Hei igjen!

Nebula

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Da var jeg jaggu tilbake, frøken "skal ikke ha flere barn":dummy:

Har vel ikke sett dere siden jeg gikk gravid i 13-14, så det var gøy å se noen av nickene jeg husker fra da. Selv har jeg byttet Nick siden da, i et forsøk på å holde denne graviditeten litt i skjul for de jeg kjenner, men den hemmeligheten sprakk fort likevel av stalkermessige grunner:bag:

Men jeg het iallefall high_voltage den gangen jeg bodde på forumet sist. Så, hei igjen, og beklager at jeg forlot dere etter at gutten ble født:sorry::shy:
 
Da var jeg jaggu tilbake, frøken "skal ikke ha flere barn":dummy:

Har vel ikke sett dere siden jeg gikk gravid i 13-14, så det var gøy å se noen av nickene jeg husker fra da. Selv har jeg byttet Nick siden da, i et forsøk på å holde denne graviditeten litt i skjul for de jeg kjenner, men den hemmeligheten sprakk fort likevel av stalkermessige grunner:bag:

Men jeg het iallefall high_voltage den gangen jeg bodde på forumet sist. Så, hei igjen, og beklager at jeg forlot dere etter at gutten ble født:sorry::shy:

Hei, så kjekt:) Jeg var ikke særlig aktiv her og hadde en utfordrende barseltid. Men nå som jeg har fått nr 2 har jeg skrevet litt her. Gratulerer så mye med graviditeten:) Hvor mange har du fra før? Hva gjorde at du ville ha en til?:)
 
Jeg har to fra før, og neste kommer i april. Ny mann, nytt kjærlighetsbarn, er vel grunnen til at det ble en til. Nå gleder jeg meg bare mer og mer til å starte på nytt med baby igjen:dummy::dummy1:

Neimen jeg surrer igjen:oops: Februar er mnd til nr. 2 og april er mnd til nr 1:rolleyes: Men nå i ammetåken blander jeg sånn. aså koselig å høre:)
 
Back
Topp