Ame pure CIT roller. Noen erfaringer?

Frkn

Forelsket i forumet
Hei!

Jeg har slitt mye med akne oppigjennom, men nå ser det endelig ut til å stabilisere seg. Problemet er at jeg fortsatt har ujevn hud/arr etter akne. Så en reklame for Ame Pure CIT roller, som liksom skal gjøre huden jevnere.

Noen som har erfaringer med dette produktet??
 
Gå til en hudklinikk hvor de driver med sånt :) litt dyrere men mye tryggere.
 
Det er litt det jeg føler og, at det gjerne er for godt til å være sant...derfor har jeg lyst å høre med folk som faktisk har prøvd det :)
 
Det har ikke noe for seg, det tømmer lommeboken, men ikke noe annet. ;)
 
Den funker kjempe bra! Jeg ble nesten kvitt all akne På 1 uke. Var veldig skeptisk til det selv, men anbefaler det virkelig. Har fått litt tilbake nå, men dette fordi jeg måtte slutte etter 1 uke (vanligvis en 2mnd "kur") pga graviditet. Vet ikke hvor bra det er å bruke det nå når jeg er gravid. Noen som vet??
 
Den funker kjempe bra! Jeg ble nesten kvitt all akne På 1 uke. Var veldig skeptisk til det selv, men anbefaler det virkelig. Har fått litt tilbake nå, men dette fordi jeg måtte slutte etter 1 uke (vanligvis en 2mnd "kur") pga graviditet. Vet ikke hvor bra det er å bruke det nå når jeg er gravid. Noen som vet??

Tror ikke jeg ville brukt den under graviditet, siden man har økt fare for infeksjoner og slikt... værtfall ikke uten å snakke med lege/hudlege om det først.
 
Back
Topp