40 til 40+ og prøver å bli gravid skravletråd[emoji1374]

Førtis78

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Skal vi få en oversikt på hvor mange vi er[emoji4]

Jeg er 40, har 2 barn på 18 og 13 fra tidligere forhold. Prøver nå på mitt 3 barn og min samboers første [emoji4]
 
Jeg er 46 og har født 5 barn. 30, 14, 12, 6 og ein som skulle vert 17 år.
Har vert prøver siden 2014 og gravid 4 ganger mennenes gale. Har ein bråte med kjemisk bak meg.

Gir meg aug 2019 da tror jeg egga har takka for seg.
 
Jeg er 46 og har født 5 barn. 30, 14, 12, 6 og ein som skulle vert 17 år.
Har vert prøver siden 2014 og gravid 4 ganger mennenes gale. Har ein bråte med kjemisk bak meg.

Gir meg aug 2019 da tror jeg egga har takka for seg.

Krysser fingrer for deg
 
Er 40 år, men fyller 41 i løpet av året. Prøvd aktivt siden ma/sa i mnd.skifte august/september 2017. Men andre ord snart 1 år. Hadde en ma i uke 9+ i april. Var gravid i mai, juli og august. Endte i kjemisk. Kjemisk i desember og januar også.. Skal ikke stå på innsatsen med andre ord. Spørs om eggene mine er av svært dårlig kvalitet. Forsøker vitamin regime for å booste fertiliteten. Det gjenstår å se om dette har effekt. Har vært mye gravid det siste året, det tærer på å miste så ofte. Distanserer meg en del for tiden. Fint med denne tråden, lykke til med prøvingen!
 
Er 40 år, men fyller 41 i løpet av året. Prøvd aktivt siden ma/sa i mnd.skifte august/september 2017. Men andre ord snart 1 år. Hadde en ma i uke 9+ i april. Var gravid i mai, juli og august. Endte i kjemisk. Kjemisk i desember og januar også.. Skal ikke stå på innsatsen med andre ord. Spørs om eggene mine er av svært dårlig kvalitet. Forsøker vitamin regime for å booste fertiliteten. Det gjenstår å se om dette har effekt. Har vært mye gravid det siste året, det tærer på å miste så ofte. Distanserer meg en del for tiden. Fint med denne tråden, lykke til med prøvingen!

Masse lykke til, dette er vår første sammen og første pp.

Har hatt 3 sa og en exu imellom mine 2 barn som er 18 og 13.
Håper virkelig vi skal få det til da min samboer nå ikke har barn fra før[emoji1374][emoji173]️
 
IMG_0344.JPG


Den satt på første forsøk, men jeg er veldig pessimist enda, klarer ikke å glede meg over dette enda...:)
Merkelig følelse dette
 
Back
Topp