Vi som temper

Pga hormoner og div under graviditet er det ikke anbefalt å tempe når du har fått positiv test :) vet at tempen til mange har svinget mye under graviditet. Du gjør deg bare bekymret. Så lenge du ikke blør med smerter vil jeg tenke at alt går bra :)

Ok. Tuuusen takk for svar ❤️ Da skal jeg slutte med det. Måtte ta test for å sjekke om den var blitt svakere, men ser ut til at den ikke blir det
 

Vedlegg

  • 179C9706-BC8E-4494-A1AF-03902094449E.jpeg
    179C9706-BC8E-4494-A1AF-03902094449E.jpeg
    77,5 KB · Visninger: 63
Ok. Tuuusen takk for svar ❤️ Da skal jeg slutte med det. Måtte ta test for å sjekke om den var blitt svakere, men ser ut til at den ikke blir det
Så gøy å se såå tydelig positive gravid-tester:Heartbigred
Håper jeg også får en sånn om ikke alt for lang tid:happy:
 
Ok. Tuuusen takk for svar ❤️ Da skal jeg slutte med det. Måtte ta test for å sjekke om den var blitt svakere, men ser ut til at den ikke blir det

Kjempe fin og sterk test, så det ser bra ut :joyful:
 
Litt usikker på om det er batteriet på termometeret eller kroppen som forbereder seg på EL, men et realt dropp i tempen er det i alle fall o_O CD10 i dag
 

Vedlegg

  • 679FEBEB-E3D0-4425-9469-98906A9CFCC4.png
    679FEBEB-E3D0-4425-9469-98906A9CFCC4.png
    216,9 KB · Visninger: 46
84D21044-2B78-432A-900A-BAB0052E17D1.jpeg
Da er jeg i gang, jeg som ikke skulle tempe :p
Pulsen er veldig opp og ned denne mnd, så jeg vil tempe for å ha en kontrollpost ift pulsen.

CD12, lav temp og blinkende smilefjes på CB EL-test.
 
15 dager dpo, og tempen gikk OPP! :nailbiting: Det har aldri skjedd før på det året jeg har tempet nå! Jeg må grave i flyttelasset etter flere strimler! Eller gå innom apotek på vei hjem fra jobb!
Hadde mensmurringer i hele går, så veldig spent på hva dagen i dag (forhåpentligvis ikke) bringer! Mensmurringene var rare også, jevn småmurring hele dagen. Mens mensmurringene mine vanligvis pleier å komme og gå, og være litt kraftigere. Kanskje jeg kan unne meg å håpe litt nå? Vi som ikke har hatt så mye som en eneste liten skyggestrek disse 1,5 årene vi har prøvd. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • 0DE77718-AC5D-445A-B9BB-E00FDC1CBC67.jpeg
    0DE77718-AC5D-445A-B9BB-E00FDC1CBC67.jpeg
    434,5 KB · Visninger: 51
Hallo :joyful: dere som er drevne på dette med temping, kan dere hjelpe meg litt med å tolke dette?
Jeg fikk positiv el test på CD 22 og CD 23, og hadde noe jeg antar var el-smerter de to dagene og dagen etter. Har hatt murringer hver dag siden. Og jeg har et dropp på kartet, men tempen er så rar o_O droppen var dagen før pos el-test, og tempen går litt ned etter el, før den stiger, så jeg er litt forvirra :joyful: jeg hadde mye el-slim den første dagen med pos test, og litt den andre dagen. Livmorhalsen var også myk og åpen de dagene, mens i går og lørdag var den litt hardere igjen, og det var mer kremete/lotion aktig.
Jeg vil tro at egget slapp ganske sent på CD 23 siden testen var en del svakere på kvelden. Men er neimen ikke sikker :joyful: hva tenker dere?
Beklager litt rotete innlegg :happy090
 

Vedlegg

  • 68BA6FA3-3A47-4886-9709-197E5552EA6C.png
    68BA6FA3-3A47-4886-9709-197E5552EA6C.png
    262,7 KB · Visninger: 44
Hallo :joyful: dere som er drevne på dette med temping, kan dere hjelpe meg litt med å tolke dette?
Jeg fikk positiv el test på CD 22 og CD 23, og hadde noe jeg antar var el-smerter de to dagene og dagen etter. Har hatt murringer hver dag siden. Og jeg har et dropp på kartet, men tempen er så rar o_O droppen var dagen før pos el-test, og tempen går litt ned etter el, før den stiger, så jeg er litt forvirra :joyful: jeg hadde mye el-slim den første dagen med pos test, og litt den andre dagen. Livmorhalsen var også myk og åpen de dagene, mens i går og lørdag var den litt hardere igjen, og det var mer kremete/lotion aktig.
Jeg vil tro at egget slapp ganske sent på CD 23 siden testen var en del svakere på kvelden. Men er neimen ikke sikker :joyful: hva tenker dere?
Beklager litt rotete innlegg :happy090
Jeg tolker også dette som el sen den 23, eller tidlig 24 :) Men man vet vel aldri!
 
Hallo :joyful: dere som er drevne på dette med temping, kan dere hjelpe meg litt med å tolke dette?
Jeg fikk positiv el test på CD 22 og CD 23, og hadde noe jeg antar var el-smerter de to dagene og dagen etter. Har hatt murringer hver dag siden. Og jeg har et dropp på kartet, men tempen er så rar o_O droppen var dagen før pos el-test, og tempen går litt ned etter el, før den stiger, så jeg er litt forvirra :joyful: jeg hadde mye el-slim den første dagen med pos test, og litt den andre dagen. Livmorhalsen var også myk og åpen de dagene, mens i går og lørdag var den litt hardere igjen, og det var mer kremete/lotion aktig.
Jeg vil tro at egget slapp ganske sent på CD 23 siden testen var en del svakere på kvelden. Men er neimen ikke sikker :joyful: hva tenker dere?
Beklager litt rotete innlegg :happy090
Ville sagt at du er 2 dpo idag
 
15 dager dpo, og tempen gikk OPP! :nailbiting: Det har aldri skjedd før på det året jeg har tempet nå! Jeg må grave i flyttelasset etter flere strimler! Eller gå innom apotek på vei hjem fra jobb!
Hadde mensmurringer i hele går, så veldig spent på hva dagen i dag (forhåpentligvis ikke) bringer! Mensmurringene var rare også, jevn småmurring hele dagen. Mens mensmurringene mine vanligvis pleier å komme og gå, og være litt kraftigere. Kanskje jeg kan unne meg å håpe litt nå? Vi som ikke har hatt så mye som en eneste liten skyggestrek disse 1,5 årene vi har prøvd. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Spennende, ser i alle fall lovende ut på tempen! Oppdater når du har tatt en test :D
 
DPO 6, dagene går jo! Mandagene starter litt sent her, men så går de fort unna med både jobb og korøving. Så snart er det plutselig i morgen Kjenner ingen symptomer..
 

Vedlegg

  • 31C1E40E-39CE-42E7-B3CD-305BE8B44ABB.jpeg
    31C1E40E-39CE-42E7-B3CD-305BE8B44ABB.jpeg
    337,2 KB · Visninger: 32
Dpo 7, tempen steg noe voldsomt i dag morges, vet ikke om det har noe å si akkurat nå. Men tyyyynn stripe blod i går med utflod, veldig lyst, tenker festeblødning.. veldig emosjonell i går off, stakkars mannen min:joyful: stikk i underlivet og livmor her og der
 

Vedlegg

  • 4E130C2A-CF9F-4B91-ADEE-D1A350EEB821.png
    4E130C2A-CF9F-4B91-ADEE-D1A350EEB821.png
    491,1 KB · Visninger: 42
Dpo 7, tempen steg noe voldsomt i dag morges, vet ikke om det har noe å si akkurat nå. Men tyyyynn stripe blod i går med utflod, veldig lyst, tenker festeblødning.. veldig emosjonell i går off, stakkars mannen min:joyful: stikk i underlivet og livmor her og der
Her er det lov å ha forhåpninger :)
 
15 dager dpo, og tempen gikk OPP! :nailbiting: Det har aldri skjedd før på det året jeg har tempet nå! Jeg må grave i flyttelasset etter flere strimler! Eller gå innom apotek på vei hjem fra jobb!
Hadde mensmurringer i hele går, så veldig spent på hva dagen i dag (forhåpentligvis ikke) bringer! Mensmurringene var rare også, jevn småmurring hele dagen. Mens mensmurringene mine vanligvis pleier å komme og gå, og være litt kraftigere. Kanskje jeg kan unne meg å håpe litt nå? Vi som ikke har hatt så mye som en eneste liten skyggestrek disse 1,5 årene vi har prøvd. :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Fant en strimmel fra babyplan i toalettmappen pluss at jeg kjøpte en test på apoteket på vei hjem fra jobb... begge negative... :( så da lurer jeg på om kroppen lurer meg og at egget ikke slapp da det skulle? Hadde positiv EL-test på CD17, og negativ dagen etter. Tempen var jo ganske lav en stund, i forhold til de vanlige hoppene etter EL. Hva tenker dere proffe tempere? Kan EL ha vært en annen dag senere? Dumt at jeg mangler 3 temper denne perioden. Den hule tempen på CD 25 er pga jeg tempet 45 min senere enn vanlig. Fortsatt ingen antydning til mens. Har ikke hatt noen murring i dag heller.
 

Vedlegg

  • 8450B753-FBAD-4965-8645-71CABA45D437.png
    8450B753-FBAD-4965-8645-71CABA45D437.png
    432,6 KB · Visninger: 39
Back
Topp