratulerer såå mye med 10 uker kjære du!! Og nyyydelig UL:Heartred Tenk at dere endelig skal få baby! :Heartred
Leit å se at du er så dårlig, men godt at du får god hjelp og at det er litt lettere nå. Håper du får slippe helt om ikke lenge!
 
Gratulerer med 10 uker! Håper formen blir bedre med tiden :happy:
 
Gratulerer med 10 uker, snart 11 ;)
Håper du slipper den kvalmen snart, det sies jo at det skal avta i uke 11-12 ❤️
 
Gratulerer såå mye med 10 uker kjære du!! Og nyyydelig UL:Heartred Tenk at dere endelig skal få baby! :Heartred
Leit å se at du er så dårlig, men godt at du får god hjelp og at det er litt lettere nå. Håper du får slippe helt om ikke lenge!

Tusen takk, Sitrus [emoji173]️
Ja, det er slitsomt med den kvalmen. Håper den går over snart [emoji4] Jeg gleder meg til det er din tur og venter fremdeles med å gå inn i terminforum. Venter på deg jeg [emoji173]️
 
Back
Topp