Skravletråd?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Har savnet en slik her inne, finnes ikke det ?
Har prøvd å lett men etter 20+ sider orket jeg ikke lete lenger.. Har prøvd å søke også men finner ikke... :)
Om det finnes en,beklager jeg denne,la den visne hen :smug:

Jeg syns det er litt kjekt med en sånn tråd hvor man kan skrive hva som helst,så slipper man lage tråd om hver enkelt ting :)
Jeg føler meg mer hjemme her inne,og orker ikke dra inn på generell...blir stresset der inne:hilarious:
 
Enig! Henger meg på her jeg også :happy:
Og da kan jeg vel med det samme spørre deg om du vet hvordan jeg kan få endret det som står under her når jeg kommenterer.. Mirakelet som ventes, er ankommet skjønner du :p men jeg klarer ikke å endre det..
 
Enig! Henger meg på her jeg også :happy:
Og da kan jeg vel med det samme spørre deg om du vet hvordan jeg kan få endret det som står under her når jeg kommenterer.. Mirakelet som ventes, er ankommet skjønner du :p men jeg klarer ikke å endre det..
Jeg tror du må bruke en pc,bruker du app..?
eventielt gå inn på nettleser på mobilen din og logge inn der :)
Helt øverst på siden,der hvor logoen til babyverden står,står også nicket ditt,innboks og varsler . trykk på nicket ditt og signatur :) Der skal du kunne fjerne det :)
 
Bruker nettleser, skjønner ikke noe av appen.. Får ikke med meg varsler og nye innlegg der o_O
 
Jo, skal være en skravletråd her, men den har nok havnet ganske langt bak her [emoji4] men jeg henger meg med her [emoji4]
 
Er på kurs i tre daga og testene er med[emoji23][emoji106][emoji28][emoji28]
Haha selvsagt :hilarious:
Noe annet er ikke et alternativ :D haha !

Jeg for min del tror tydeligvis at hcg skal synke drastisk og testet igjen idag, men den va like sterk :hilarious:
Dette,og DPO land er skikkelig dritt,skulle ønske jeg kunne være en tålmodig sjel!! hvordan gjør de det..??
 
Haha selvsagt :hilarious:
Noe annet er ikke et alternativ :D haha !

Jeg for min del tror tydeligvis at hcg skal synke drastisk og testet igjen idag, men den va like sterk :hilarious:
Dette,og DPO land er skikkelig dritt,skulle ønske jeg kunne være en tålmodig sjel!! hvordan gjør de det..??

Tålmodig er ikke jeg [emoji23][emoji85] så kommer vel til å gå ut av mitt godeste skinn om jeg må vente veldig lenge på at systemet skal starte [emoji85] haha
 
Godt det er flere enn meg som blir stresset av generelt :p
 
Ja herregud. Der inne går der så fort,jeg orker ikke det tempoet der inne. Og har egentlig fått veldig lite svar der inne når jeg har lurt på noe.... føler meg tryggere og mer hjemme her :)

Ja.. Jeg har på følelsen av at folk er mer forståelsesfulle her inne. Mer empatiske.
Inne på generell er det veldig mammapolitiet/barnevognmafiaen som svarer.
Kanskje bare jeg som oppfatter det slik :p
 
Ja.. Jeg har på følelsen av at folk er mer forståelsesfulle her inne. Mer empatiske.
Inne på generell er det veldig mammapolitiet/barnevognmafiaen som svarer.
Kanskje bare jeg som oppfatter det slik :p
Nei du er ikke alene om det. Føler også det er veldig kaldt der inne. Og svarene er ikke så helhjertet som her inne, eller på de andre mindre forumene ...
 
Back
Topp