Emilie’s dagbok ❤️

Går litt bedre i dag. Tr kom i natt. Er på besøk hos en venninne, så prøver å gjøre ting som får hjernen på andre tanker. Av og til er det lettere sakt enn gjort.. var på ett kjøpesenter i går, på dagen, og det var ikke kjempelurt.. Det så ut som barnevognmafiaen hadde tatt over hele senteret.. gravide, barnevogner og barn over alt. Håper det snart blir vår tur...
 
Går litt bedre i dag. Tr kom i natt. Er på besøk hos en venninne, så prøver å gjøre ting som får hjernen på andre tanker. Av og til er det lettere sakt enn gjort.. var på ett kjøpesenter i går, på dagen, og det var ikke kjempelurt.. Det så ut som barnevognmafiaen hadde tatt over hele senteret.. gravide, barnevogner og barn over alt. Håper det snart blir vår tur...

Huff, god klem til deg :(

Fikk meg også et skikkelig slag i fjeset da jeg "bare" skulle raskt kjøpe noe på Cubus. Det var jo fler barnevogner enn mennesker nesten, de var OVERALT.
 
Humøret går litt opp og ned. Var skikkelig sliten i går. Orket ingenting.. snakket med klinikken og vi skal i gang med prøverør neste syklus. Forhåpentligvis er det flere egg som kan hentes denne gangen.. Skal ha en annen protokoll denne gangen, så håper vi kan få ut i alle fall 3-4egg
 
Uffda :(
Det er kanskje ikke så mye trøst i det, men dere har blitt gravide før, og da skal det gå igjen selv om det kanskje ikke var denne gangen.
Sender deg en god klem :Heartred

God klem til deg Emilie :( Vet altfor godt hvor vondt du har det nå...

God klem til deg [emoji173]

Det var trist, klem til deg. Dette gamet er tøft :(

Så leit å lese :( sender deg en stor klem [emoji173]

Føler så med deg! :(

Uff. Vet så veldig godt hvordan du har det! Selvom det virker veldig håpløst nå, så kommer du deg opp på hesteryggen igjen, er rart med det hvordan man klarer å finne tilbake til motivasjonen. I mellomtiden sender jeg deg en stor god klem [emoji173]

Tusen takk for støttende ord og mange varme, store klemmer :) Det varmer <3
 
Trøtt og sliten. Ikke i form, tror jeg begynner å bli syk. Har fått protokollen fra klinikken i posten, skal begynne på progynova på dag 20 denne syklusen i håp om å få mer jevn folikkelvekst. Håper virkelig at alt går som det skal og at ikke dette forsøket blir avlyst.
 
Skjønner meg ikke på syklusen min for tiden, spesielt etter sykluser med hormonstimulering. Er på CD 11, men i går hadde jeg litt brunlig utflod og litt mer i dag. Negativ eggløsningstest i dag morges og superpositiv nå i kveld.
ImageUploadedByBV Forum1487705717.729674.jpg
Får kanskje legge inn noen aksjer i kveld, siste syklus før prøverør.

Fikk en gladnyhet på torsdag/fredag: etter å blitt henvist for ufrivillig barnløshet i desember har jeg ikke hørt no fra sykehuset. Etter å ha ringt utallige ganger i januar/ februar uten å ha kommet igjennom fikk jeg endelig snakket med sekretæren på torsdag. Mappa mi var blitt lagt på feil sted, men de hadde hentet papirer fra klinikk Hausken! Hun sa at hun skulle skrive på mappa at det haster og fredag fikk vi time til ultralyd/sædprøve på sykehuset den 1.mars :)
Regner likevel med at det er litt ventetid fra forsamtalen, så vi kjører på med prøverør hos Hausken i neste syklus.
 
EL test var også positiv i går kveld. Fikk tips av Hausken å ha sex på eggløsningsdagen og jeg tror det er i dag? Håper i alle fall det. Hvis ikke så har vi iallefall sex annen hver dag denne uken.
ImageUploadedByBV Forum1487844053.694925.jpg
Selv om det skal mye til for at vi blir gravide av oss selv nå, så er det jo et lite håp (kanskje 5% sjanse). Vi har jo klart det to ganger før.
 
Gleder meg til forsamtale på sykehuset på onsdag. Håper alt går bra og at vi får kommet raskt i gang :)
 
Jeg vet ikke hvor stor pågang det er på sykehuset deres, men vi fikk starte med en gang etter forsamtalen. Dette var i Porsgrunn :)
 
Skikkelig rar syklus dette her. I dag var EL-testen enda mer positiv enn på tirsdag og onsdag.. har fortsatt brunlig utflod. Hmm.... Kanskje EL er i morgen da?
ImageUploadedByBV Forum1487882550.080466.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1487882753.921481.jpg
 
Fredag CD 14. Fortsatt positiv EL - test. Brunlig utflod. Nyser alltid veldig mye rundt EL. Rart..
 
Femte dag med positiv test. Slår ut på G-test også.. Frustrerende. Aldri opplevd lignende.
 
ImageUploadedByBV Forum1488029991.109288.jpg
 
.
 
Tror gjerne at EL er i dag. Endelig [emoji4]
ImageUploadedByBV Forum1488128567.228390.jpg
 
Woopwoop ;) Da har vi vært på forsamtale og vi får begynne rett på IVF. Hvor sykt er ikke det? Begynner med progynova allerede i morgen, kort protokoll og ivf planlagt i uke 13. Helt i lykkerus! Fantastisk at det kan gå så fort.
 
Woopwoop ;) Da har vi vært på forsamtale og vi får begynne rett på IVF. Hvor sykt er ikke det? Begynner med progynova allerede i morgen, kort protokoll og ivf planlagt i uke 13. Helt i lykkerus! Fantastisk at det kan gå så fort.

Herlig og veldig spennende! :D
Hvilken klinikk tilhører du?
 
Herlig og veldig spennende! :D
Hvilken klinikk tilhører du?

Haugesund. De hadde visst fått større kapasitet og kortere ventetid. Skulle jo egentlig i gang med forsøk på Hausken nå, men det er jo supert at vi får starte rett på, på sykehuset i stede.
 
Haugesund. De hadde visst fått større kapasitet og kortere ventetid. Skulle jo egentlig i gang med forsøk på Hausken nå, men det er jo supert at vi får starte rett på, på sykehuset i stede.

Masse lykke til! :D
 
Back
Topp