Uvi ?

Veronah

Flørter med forumet
Har forstått at urinveisinfeksjon kan kjennes annerledes ut når man er gravid , stemmer dette ? [emoji848] er veldig usikker , da det ikke kjennes ut som tidligere uvi , nå kjennes det bare ut som jeg er skikkelig tissetrengt men må faktisk ikke spesielt på do , samt en litt sviende følelse i blæren - selvom det høres helt fjernt ut [emoji23] gjør ikke vondt / svir når jeg er på do eller noe ..
noen mer erfaring her , burde jeg kanskje ta en tlf til lege ? [emoji848]
 
Har forstått at urinveisinfeksjon kan kjennes annerledes ut når man er gravid , stemmer dette ? [emoji848] er veldig usikker , da det ikke kjennes ut som tidligere uvi , nå kjennes det bare ut som jeg er skikkelig tissetrengt men må faktisk ikke spesielt på do , samt en litt sviende følelse i blæren - selvom det høres helt fjernt ut [emoji23] gjør ikke vondt / svir når jeg er på do eller noe ..
noen mer erfaring her , burde jeg kanskje ta en tlf til lege ? [emoji848]

Har bare hatt uvi i svangerskapet, så vet ikke hvordan det føles ellers. :hilarious:
Men om du tror du kanskje kan ha fått Det, er det bare å ta en urinprøve i morgen tidlig og levere? (Litt avhengig av praksis på legekontoret) veldig greit å få behandlet det så fort som mulig om det er uvi. :) god bedring! :)
 
Ja , får ta turen på apoteket å kjøpe litt flere glass tenker jeg . Var hos lege forrige uke på kontroll og urinprøve var fin da , men kan vel endre seg fort
 
Ja , får ta turen på apoteket å kjøpe litt flere glass tenker jeg . Var hos lege forrige uke på kontroll og urinprøve var fin da , men kan vel endre seg fort

Fudge!! Glass ja. :nailbiting:
Skal til jordmor i morgen tidlig Jeg, og tomt for glass. :bag: blæh.

Har på kontroll en mandag og hadde uvi tirsdag kveld. Så det kan gå kjempefort. :wideyed:
 
Huff , er så fantastisk med alt man kan ‘dra på seg’ iløpet av et svangerskap [emoji23] skikkelig lei nå , kvalm 24/7 , vondt her og der konstant, sterke kynnere med nedpress og nå dette [emoji23]
 
Har aldri hatt uvi før, og har det ikke nå heller, men har akkurat samme følelsen nedentil som du beskriver! Har levert urinprøve til jordmor til kontroll både i forrige uke og denne uten noe tegn til uvi, i tillegg så fokuserer jordmor på at det ikke svir ved tissing - selv om det kan gjøre det ellers :bored: Så jeg slår meg til ro med at det er kroppen som forbereder seg, baby som presser på muskler og bekkenet som vides ut etc :happy:
 
Ja , er kanskje noe i det også [emoji848] men får sjekke opp i tilfelle.
De to- tre gangene jeg har hatt dette tidligere har det mildt sagt kjentes ut som man tisser piggtråd , så dermed ble jeg veldig usikker på om det var uvi denne gangen siden det faktisk ikke svir [emoji23]
 
Ville dratt til legen og levert en urinprøve, gitt. Eneste måten å sjekke det på, eller kjøpe urinsticks fra apoteket å sjekke selv:) Lykke til og håper ikke det er UVI!
 
Ville dratt til legen og levert en urinprøve, gitt. Eneste måten å sjekke det på, eller kjøpe urinsticks fra apoteket å sjekke selv:) Lykke til og håper ikke det er UVI!

Går det også , altså ? Da lærte jeg noe nytt i dag også [emoji1] kanskje jeg skal kjøpe inn noen å ha liggende evt [emoji1]
 
Går det også , altså ? Da lærte jeg noe nytt i dag også [emoji1] kanskje jeg skal kjøpe inn noen å ha liggende evt [emoji1]

Det får du ja:happy: vi har alltid liggende i hus siden jeg har vært mye plaget, enkelt og greit og da vet du om du trenger og dra til legen med prøven:happy:
 
Back
Topp