Lego

Vi har sånne bokser formet som lego :)
Nå har ikke vi så mye enda, men etterhvert som det kommer mere inn tror jeg vi bruker sånne bokser som passer inn i Kallax hylle fra IKEA
 
I en svær kasse fra ikea. De som er oppbygde hadde jeg på en hylle. Men de ble jo rasert... (Mye raskere enn jeg bygde de hvertfall.... [emoji85] )
 
Han har hemnes seng. Og i ene skuffen er det masse masse lego[emoji4]
 
Last edited:
I 4 plastkasser som passer i en kallaxhylle, og i 8 digre flytteesker som ikke passer noen steder...:meh: + 20-30 oppbygde sett i hyller på barnerommene. Blir noen ganger litt gal av all legoen.o_O
 
ENDELIG oppbevares legoen i en eske som passer i Kallax-hylla fra IKEA :)
 
Vanlig plastboks fra europris. Men skulle hatt mer av et sorteringssystem egentlig, for hun har jo så mange byggesett og smått, at det er delvis umulig å finne ting
 
Kasser med lokk fra IKEA :)
 
Her er det bygd opp stort sett, og står i bokhyller på rommet til eldste. Det han ikke har oppe er pakket ett og ett i brødposer og ligger i en stor kasse i skapet.
 
ENDELIG oppbevares legoen i en eske som passer i Kallax-hylla fra IKEA :)
I en????

Vi har nok Lego til sikkert 5-6 sånne. Pluss oppbygde greier i hyller....

Noe i et legoteppe, noe i et par store plastbokser og mye...vel, dels på gulvet
 
I en????

Vi har nok Lego til sikkert 5-6 sånne. Pluss oppbygde greier i hyller....

Noe i et legoteppe, noe i et par store plastbokser og mye...vel, dels på gulvet
Regner med at vi også kommer dit, men eldste er bare 3,5 år, så grenser for hvor mye vi har kunnet samle opp ennå [emoji14]
 
Regner med at vi også kommer dit, men eldste er bare 3,5 år, så grenser for hvor mye vi har kunnet samle opp ennå [emoji14]
Sant nok. Jeg har en på 8,5 som var fått Lego hver jul og bursdag siden han ble 4 og hadde en anseelig samling duplo før den tid.

Mellomste på seks har også fått Lego siden hun ble fire. Og har også fått son andel duplo før den tid.

Vi har en sånn stor plastboks med duplo som yngste kan arve. Både prinsesser og brannbiler og masse dyr og folk og klosser.

Så den som fikk sin første pakke duplo til 1 års dagen var hun.
 
Alle de ferdige bygde står i en bokhylle, en hylle for brannbil/brannstasjon osv, en for politi, en for ninja, en for div. (nok, ja). Også har vi alle de andre delene i en stor lekekasse, og oppi der er det noen mindre boller som inneholder reservedeler. Og en liten boks med dinosaurdeler til en 3-i-1 byggeting, for den bygger han om ofte.
 
Her har vi det i en grønn lekekasse/puff på ene sitt rom. Det er ikke store samlingen med duplo, men absolutt nok.
 
Eldste har flere ulike kasser, ikke noe system dessverre. Treåringen har to høye bokser i et trofaste system, hun som blir et har Duplo i en boks som passer Kallax, må få orden på niåringens, vanskelig å finne riktig deler slik det er nå..
 
Ungene her får bare leke med lego på kjøkkenbordet da vi ønsker å bevare alle deler, så syns det er vanskelig å finne et system på det.. Vi har det foreløpig i noen bed-rollere fra europris, men lurer på å sette noe i en bokhylle på eldste's rom - hvis det får stå i fred der..
 
Har noen store plastkasser med hjul, fra da jeg var barn faktisk. Fant de på loftet hjemme hos mamma. Helt genialt
 
Back
Topp