Tidlig UL

Dere som har vært på TUL, var mannen/partneren deres med?
Dette er vårt første barn så han blir med på alt! Like spent som meg:happy: Vi skal på TUL på torsdag, så det blir spennende !:)
 
Åh, det skjønner jeg! Krysser alt jeg har for at det endelig går veien hos dere nå! Har dere blitt utredet?

Ja, ble utredet i mai. De finner ikke noe galt med oss. Så nå går jeg på det som finnes av støttemedisiner og er sykemeldt. Her gjøres alt som gjøres kan [emoji4]
 
Har alltid fått vaginal frem til uke 12, hater de. Redd de roter og pirker og irriterer for mye... :yuck:

Venter fremdeles på innkalling til TUL, vi aner jo ikke når vi lagde spiren... :smiley-ashamed008
 
Ja, ble utredet i mai. De finner ikke noe galt med oss. Så nå går jeg på det som finnes av støttemedisiner og er sykemeldt. Her gjøres alt som gjøres kan [emoji4]

Det er godt du blir fulgt opp, da! Hva slags støtte får du? Progesteron? Blodfortynnende?

Håper det går veien her, så vi slipper å bli utredet. Jeg tror jo bare vi har hatt max uflaks. Vi har jo en helt perfekt toåring i hus.
 
Har alltid fått vaginal frem til uke 12, hater de. Redd de roter og pirker og irriterer for mye... :yuck:

Venter fremdeles på innkalling til TUL, vi aner jo ikke når vi lagde spiren... :smiley-ashamed008

Så spennende! Hvor stort sprik kan det være? Kan du være alt fra 5-8 uker? :)
 
Så spennende! Hvor stort sprik kan det være? Kan du være alt fra 5-8 uker? :)

5 til 9 faktisk... Er jeg i uke 9 er det et håp om at jeg slipper hyperemesis, så håper håper. Den har kommet i uke 6/7 på de tre første. Føler meg uforskammet bra, bare svimmel, ryggvondt og brekker meg når jeg må skifte bleie.. :wtf:
 
5 til 9 faktisk... Er jeg i uke 9 er det et håp om at jeg slipper hyperemesis, så håper håper. Den har kommet i uke 6/7 på de tre første. Føler meg uforskammet bra, bare svimmel, ryggvondt og brekker meg når jeg må skifte bleie.. :wtf:
Oi, så godt det må være om du er 9uker på vei! Får liksom noen uker «gratis» :hilarious:
Jeg går å venter på jm-tima mi som er om litt over ei uke. Håper å få sendt avgårde henvisning til tul da.
Har lurt på om jeg skal ringe legen for å høre om han kan ta ultralyd på meg, men er nok for tidlig for en som ikke jobber med ultralyd til vanlig :wtf:
 
Det er godt du blir fulgt opp, da! Hva slags støtte får du? Progesteron? Blodfortynnende?

Håper det går veien her, så vi slipper å bli utredet. Jeg tror jo bare vi har hatt max uflaks. Vi har jo en helt perfekt toåring i hus.

Ja, jeg går på progesteron, blodfortynnende og Prednisolon som skal dempe immunforsvaret mitt i tilfelle jeg har en eller annen autoimmun sykdom som angriper fosteret. Er ikke alt de klarer å teste etter ved utredning. Jeg får også akupunktur 2 ganger i uka.

Jeg er heldig som går til en av Norges beste på dette området og jeg får så mange ultralyder jeg føler at jeg trenger. Nå gjenstår det bare å se hva utfallet blir denne gangen [emoji51]
 
Ja, jeg går på progesteron, blodfortynnende og Prednisolon som skal dempe immunforsvaret mitt i tilfelle jeg har en eller annen autoimmun sykdom som angriper fosteret. Er ikke alt de klarer å teste etter ved utredning. Jeg får også akupunktur 2 ganger i uka.

Jeg er heldig som går til en av Norges beste på dette området og jeg får så mange ultralyder jeg føler at jeg trenger. Nå gjenstår det bare å se hva utfallet blir denne gangen [emoji51]
Gikk på samme medisiner sist når jeg fikk datteren min:happy: håper det funker like bra for deg!
 
Der var det hjerteslag!!!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

IMG_0389.JPG

Herregud for en lettelse!!! Hun satte meg tilbake 2 dager, men det stemmer ikke med målene fra torsdag og eggløsning. Hun var heller ikke så nøye så da blir det fort feil når alt er så lite. Forholder meg fortsatt til 6+1 inntil videre [emoji4]

Nå er sjansen for abort sterkt redusert. Må bare prøve å huske det [emoji173]️

Neste UL er mandag om en uke - 29.10.18
 
Fikk legetime den dagen jeg egentlig hadde TUL så da dropper jeg TUL foreløpig [emoji5]
 
Jeg blir smålig gal her... Fikk TUL 19 november... Det vil si mest sannsynligvis etter uke 12.. Og jeg fikk TUL fordi vi skulle finne dato for 12-ukersblodprøven... :hungover:
 
Back
Topp