Målene våres for April 2017

Lykke til!!! Det vil hjelpe godt på og du vil merke god endring om du greier følge målene.
Takk :) Har klart det de siste ukene, så det er bare å fortsette :)
Lurt med langsiktige mål - det har funket for meg denne gangen.
Det er jo det som er best, ikke gå for fort ned. Det er jo å legge om livstilen/matvanene som hjelper i det lange løp.
Flott måte å tenke på - er helt sikker på at du vil nå ditt mål til slutt
Håper på det :) Den ultimate vekten er ca 65-68kg, men så lenge jeg går ned fra der jeg er i dag, så er jeg fornøyd. Mange babysteg så når jeg målet til slutt :)
 
Vel, jeg er jo faktisk på plass med vekten nå (utrolig kunne skrive det), så mitt hovedmål må være å ikke gå opp i april. Dog har jeg tenkt STORKOSE meg i påsken med alt jeg har lyst på. Kjører hardt denne uken og har planer om det uken etter påske også (tror jeg venter med veiing til slutten av måneden).
Ett mål er dog mer styrketrening - trenger stramme opp/inn :D
Så godt å komme i mål :) Flink du har vært :) Og lykke til med styrketreningen :)
 
Takk :) Har klart det de siste ukene, så det er bare å fortsette :)

Det er jo det som er best, ikke gå for fort ned. Det er jo å legge om livstilen/matvanene som hjelper i det lange løp.

Håper på det :) Den ultimate vekten er ca 65-68kg, men så lenge jeg går ned fra der jeg er i dag, så er jeg fornøyd. Mange babysteg så når jeg målet til slutt :)

Yes, det er veien å gå. Masse lykke til!!!
 
Denne måneden skal jeg ned til 92 men har ikke den beste begynnelsen på mnd, men dette må gå [emoji4]
 
Denne måneden skal jeg gå minst 6000 skritt hver dag. Det er ikke all verden, men jeg må begynne et sted:)
Jeg skal ikke spise snop i ukedagene
Jeg skal prøve å få nok søvn ( har to barn på 2 og 5 som fortsatt er mye våken om nettene)
Jeg skal gå ned 2 kg
 
Denne måneden skal jeg gå minst 6000 skritt hver dag. Det er ikke all verden, men jeg må begynne et sted:)
Jeg skal ikke spise snop i ukedagene
Jeg skal prøve å få nok søvn ( har to barn på 2 og 5 som fortsatt er mye våken om nettene)
Jeg skal gå ned 2 kg

Flotte mål og ønsker deg masse lykke til!!!!!
Jeg har trua på slike realistiske ikke altfor tøffe mål - absolutt mulig å gjennomføre som gjør en fornøyd og motivert. Vil man for mye, skjærer det seg ofte og for meg virker det demotiverende.
 
Nådde ikke helt målene mine denne måneden. Ikke vært flink på tredemølla, og snop spisinga har blitt litt for mye. Men målet for antall skritt nådde jeg (ikke hver dag men de fleste). Med skritt mellom 2000-7500 hver dag, og gj.snitt på 4.300 skritt daglig gjennom måneden så syns jeg det gikk bra :) Hjelper med fitbit som minner deg på å gå 250 skritt i timen i 12 timer hver dag :)
 
Back
Topp