Mamma for første gang :)

Snapchat-4597125573238224987.jpg 37+0
I går var jeg på siste vekstkontroll før fødselen, og lillegull ble estimert til ca 3.kg. Så da er han i grunnen klar til å komme ut ☺ I dag har jeg vært hos jordmor,og han sier at han ligger godt festet langt nede i bekkenet! Jeg håper han kommer snart. Det er 3.uker til termin,men han er hjertelig velkommen nå
 
37+2

I går ble jeg overrasket med babyshower! !
Jeg hadde virkelig ingen aning,men plutselig sto det 13.damer hjemme i stua mi. Det var utrolig gøy. De hadde med masse mat,kaker,frukt,gaver og godteri. Jeg har fått så mye fint ☺ Jeg er så takknemlig for de flotte vennene jeg har!Snapchat-8439192447814873142.jpg
 
39+3
Nå er det bare 6.dager til termin. Vi venter i spenning hver dag,og håper at det skjer så fort som mulig. Alt er klart,og vi vil bare treffe prinsen vår! Kjenner at jo lengre tid det tar,jo mer begynner jeg å grue meg for selve fødselen.
Håper det skjer noe de nærmeste dagene,men jeg har mine tvil..Jeg er nemlig i super form,med lite eller ingen tegn til fødsel. Lillegull i magen er meget aktiv for tiden,både natt og dag :)
 
Jeg har blitt mamma,og har endelig fått møte prinsen min:) Han er elleve dager i dag,og vi har vært hjemme i ei uke. Vi koser oss masse! Han spise,sover,bæsjer og koser.

Tre dager før termin hadde jeg time til jordmor,hun undersøkte meg,og jeg var ikke moden...altså ingen tegn til fødsel. Hun oppdaget også at symfysemålet mitt hadde stagnert siden siste time, og henviste meg derfor til sykehuset. Fikk time til ul dagen etter. På sykehuset oppdaget de at jeg hadde lite fostervann, og det ble bestemt at jeg skulle legges inn med en gang og igangsettes med modningstabletter. 20.min senere hadde jeg fått rom og den første tabletten. Man kan vel trygt si at barnefar som var på jobb ble litt stresset (vi bor 1.5 time unna sykehuset, og jeg hadde ikke med meg noen ting) Jeg fikk litt rier utover dagen og natten,,men en undersøkelse neste dag viste at jeg ikke var blitt mer moden til trodd for riene. Det ble derfor bestemt at jeg skulle ta keisersnitt samme dag. Jeg fikk spinalbedøvelse, og var derfor våken. Barnefar fikk være med hele tiden. For oss ble dette en flott opplevelse, og alt gikk veldig fint! Vi koser oss sammen med prinsen vår :)
 
Back
Topp