Hvor mye gir du?

Jeg og ungene var ute og gikk med bøsse selv, og samboer vr hjemme og rettet prøver. Han ga en 100-lapp til de som ringte på her
 
Vi har vippsa 80 kr, 2 middag. Skulle så gjerne gitt mye mer, men vi lever på én inntekt nå som jeg har ulønna permisjon, og har knappe 300 kr igjen til resten av mnd.
 
Støtter de ikke.... støtter kun noen få der jeg vet pengene kommer dit de skal.... «litt» paranoid når det kommer til sånt[emoji85]

Godt å høre at vi er flere. Gir der jeg vet pengene går uavkortet til formålet. Liker ikke å støtte «administrative kostnader». Har gitt masse pent brukt tøy og utstyr til kirkens bymisjon «gi det videre» hvor det går direkte til trengende familier og ikke til bruktbutikk.
 
Støttet ingenting på døra..men støttet med 150 kr på innsamlingsaksjonen på skolen, betaler nok skatt og pengene går til de som trenger det gjennom skatten jeg betaler.
Støtter lokale håndballag som selger dopapir
 
Last edited by a moderator:
Ene sønnen min jogget på skolen, og vi undervurderte han visst kraftig, så endte opp med å måtte betale 1400kr [emoji28][emoji85]
Jaja, går i alle fall til en god sak [emoji28]

Haha, hadde det samme på min sønns skole i fjor. Jeg undervurderte ham ikke, men vi foreldre ante ikke hvor lang runden de skulle løpe var. Det ble fryktelig kostbart, gitt.
 
Haha, hadde det samme på min sønns skole i fjor. Jeg undervurderte ham ikke, men vi foreldre ante ikke hvor lang runden de skulle løpe var. Det ble fryktelig kostbart, gitt.

Hehe, er ikke dumme de skolene, fin måte å få inn mye penger på [emoji38][emoji1362]
 
Dro med meg 4 unger og en hund i høljende regnvær og var bøssebærere, så følte vi nesten ga nok da :p

Men vippset 100 kr i tillegg, man gir etter sin egen lommebok :)
 
Jeg har aldri opplevd å ha bøssebærere på døra, men hadde vel gitt en femtilapp om jeg hadde det. Om jeg ikke var blakk. Hadde det vært idag hadde jeg ikke gitt noenting, har 4 kr på kontoen for overførte alt til mannen :p
 
Back
Topp