Hva jobber dere med og er dere sykemeldt?

Jobber på sykehjem (dementavd) som sykepleier i 100%. Vært sykemeldt siden mai pga ekstrem kvalme, nå pga bekkenet og symfysen. Er veldig tungt arbeid med mange tunge pasienter hvor jeg er ansvarlig for de tyngste brukerne. Prøvde meg i 1 måneds tid i 20% men måtte kaste inn håndkleet da jeg hadde så store smerter i bekkenet halvveis i vakten at når jeg omsider sluttet for dagen gråt jeg av smerter før jeg klarte å kjøre hjem og bruke flere dager på å komme meg såpass at jeg skulle på jobb igjen og igjennom samme greien med smerter og mye tårer
 
Jobber i barnehage som pedagogisk leder. Har prøvd med tilrettelegging som ikke fungerte som det skal og endte opp med ekstrem bekkenløsning + andre plager som gikk utover meg og helsen min. Legen min har sagt at jeg må si ifra til arbeidsgiver og er nå sykemeldt frem til permisjon. Har vært nå hos fysio+kiropaktor i de siste ukene og prøver å bli litt bedre men ser ut som det ikke funker så bra:(.
 
Er nå i forrige uke blitt sykemeldt 50%, er i uke 32+2. Har en veldig travel jobb og sliter med 2-3 timer søvn og økende plager, og det går selvsagt ut over helsen så legen var helt bestemt på at jeg måtte roe meg ned nå så det ikke går ut over barnet og barseltiden. Så nå holder jeg på å prøve å få overført noen arbeidsoppgaver til andre på jobb (supportstilling på kontor).
 
Jobber som sykepleier i hjemmesykepleien. Blitt 50% sykemeldt og skal bare jobbe 2-3 dager i uken for å ha nok overskudd resten av uken til annet. Er i uke 30.
 
Er 50% sykemeldt, har vært i noen uker. Bekkensmertene blir verre og verre, samt at jeg har lite jern så er mye trøtt. Jobber på kontor, leder/saksbehandler i en veldig travel tjeneste.
 
Jobber på kontor og burde i utgangspunktet takle full jobb, men er 20 % sykemeldt. Grunnen er at det har vært så mye stress på jobb og jeg har blitt ekstremt sliten på kveldene. Før jeg ble sykemeldt måtte jeg legge meg hver kveld etter middag kl 6. Nå holder jeg til 8-9:)

Jobber hver dag 6 timer, og det fungerer veldig bra. Håper jeg kan fortsette med det til permisjonsstart.
 
Barne og ungdomsarbeider i skole. Er nå 100% sykemeldt pga at jeg er så sliten etter jobb, og har null overskudd til mine tre barn. Uke 32!
 
Back
Topp