Ønsker oss en liten søster/bror ♥️

260C5621-335C-4A58-B5F6-F29F4B438437.jpeg
Hei! Nå er det lenge siden oppdatering her. Det går i ett om dagen med jobb og barnehage! Trives veldig godt med småbarnslivet :happy: artigste jeg vet er å hente godklumpen min i barnehagen.
Nå er jeg hele 13+2 uker på vei :eek: synes egentlig tiden har gått veldig fort. Har ikke hatt så mye symptomer og er i relativt bra form. Var på ultralyd på onsdag og hilsa på det lille knøttet. Det var en aktiv liten krabat, og alt så helt fint ut ❤️ Jordmor syntes det så ut som en jente, men vi måtte ta det med en klype salt. Får vel kanskje vite det på OUL 19. desember :D
Bilde av «snuppa» vår som sutter på totten!
 
Vis vedlegget 280170 Hei! Nå er det lenge siden oppdatering her. Det går i ett om dagen med jobb og barnehage! Trives veldig godt med småbarnslivet :happy: artigste jeg vet er å hente godklumpen min i barnehagen.
Nå er jeg hele 13+2 uker på vei :eek: synes egentlig tiden har gått veldig fort. Har ikke hatt så mye symptomer og er i relativt bra form. Var på ultralyd på onsdag og hilsa på det lille knøttet. Det var en aktiv liten krabat, og alt så helt fint ut ❤️ Jordmor syntes det så ut som en jente, men vi måtte ta det med en klype salt. Får vel kanskje vite det på OUL 19. desember :D
Bilde av «snuppa» vår som sutter på totten!

Så godt å høre at alt er bra :D :hug007Hvordan er formen? :Heartpink Og hvordan går det med flytting? :smiley-bounce016
 
Back
Topp