Får ikke logga inn på forum-app

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Har det samme problemet som hun litt lenger ned her. Får ikke logga inn på appen - eller nettsida på mobilen. Får feilmelding om at brukeren finnes ikke, og på nettsida får jeg beskjed om at det er feil passord. Men jeg får logga inn på BV appen med samme passordet. Og jeg er jo her? Men på mobilen vil ikke forumet funke, verken i app eller i safari.

Blir gal. :( Har sendt mail til kundeservice, og de sa hvilket passord jeg skulle bruke, men det fungerer jo ikke uansett. Har prøvd å reinstallert appen og, men niks. Og nå svarer ikke kundeservice lenger.... Hva skal jeg gjøre? :((((( Er avhengi av forumet! haha ååh
 
Ingen som kan hjelpe? Admin? Får jo ikke noe hjelp verken her inne eller av kundeservice. De slutta å svare på mailen min liksom.. Veldig irriterende.
 
Jeg kommet heller ikke inn i appen, men kommer inn via nettleser på tlf. Har endret passordet, men det hjelper ikke.
 
Er det mulig å få fiksa den innlogginga?? Både her og på appen deres? Nå finnes ikke .....@... (min adr) engang nå :wtf
 
Back
Topp