Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Ja! Det jeg også måtte si til meg selv isted for at det skulle være "greit" å ligge nede med smerter..
En fattig trøst.
Håper det kan gå fort til forsamtale. Leit den avtalen du hadde fått ikke var det.
 
Har fått brev fra st.olavs! :cat:
De kunne ikke si noe om tidspunkt for time før vi har tatt blodprøvene, Også ønsket de seg alt fra hausken, om forventet!
 
håper det kan gå fort!
 
Hvordan går det med deg om dagen?
 
Hvordan går det med deg om dagen?
Superforkjøla :hungover: snart el. Men orker ikke fokusere på det, for jeg har gitt litt opp, og det er egentlig helt greit. Tester etter en kun for å vite når jeg kan forvente tr.
Annet enn det har vi begynt å titte litt ekstra på barneutstyr, har forsøkt å få han til å like emmaljunga-vogn men han er fast bestemt på stokke trailz siden han synes den er mer praktisk :cat:
Så vi blir trolig å kjøpe brukt vogn(stokke) når vi er på reise!
Også har vi fått skrapt sammen pengene til ivf :smiley-bounce012 så nå kan innkallingen bare komme!
 
Superforkjøla :hungover: snart el. Men orker ikke fokusere på det, for jeg har gitt litt opp, og det er egentlig helt greit. Tester etter en kun for å vite når jeg kan forvente tr.
Annet enn det har vi begynt å titte litt ekstra på barneutstyr, har forsøkt å få han til å like emmaljunga-vogn men han er fast bestemt på stokke trailz siden han synes den er mer praktisk :cat:
Så vi blir trolig å kjøpe brukt vogn(stokke) når vi er på reise!
Også har vi fått skrapt sammen pengene til ivf :smiley-bounce012 så nå kan innkallingen bare komme!

Ser den, gitt opp selv. Blir sånn når man har 3 pp'er på rad uten å finne el. Så koselig at dere har begynt å se på babyting! Jeg kjøpte 2 bodyer og en pysj en uke etter jeg testet positivt sist, men det ligger foreløpig innerst i klesskapet. Blir ikke å kjøpe noe særlig før etter uke 12 denne gangen:p Mye har dere spart? Håper du snart får innkalling i posten:) Selv skal jeg ha laparoskopi om 3 dager! Dvs hvis tr holder seg unna da:p går det greit med deg etter operasjonen??
 
Ser den, gitt opp selv. Blir sånn når man har 3 pp'er på rad uten å finne el. Så koselig at dere har begynt å se på babyting! Jeg kjøpte 2 bodyer og en pysj en uke etter jeg testet positivt sist, men det ligger foreløpig innerst i klesskapet. Blir ikke å kjøpe noe særlig før etter uke 12 denne gangen:p Mye har dere spart? Håper du snart får innkalling i posten:) Selv skal jeg ha laparoskopi om 3 dager! Dvs hvis tr holder seg unna da:p går det greit med deg etter operasjonen??
Har kjøpt litt babytøy allerede, er glad i salg, og det er motiverende for veien vidre :cat:
Nok til at det skal holde.. Så nå kan innkallingen bare komme! Finner el hver mnd jeg leter.. heldigvis, for må jo planlegge rundt dagene tr er forventet :blackeye:
Helt ok.. først nå de siste dagene det har begynt å gro ordentlig på overflaten :bag: og jeg har plagdes noe grusomt med de trådene som "skal løse seg opp av seg selv" siden de ikke gjør det på meg :banghead: sånn var det sist også

3 dager til lap er jo ikke mye, det går jo fort, håper dere blir noe klokere på ting, Lykke til kjære du! :cat:
 
Stille fra meg for tiden.. verden går sin vante gang og jeg er litt syk.. hoster til jeg brekker meg og så litt til :depressed: håper det går over snart!
Vi har styrt masse her hjemme, fått masse nye møbler, innredet spillehjørnet mitt på gjesterommet, handlet pynt og lys til alle rom. Sortert klær og ryddet ordentlig i oppbevaringsesker. Så nå har vi begynt å gå fra student-bolig/ungkars-bolig til ordentlig familiehjem.
:Heartbigred
Helt fantastisk å tenke på at her, i denne leiligheten, planlegger vi vårt første barn!

Vi har fått en del papirer fra st.olavs, venter på tlf fra dem fordi jeg har noen spørsmål, men annet enn det er det meste greit, jeg skal klare ventingen. Og jeg har det så bra som man kan forvente, litt selv-hat kommer man nok ikke unna når veien mot barn blir lang, men har en flink gubbe som støtter meg!
:wav

Forventer mens samme dag som broren til samboer venter barn, det er ganske bæsj. Barneønsket gjør oss vel mer engasjerte som foreldre den dagen det funker for oss også?
 
Så koselig å gå videre fra student-livet til fasen hvor man skal være etablerte og ha familiehjem.
Håper ting går greit og at det ikke blir for ille med IKM og baby i familien.
 
I dag har vi hatt eksamensforberendende quiz på skolen, og gjett hva? Jeg vant nesten alle rundene:cat: Jeg er sykt stolt av egen innsats nå, dette må jo bare gå bra!

Har vært borte både mandag og tirsdag og starten av dagen i dag, helt ødelagt av denne forkjølelsen eller influensaen.. hva det enn er for noe.. uten å ha feber så har jeg skikkelig feber-frysninger og hetetokter :bag:

St.olavs fikk inn flere papirer fra meg i dag, og jeg fikk faktisk svar på mail at de hadde videreformidlet det, og da ble jeg veldig glad! Da skjer det noe! :joyful:
 
Tittet litt i papirene mine fra hausken, amh var 20 i april/mai :woot: ikke at jeg vet hva jeg skal gjøre med det tallet da.. Vet bare at det ikke er dårlig!
 
I dag har vi hatt eksamensforberendende quiz på skolen, og gjett hva? Jeg vant nesten alle rundene:cat: Jeg er sykt stolt av egen innsats nå, dette må jo bare gå bra!

Har vært borte både mandag og tirsdag og starten av dagen i dag, helt ødelagt av denne forkjølelsen eller influensaen.. hva det enn er for noe.. uten å ha feber så har jeg skikkelig feber-frysninger og hetetokter :bag:

St.olavs fikk inn flere papirer fra meg i dag, og jeg fikk faktisk svar på mail at de hadde videreformidlet det, og da ble jeg veldig glad! Da skjer det noe! :joyful:
Kjempebra!
 
Tittet litt i papirene mine fra hausken, amh var 20 i april/mai :woot: ikke at jeg vet hva jeg skal gjøre med det tallet da.. Vet bare at det ikke er dårlig!
Haha. ikke alltid man helt vet hva man skal med det, men må liksom vite tallet.
Fikk høre min var fin i august. Håper jeg skrev ned det tallet et sted for jeg klarer ikke huske det nå eller finne det igjen... Men den var langt lavere enn din mener jeg å huske, men så er jeg eldre og.
 
Haha. ikke alltid man helt vet hva man skal med det, men må liksom vite tallet.
Fikk høre min var fin i august. Håper jeg skrev ned det tallet et sted for jeg klarer ikke huske det nå eller finne det igjen... Men den var langt lavere enn din mener jeg å huske, men så er jeg eldre og.
Ja.. derfor jeg ikke bad om det da vi var dér.. hva skal jeg med tallet liksom :angelic: men pga prøvene så var de jo ganske sikre på at vi bare trengte en runde med ivf.. og det hadde vært flott.. få alle ønskebarna mine laget samtidig som ikke tvilling-tvillinger :cat:
 
Ja.. derfor jeg ikke bad om det da vi var dér.. hva skal jeg med tallet liksom :angelic: men pga prøvene så var de jo ganske sikre på at vi bare trengte en runde med ivf.. og det hadde vært flott.. få alle ønskebarna mine laget samtidig som ikke tvilling-tvillinger :cat:
Hadde vært veldig praktisk det altså. Krysser fingrene for at det er sånn det blir!
 
Leser jo litt inne på forum selv om jeg ikke er like aktiv som jeg har vært..
Så jeg ble sittende å tenke, mange som lurer på når de skal fortelle på jobb og liknende, og jeg har jo noen tanker for min egen del.
Jeg tror egentlig at alle på jobben min kommer til å vite det like etter positiv test, fordi sjefen min er utrolig støttende og jeg har vært åpen mot dem jeg jobber med om det vi går igjennom. Tenker derfor at det nesten blir litt unaturlig å ikke si noe, når de både vet at vi skal til tr.heim for å få hjelp, pluss at jeg er veldig opptatt av at jeg må ta i bruk den støtten jeg har rundt meg hvis det går galt, da jeg taklet det veldig dårlig med exu'en og følte meg så alene.
Åh, jeg begynner å bli lei av å vente på å få vite noe, nå må det jo skje noe snart!
Hallooooo der nede i tr.heim, kan dere høøøøøøre meeeeeg? Vil ha time nååååååå :gen045
 
Back
Topp