⭐️IKM uke 45⭐️

Hurra, hurra, hurra!!!

Jeg bruker CB EL-tester med dobbel hormonindikator. I dag fikk jeg blinkende smilefjes og det er CD12! Jippi! Det kan jo tyde på at ting er tilbake der det var, med syklus på 27-ish dager og EL på dag 15/16. At det går an å bli så fornøyd med det :smiley-bounce022

Det ble litt banandans i går, heldig vis! Dusjet etter trening og tok på meg velour kosedress, men hadde sexy undertøy under. Haha. Det er akkurat som om mannen har en radar på det, for han var så sykt tafsete, og det endte med en bra økt, faktisk! :dance011Da er banandansinga i gang.
Dessuten røk jeg på en tempesmell i dag, så det BLIR temping denne mnd også, damer. :excited001
Yay for tidligere EL ooog bra banandans :D Min mann har nok ikke egentlig behov for sex oftere enn én gang i uken, men jeg merker at han blir mer tafsete og lettere klar når vi har det ofte sånn som nå. Det syns jeg egentlig gjerne kan vedvare:p:dance018

Forresten syns jeg det er herlig at du kastet deg på tempingen, godt å se vi er flere med stort kontrollbehov :laughing001
 
Last edited:
Forresten, skjønner humørsvingningene... Var ganske ille her også, har aldri kunne huske at jeg har vært så ille før :D Kan både gråte og le om en annen nå etter jeg sluttet på pillene!

Da er jeg spent på hvordan vi blir under en eventuell graviditet :whacky011 :scratch laughing6
 
Nå begynner vel el å nærme seg for de fleste her vil jeg tro! Flere som er helt besatt av å teste og tempe?:woot:
Tempingen får ingen ta fra meg, men EL-testene er jeg innstilt på å la ligge denne pp. Syns det er litt stress, og jeg har som regel veldig tydelige symptomer på EL, så tror jeg skal ha grei kontroll uten
 
Har forøvrig tenkt å droppe tidligtesting også. Mer spent på om jeg klarer det:nailbiting: Sist røk jeg jo på første test 6 dpo, så det skal holde hardt :hilarious: Håper jeg klarer å holde meg til minst 10 dpo
 
Har forøvrig tenkt å droppe tidligtesting også. Mer spent på om jeg klarer det:nailbiting: Sist røk jeg jo på første test 6 dpo, så det skal holde hardt :hilarious: Håper jeg klarer å holde meg til minst 10 dpo
Så gøy, jeg hadde også tenkt å holde meg til ikm! Som om det blir å skje:angelic: Røk vel også på en rundt 7 dpo sist mnd.. :eek:
 
Tempingen får ingen ta fra meg, men EL-testene er jeg innstilt på å la ligge denne pp. Syns det er litt stress, og jeg har som regel veldig tydelige symptomer på EL, så tror jeg skal ha grei kontroll uten
Så spennende! Jeg må vel bruke el-tester da jeg ikke har peiling når el er, er sååå kontrollfreak :eek: så stikker litt at jeg ikke vet helt:facepalm:
 
Blæh....
Ble ingen temping i dag. Vondt hals, vondt i hodet og var våken fra litt over klokken 4 :depressed:. Ble ikke noe jobb heller i dag med uggen form og drøye 3 timer med søvn. Har heldigvis fått et par timer på øyet nå, og kjenner at hodet er litt bedre. Tror jeg cancellerer dagens aksjer og går heller inn for fult i morgen.
Får faktisk mulighet til å legge dag-aksjer denne uken her, i allefall til og med fredag. Fra lørdag blir det kveldsaksjer igjen.
Får vel velte meg ut av senga, se om jeg klarer å spis litt og gå ut med pelsdotten som ligger ved siden av meg og små surver :grommit

Håper dere har en bedre start på dagen :):Heartred
 
Nå begynner vel el å nærme seg for de fleste her vil jeg tro! Flere som er helt besatt av å teste og tempe?:woot:

Ja, her i huset testes og tempes det til den store gullmedaljen. Har ikke hatt noe særlig symptomer på EL de siste årene, så her må jeg gjøre alt jeg kan for å ha kontrollen :D
 
Blæh....
Ble ingen temping i dag. Vondt hals, vondt i hodet og var våken fra litt over klokken 4 :depressed:. Ble ikke noe jobb heller i dag med uggen form og drøye 3 timer med søvn. Har heldigvis fått et par timer på øyet nå, og kjenner at hodet er litt bedre. Tror jeg cancellerer dagens aksjer og går heller inn for fult i morgen.
Får faktisk mulighet til å legge dag-aksjer denne uken her, i allefall til og med fredag. Fra lørdag blir det kveldsaksjer igjen.
Får vel velte meg ut av senga, se om jeg klarer å spis litt og gå ut med pelsdotten som ligger ved siden av meg og små surver :grommit

Håper dere har en bedre start på dagen :):Heartred
God bedring :Heartred
 
Ja, her i huset testes og tempes det til den store gullmedaljen. Har ikke hatt noe særlig symptomer på EL de siste årene, så her må jeg gjøre alt jeg kan for å ha kontrollen :D
Samme her! Så aaaaner egentlig ikke. I tillegg har det vært litt ustabilt siden pilleslutt, så har ikke helt kontroll:bored: Håper på positiv test i løpet av uken for oss:happy:
 
Kjenner det jobbes iherdig i eggstokkene. Ubehagelig faktisk. Har tatt letrozol denne syklusen for å booste eggløsningen litt. Det merkes kan man trygt si. Håper venstre siden går av med seieren. El pleier å komme seinere om den er på høyre siden. Mulig på grunn av at jeg ikke har eggleder på høyre side? Å at egget bruker litt lengre tid å vandre fra hø eggstokk til venstre eggleder ?!
 
En halvtimes tid så er jeg hos gyn!
Går det ann og glede seg til det?
Huff hahahaha!
kleint og flaut!
Men gleder meg til å se hvor jeg er i syklus :)
 
En halvtimes tid så er jeg hos gyn!
Går det ann og glede seg til det?
Huff hahahaha!
kleint og flaut!
Men gleder meg til å se hvor jeg er i syklus :)

Lykke til, håper du får gode nyheter ❤️
 
Samme her! Så aaaaner egentlig ikke. I tillegg har det vært litt ustabilt siden pilleslutt, så har ikke helt kontroll:bored: Håper på positiv test i løpet av uken for oss:happy:

Hadde vært så greit om kroppen hadde en liten skjerm hvor man fikk opp dato og tidspunkt for eggløsning og om det ble klaff med spire.
Er ikke lett når man er avhenging av testing og temping, forberedt jo ikke alltid man få tempet til riktig tid, sover uavbrutt eller får testet på de tidene av døgnet man ønsker. Og når man i tillegg er avhengig av at urinen er verken for konsentrert eller utvannet o_O
Er jo til å bli små gal av :wacky:
Krysser fingrene for super positive EL-tester og temphopp i løpet av uken :)
 
Oki! oppdatering!
- Fikk bekreftet kjemisk!
- Follikkel på 22mm!
- Eggløsning vil skje på høyre side.
- Slimhinnen så veldig fin ut!
- Eggløsning i løpet av uken ♡

Alt så veldig "perfekt" ut for at det skulle bli graviditet :) så da er det bare å humpe i vei!

Ble veldig glad at alt så fint ut :) Og jeg kan jo bli gravid!
 
Back
Topp