Middagstråden

I dag blir det fiskekaker i brun saus med poteter, erter og gulrøtter:)
 
Koteletter tror jeg vi skulle ha idag.
 
FISKBOLLER idag.
1.png

PIZZA i morgen.
2.png

Søndag tenker jeg pasta.
3.png
 
Fiskboller..haha :p fiskEboller
 
Mandag var det bursdag her så var pølser og pizza. Tirsdag hadde vi rester fra bursdagen. Onsdag: kyllingfilet , ris , grønnsaker og kyllingsaus. I dag innbakte kjøttboller med spagetti, salsa og salat.
 
Spagetti til meg, al forno til de andre idag ja. I går hadde vi biffgryte med masse, masse pepper. Og creme fraiche.
 
Pasta idag, pølser i morra, taco onsdag, jegergryte til mannen og ungene (jeg får spagetti) torsdag, mannen og ungene tar mac'n cheese fredag og da tar jeg kyllingvinger. Lørdag blir det pizza! Søndag.... aaaner ikke. Noe LETT :)
 
I går hadde vi pannekaker, i dag har vi hatt biff stragonoff med ris og i morgen blir fiskeboller:)
 
Ble kyllingfilet, ris og salat til meg :) mannen tar big one... Jentene fikk fiskepinner, men spiste nesten ingenting. Fikk mye mat i bhg.

I morgen blir det hjemmelaga pizza, søndag kyllinglår og ris :D !!
 
Torsdag : stekt ris med kylling og grønnsaker. Fredag: hjemmelaget pizza. I dag blir det taco
 
I går var det tacogryte med nachoschips og salat. I dag har vi hatt løvstek med pommes frites, salat og bernaise.
 
Hadde taco. Skal egentlig ha høyrygg i morra, men må liksom passe da siden det skal koke i 4 timer :)
 
Idag skal vi ha ovnsstekte, hvitløkskrydrede kyllinglår, ris og salat. I morgen blir'e pizza! :)
Så skal jeg finne ut hva vi skal ha de andre dagene.
 
Middag idag mcdonalds.
 
Idag hadde vi pasta med kjøttdeig, løk og ost og sånn :)
I morgen blir det McDonalds-middag - vi har nemlig ikke komfyr for den har vi kasta... :eek:
 
Her har menyen blitt endret :D onsdag hadde vi medisterpølser og medisterkaker , kokte poteter, mini gulrøtter , brun saus og rødkål. I dag er det kalkunfilet med paprikasaus, fløtegratinerte poteter og rosenkål:)
 
kylling og ris idag
I morgen, aner ikke.
 
Back
Topp