Veien nedover

charmiiss

Gift med forumet
Aprillykke 2017
Fikk litt sjokk når jeg veide meg imorres, et halvt år med å sitte på rumpa og bøtte innpå med godterier gjør visst sitt for å si det mildt.. (heltidsstudent) Nå er det NOK. Jeg hater å se meg i speilet og inne av klærne sitter bra. Det verste er vel at jeg må opp i størrelse i arbeidsklær, det er så fælt!!

Jeg fikk baby april -17 og gikk ned i svangerskapet pga. hypermesis. Aldri vært så slank som da jeg var gravid:D
Men så... Vi fikk mildt sagt ikke noe sovebaby og det ble tydd til lettvinte løsninger. Kiloene kom vel sakte men sikkert på og etter at jeg begynte å studere og "unne" meg noe hver dag så har vekta nådd et tall jeg ikke kan begripe..

Håper dere vil følge min vei igjennom vektnedgangen og at jeg kan få motivasjon her.

Startvekt :94,5 kg.(171 cm høy)
Første mål: 80 kg.

Hvordan skal jeg nå det?
- Kostholdsregistrering (ikke første gang jeg gjør det, så føler meg nogenlunde dreven.) Bruker Lifesum-appen og har fått tildelt 1828 kalorier.
- Mannen min jobber turnus, men de kveldene han er hjemme skal jeg ta på meg joggeskoene og komme meg ut 30 min i frisk luft.
- Godteri kun på fredag eller lørdag (litt!)
- Skrive en liten notis her hver kveld om hvordan dagen har vært

Heldigvis har jeg mange dårlige vaner å snu på! :wtf:
Selvsagt blir dette ekstremt... utfordrende nå som vi nærmer oss jul, men det får gå.
 
Dagen idag har gått veldig fint!
Holdt meg til "budsjettet" og satt av litt ekstra plass til å spise middag hos svigers. Var dessert også - riskrem - tok en liiten skje, vil ikke at noen skal vite at jeg slanker meg:rolleyes: men veldig fornøyd! Er jo å stoppe når jeg er mett og forsyne meg litt mindre jeg trenger å øve på.
 
Ble selvsagt syk på tirsdag. Feber, tett hals.. Lurer på om jeg kan ha fått en halsbetennelse faktisk. Da ble opplegget litt amputert, men har spist ok.

Veiedag på fredager!
Startvekt: 94,5 kg.
23/11 : 91,7 kg.
 
Jada, så man kan jo trygt si at jula tok på.
Vi ble syke alle man etter jeg skrev her sist og så kom eksamen også har det bare ballet på seg. Men nå er jeg klar for å brette opp ermene igjen!

Vekt idag er 93,7 kg, men det var etter frokost. Første "skikkelig" veiing tar jeg på fredag.
Målet mitt er å gå ned 13 kg i første omgang.
 
Lettere å finne motivasjon nå som jula er over og et nytt år er i gang;) jeg har troen på at du får det til;) jeg skal i gang selv nå, svigers kommer opp straks så skal jeg og mannen på trening. Det blir første treningsøkten min på 1 år! Blir spennende å følge deg videre! Lykke til:)
 
Back
Topp