Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Det hadde vært koselig med et sånt mirakel for deg og, Tiger!
 
Håper masse med deg :)
Om egglederen hadde vært helt ødelagt ville de vel fjernet den mtp fare for ny exu? Tenker jeg da, jeg har har håp :D
 
Håper masse med deg :)
Om egglederen hadde vært helt ødelagt ville de vel fjernet den mtp fare for ny exu? Tenker jeg da, jeg har har håp :D
De sa den var ødelagt og at det var bra vi allerede var henvist vidre. Men gikk ikke noe beskjed om noe mer :bag:
 
De sa den var ødelagt og at det var bra vi allerede var henvist vidre. Men gikk ikke noe beskjed om noe mer :bag:
What? Jeg tenker jo ar det da er dritskummelt å la den være igjen? Eller, nå får du jo god oppfølging om du blir gravid igjen da, men alikevel..

Men tenker, når man røyker så brenner man jo bort flimmerhårene i halsen, disse vokser jo tilbake (etter mange år), det samme kan ikke skje i eggleder da?
Eller er de ødelagt på en anna måte kanskje?
 
What? Jeg tenker jo ar det da er dritskummelt å la den være igjen? Eller, nå får du jo god oppfølging om du blir gravid igjen da, men alikevel..

Men tenker, når man røyker så brenner man jo bort flimmerhårene i halsen, disse vokser jo tilbake (etter mange år), det samme kan ikke skje i eggleder da?
Eller er de ødelagt på en anna måte kanskje?
Aner ikke, spurte ikke, var ganske borte så tenkte egentlig ikke klart :banghead:
Er litt for redd til å håpe. Skuffelsen kommer nok med te uansett hva jeg gjør og innstiller meg på.
 
Aner ikke, spurte ikke, var ganske borte så tenkte egentlig ikke klart :banghead:
Er litt for redd til å håpe. Skuffelsen kommer nok med te uansett hva jeg gjør og innstiller meg på.
Jeg googla, og står at etter infeksjoner kan flimmerhårene bli stive.
Jeg forstår det så godt. Og kjenner meg igjen i at "nå skal jeg slappe helt av" også står man midt oppi det og da kommer håpet og blir nesten mer ivrig enn man var før man ga opp [emoji14] helt naturlig når man ønsker noe så sterkt :)
 
Cd 18 - dpoland
Urk, lagt inn mye aksjer i håp om at ting bare plutselig skal funke på magisk vis.. ikke testet etter eggløsning og temping gikk til h, men jeg har skikkelig progesteron i kroppen ja, magen er gal, jeg er nervevrak og konstant sliten de siste dagene.
Vet ikke når jeg skal forvente noen tr, men håper like hardt som alltid! Men fortsatt negativ innstilling; vil heller bli overrasket over positiv test enn negativ!
Tok del 2 av hpv-vaksinen her om dagen, følte meg flink! Litt vondere enn sist, men det er crazy at jeg ikke har reagert på den, jeg som ble såååå dårlig av vaksiner som liten :dead:
Føler meg utrolig liten og alene i verden, har ingen rundt meg som egentlig skjønner hvor leit jeg synes det var med resultatet av operasjonen, selv om jeg vet jeg har mye støtte rundt meg :blackeye:
Nå skal jeg krølle meg sammen i armkroken til gubben og håpe at imorgen føles bedre!
 
ser vi har ganske lik diagnose.. jeg fjernet en eggleder i sommer pga exu og har tidligere fått påvist endometriose. den andre egglederen er visstnok åpen, men har ikke hatt en vellykket graviditet siden vi begynte prøvingen sommeren 2015.

Nå skal vi i gang med ivf, får håpe det er løsningen. :)
 
Cd 18 - dpoland
Urk, lagt inn mye aksjer i håp om at ting bare plutselig skal funke på magisk vis.. ikke testet etter eggløsning og temping gikk til h, men jeg har skikkelig progesteron i kroppen ja, magen er gal, jeg er nervevrak og konstant sliten de siste dagene.
Vet ikke når jeg skal forvente noen tr, men håper like hardt som alltid! Men fortsatt negativ innstilling; vil heller bli overrasket over positiv test enn negativ!
Tok del 2 av hpv-vaksinen her om dagen, følte meg flink! Litt vondere enn sist, men det er crazy at jeg ikke har reagert på den, jeg som ble såååå dårlig av vaksiner som liten :dead:
Føler meg utrolig liten og alene i verden, har ingen rundt meg som egentlig skjønner hvor leit jeg synes det var med resultatet av operasjonen, selv om jeg vet jeg har mye støtte rundt meg :blackeye:
Nå skal jeg krølle meg sammen i armkroken til gubben og håpe at imorgen føles bedre!

Så deilig at du ikke reagerer på den, da :)

Uff, så leit å høre :( Jeg kan ikke sette meg inn i hvor vondt det gjør men jeg har absolutt forståelse for at det ikke er lett. Det kommer til å løse seg til slutt og da vil det være verdt alt ❤️ Klem ❤️
 
God klem til deg, tiger.
Forstår følelsen din. Uansett hvor mange man har rundt seg så kan sånne ting være ensomme..
 
Hadde et håp om å henvises både til riksen og unn, nå ha de åpnet flyrute til Trondheim og vurderer da st. Olavs, er det noen som kan hjelpe meg litt med å bestemme Meg? Positive og negative erfaringer?
Tenker hvis legen sier jeg bare kan henvises en plass? Hjelp? Time imorgen tidlig og må ha planen klar da
 
Ingen erfaring med noen av disse klinikkene. Men ville vel da valgt St.Olavs ut fra det jeg har sett her inne. Ikke riksen hvertfall[emoji849]
 
Ingen erfaring med noen av disse klinikkene. Men ville vel da valgt St.Olavs ut fra det jeg har sett her inne. Ikke riksen hvertfall[emoji849]
Takk for svar! Er skikkelig usikker, og redd samtidig :depressed: synes også å huske jeg har hørt mer positivt om st.olavs, og planen er jo kanskje flytte til tr.heim om noen år.. når jeg er ferdig utdannet, Da er det jo fint å ha frosne egg i nærheten?
 
Har ikke erfaring med de andre klinikkene, men anbefaler St. Olavs! Mange flinke og hyggelige folk der :)
 
Hvordan gikk timen og hvordan går det med deg?
 
Hvordan gikk timen og hvordan går det med deg?
Litt styr med papirene, legen min forstod ikke at egglederen var ødelagt sånn som sykehuset hadde skrevet det, så hun må vente på svar fra dem. Skrev visst i samme setning att egglederen så fin ut men sactosalpinx, som vil si ødelagt etter infeksjon.
Men hun henviser oss til st.olavs når hun kan legge med papirene :cat: og timen vi har på unner visst i sammenheng med ivf, så vet ikke hva jeg gjør med den, lenge til så kan tenke på det!
Spurte legen litt ang om vi kan prøve på egenhånd eller ikke mtp ny exu, og hun mente kondom frem til vi har fått avklaring fra sykehuset jeg ble operert på..
Har vært heldig med denne fastlegen!
Har hatt smerter i siden helt siden det jeg tror var el.. tok en tidligtest nå og fikk såklart skyggestrek :bored: ca 7dpo, men ingen tro på at det har gått :dead: for var jo hos legen først 5dpo
 
Hehe.
Synes det er fryktelig mange tester med skyggestrek om dagen. Lurer på om det lett blir feil når de skal lage dem stadig mer sensitive...
 
Hehe.
Synes det er fryktelig mange tester med skyggestrek om dagen. Lurer på om det lett blir feil når de skal lage dem stadig mer sensitive...
Begynner å tro jeg har høy hcg naturlig :shifty:
Begynner utplassering i barnehage imorgen gjennom skolen da, jeg er såååå spent, Skal på 1-års-avdeling :love7
 
Begynner utplassering i barnehage imorgen gjennom skolen da, jeg er såååå spent, Skal på 1-års-avdeling :love7
Lykke til på utplasseringen :) Kjempekjekt å være på avd med de minste da :)
 
Da er vi henvist! Herregud så spent jeg er! Helt i lykkerus av en liten sms fra legen, er ikke det helt sprøtt?:angel8
Håper bare ting klaffer sånn at jeg ikke går glipp av så mye skole :angelic: i verste fall tror jeg lærerene har opplevd babyer før :wideyed: vanskelig prioritering når barneønsket er så sterkt
 
Back
Topp