Oss testetøser imellom

IMG_3263.JPG
IMG_3261.JPG
IMG_3264.JPG
Bilde?[emoji33][emoji33][emoji33]
 
Må jo bety at de blir sterkere? De synes bedre in real life:joyful:
På det øverste bildet av de siste du la ut ser jeg jo at den er rosa. Tidligere var det bare antydning til at hvor streken skal være.
 
Ja. Jeg synes ofte det er lettere å få dem med på bilder hvis jeg ikke zoomer for mye.
 
Jeg hører definitivt til her :D er akkurat ferdig med å blø etter SA og klør etter å test for EL, men er nok litt tidlig enda. Tester først EL, så en uke som det er hardt å vente med å ta gr test, også tester jeg som en gal frem til tr kommer (ikke kommer helst ;) )
 
Jeg hører definitivt til her :D er akkurat ferdig med å blø etter SA og klør etter å test for EL, men er nok litt tidlig enda. Tester først EL, så en uke som det er hardt å vente med å ta gr test, også tester jeg som en gal frem til tr kommer (ikke kommer helst ;) )
Velkommen, trist du mistet. Føler med deg, mistet i juli. :oops:
 
Velkommen, trist du mistet. Føler med deg, mistet i juli. :oops:
Takk. Det var fryktelig tungt å gå fra å være 8 uker til å ikke være gravid lenger.. :( Men! Jeg har bare blitt mer fast bestemt på å bli mamma! Så nå håper jeg EL kommer snart :) kommer ikke til å vente til etter første tr. Har ikke tålmodighet til det ;)
 
Noen som har erfaring med make sure tester? Bestilte de pga tilbud for en stund tilbake, og tenkte å bruke de denne pp :)
 
Back
Topp