4 åringer

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
jøss som tiden går!

Vi har hatt første besøk hos tannpleier, det er forresten en stund siden, og nå er det 4 års kontroll på helsestasjonen

Noen som vil fortelle om hva som skjer der?
 
Vi har en fireåring, men har ikke hørt om kontroll på helsestasjon.
 
Ja, kanskje det. Rart de ikke har nevnt det når jeg har vært på kontroll med babyen.

Jeg fikk ikke inntrykk av at helsesøster hadde oversikt over hvem som var søsken til min gutt når vi gikk der, men så har vi byttet klinikk siden 2-års kontrollen.

Er spent på hva som skal skje. Var snakk om a det både var lege og hs der. Lurer på om det blir noe stikking?
 
Jeg fikk ikke inntrykk av at helsesøster hadde oversikt over hvem som var søsken til min gutt når vi gikk der, men så har vi byttet klinikk siden 2-års kontrollen.

Er spent på hva som skal skje. Var snakk om a det både var lege og hs der. Lurer på om det blir noe stikking?
Ikke vaksine før de begynner på skolen. Det spurte jeg faktisk om for ikke så lenge siden.
 
Fikk faktisk en tlf fra helsestasjon før i dag om vi kunne møte på 4 årskontroll på mandag;)
 
Ikke fått innkalling enda, mulig noen venter til høsten?
 
jøss som tiden går!

Vi har hatt første besøk hos tannpleier, det er forresten en stund siden, og nå er det 4 års kontroll på helsestasjonen

Noen som vil fortelle om hva som skjer der?

Ja, tiden flyr! :)

Har fått innkalling nå i september. På selve innkallingen var det endel ulike spørsmål som skulle fylles ut på forhånd.

Snakket med helsesøster her om dagen, og hun sa at 4-årskontrollen består av veiing og måling av høyde, og at fireåringen får endel spørsmål for å sjekke språket osv. og at det tar 45 min-1 time totalt.

Har du vært på fireårskontroll med ditt barn? :) Eller noen andre her? :)
 
Back
Topp