Noen som følger med på hvilepulsen si på Fitbit?

Jeg følger med min, så tydelig når jeg ble gravid i sommer og pulsen sank når bølla døde også. Så jeg følger med min, den er mere stabil enn temping for min del. Min viste når jeg ble gravid nå og så tydelig når det ble kjemisk. Ser til og med de mnd el mangler, jeg ser alltid en sammenheng mellom hvilepulsen og tempingen.

Utrolig bra at den kan stoles såpass på.

Så et bittelite dypp da min døde også, men tenkte ikke noe rundt det da, var bare to pulsslag.

Hvordan ser du at el mangler eller ikke blir noe av? Hadde du symptomer på eggløsning da? :)
 
Utrolig bra at den kan stoles såpass på.

Så et bittelite dypp da min døde også, men tenkte ikke noe rundt det da, var bare to pulsslag.

Hvordan ser du at el mangler eller ikke blir noe av? Hadde du symptomer på eggløsning da? :)
Ved el er pulsen på sitt laveste og stiger rett etter. Usikker på om den stiger samme dag, dagen før eller dagen etter.
Når mens nærmer seg begynner den å synke, når jeg er gravid stiger den litt ekstra og holder seg høy. Samme som man temper ca, derfor tar jeg en tempe pause nå.
 
Ved el er pulsen på sitt laveste og stiger rett etter. Usikker på om den stiger samme dag, dagen før eller dagen etter.
Når mens nærmer seg begynner den å synke, når jeg er gravid stiger den litt ekstra og holder seg høy. Samme som man temper ca, derfor tar jeg en tempe pause nå.

Å! Her er hvilepulsen høy mot eggløsning, synker litt etterpå, for så å stige mot mens, og synke langt ned når mensen kommer. Min er på sitt laveste fra mensen og frem til ei lita uke før eggløsning, da stiger den oppover igjen :)
 
Kult å ha en ting til å følge med på! Tror EL var i går nemlig [emoji85]
e6758bcc945542dff6661a2888ce6321.png
 
I dag sank hvilepulsen min veldig etter å ha hatt en jevn stigning. Hvis det er likt som forrige mnd betyr det mensen i morgen :(
 
I dag sank hvilepulsen min veldig etter å ha hatt en jevn stigning. Hvis det er likt som forrige mnd betyr det mensen i morgen :(

Ja, kan være et tegn. Er det i rett tid for mensen, passer det jo inn. Samtidig fikk jeg også en dypp rett før mensen sist jeg var gravid (så det ikke før etterpå), så helt sikker kan du ikke være.
Selv er pulsen min fremdeles høy (har variert mellom 55-56 siste uka) og jeg er 4 dpo i dag, så blir spennende å se. Har mensenmurring i mage og rygg, uten at jeg vet hva det skal bety [emoji46]
 
Ja, kan være et tegn. Er det i rett tid for mensen, passer det jo inn. Samtidig fikk jeg også en dypp rett før mensen sist jeg var gravid (så det ikke før etterpå), så helt sikker kan du ikke være.
Selv er pulsen min fremdeles høy (har variert mellom 55-56 siste uka) og jeg er 4 dpo i dag, så blir spennende å se. Har mensenmurring i mage og rygg, uten at jeg vet hva det skal bety [emoji46]

Ja, kjennes som det kommer hvert øyeblikk.. som den skal :( Håper på positiv test fra deg om noen dager :D jeg har forberedt meg på PP4 og bestilt inn eggløsningstester og termometer for temping, så håper jeg den sitter til jul :rolleyes::p
 
Håper den sitter før jul, ja. Mange fordeler med å ikke være gravid nå, selv om man vil-vil-vil ;) Prøver i alle fall å si det til meg selv.
 
Hei!

Hvordan er sammenhengen mellom el, graviditet/tr og hvilepuls? 1.november er min syklusdag 1 og første tr-dag denne mnd... el ca 16.nov og ca 11 dpo idag med negativ test på morgenen...
c9b7366bf4ddd782a4a5c3d497257c45.jpg
 
Hei!

Hvordan er sammenhengen mellom el, graviditet/tr og hvilepuls? 1.november er min syklusdag 1 og første tr-dag denne mnd... el ca 16.nov og ca 11 dpo idag med negativ test på morgenen...
c9b7366bf4ddd782a4a5c3d497257c45.jpg

Puls som regel høyest før IKM- synker når tanta kommer. Så går den videre ned, og stiger frem mot el for de fleste. Deretter går den enten litt ned eller stiger mot mensen... høyere ved graviditet enn uten, men her må man egentlig sammenligne mest med seg selv :) Ser ikke ut til at håpet er over for deg ;-)
 
Puls som regel høyest før IKM- synker når tanta kommer. Så går den videre ned, og stiger frem mot el for de fleste. Deretter går den enten litt ned eller stiger mot mensen... høyere ved graviditet enn uten, men her må man egentlig sammenligne mest med seg selv :) Ser ikke ut til at håpet er over for deg ;-)
Tror du ikke? Har gitt opp denne runden egentlig, men tar nok en test imorgen også uansett. Takk for svar, skal følge med på hvilepulsen fremover også ihvertfall [emoji4]
 
Tror du ikke? Har gitt opp denne runden egentlig, men tar nok en test imorgen også uansett. Takk for svar, skal følge med på hvilepulsen fremover også ihvertfall [emoji4]

Du ligger jo godt over pulsnivå første dag i syklusen, så ja, jeg ville vært optimistisk :) Spennende å se [emoji2][emoji108]
 
Dette er denne mnd med kjemisk, fikk positiv test etter toppen her.
Screenshot_20171127-192851.jpg

Dette er fra MA i uke 9, alt var toppers til bønna døde i uke 7. Bunnen er el.
Screenshot_20171127-192918.jpg
Nårpulsen gikk ned her på slutten døde bønna.
Screenshot_20171127-192939.jpg
 
Wow! Litt av et fjell av en kurve! Stor variasjon fra topp til bunn. Spennende å se. Hvordan ser kurven ut en mnd du ikke er gravid? Stiger den like mye frem mot IKM?
Nei overhode ikke, dette er en "normal" syklus.
Screenshot_20171127-200037.jpg

Mens dette er el fri syklus.
Screenshot_20171127-200022.jpg
 
Så jeg har egentlig full oversikt fra fitbit'en [emoji6]

Det har du virkelig. Ingen temping nødvendig da, nei.
Jeg stoler ikke 100% på min, fordi jeg vet at alkoholinntak, stress etc også reflekteres i hvilepulsen...

853e85a47e86b8ec5f3b4845d6a5e112.jpg


Her er min nå. Svart strek er IKM. Utsatte mensen forrige syklus. Skulle kommet på toppen der, men på toppen var siste dag jeg tok tablett. Så har den nå jobbet seg opp mot 55-56 på eggløsning, og så holdt seg der. Lite å lese ut av det foreløpig, men positivt at den ikke detter ned [emoji2] Er 4-5 dpo. Litt usikker da jeg slapp opp for el-tester.
 
Det har du virkelig. Ingen temping nødvendig da, nei.
Jeg stoler ikke 100% på min, fordi jeg vet at alkoholinntak, stress etc også reflekteres i hvilepulsen...

853e85a47e86b8ec5f3b4845d6a5e112.jpg


Her er min nå. Svart strek er IKM. Utsatte mensen forrige syklus. Skulle kommet på toppen der, men på toppen var siste dag jeg tok tablett. Så har den nå jobbet seg opp mot 55-56 på eggløsning, og så holdt seg der. Lite å lese ut av det foreløpig, men positivt at den ikke detter ned [emoji2] Er 4-5 dpo. Litt usikker da jeg slapp opp for el-tester.
Jeg er konstant stresset, så det gjør ikke noe til eller fra. Alkoholinntak er så si fraværende, så det har jeg ikke reflektert over.[emoji23] [emoji85]
Du har en litt annen pulssyklus enn meg ser jeg.
Jeg liker temping, men blir litt stresset av det. Så tatt tempe pause nå.
 
Back
Topp