gratulerer med 2klassinger

bondekone

Forumet er livet
Gratulerer så mye til dere alle med 2 klassinger
Her virket det som gutten syntes det var stas å starte i 2, og ikke være minst lenger
 
Takk for det, og gratulerer til deg også:-) Her synes han det er kjempestas at de har TO friminutt i stedet for ett, i 1.klasse hadde de en time midt på dagen i motsetning til to litt kortere nå;-) Han synes det var moro å begynne i 2.klasse, og det er jo bra!
 


Mamadoc skrev:
Takk for det, og gratulerer til deg også:-) Her synes han det er kjempestas at de har TO friminutt i stedet for ett, i 1.klasse hadde de en time midt på dagen i motsetning til to litt kortere nå;-) Han synes det var moro å begynne i 2.klasse, og det er jo bra!



oj hadde de ikke mer pauser'
Her hadde de 3 pauser pluss fysak på kortdager og 4-5pauser på langdag pluss fysak
Fysak har de hverdag som varer i ca 45 min da ska de være med på aktivitet som turgåing,fotball,håndball eller adre fysisk aktivitet så de er i bevegels
 
Gratulerer! En veldig blid 2 klassing her i hus også. Var bare en pause i fjord for henne og. To i år.
 
Hadde bare en pause i fjor ja, så han er veldig fornøyd i år. Hver dag når jeg spør han hvordan det har vært på skolen er det første han sier: " Vi var ute to ganger", og så kommer litt info om resten av dagen;-) Han er veldig fornøyd i hvertfall!
 
Her er timeplana lik som i fjor (litt andre fag bare) men tidspunktene og antall timer er det samme.
I år har de fått større klasserom og større tavle og det er spennende.
 
Takk for det!

Guttungen er veldig fornøgd med å gå i andre klasse, han kommenterte i går at "Sånn bok hadde eg for LENGE SIDEN!", då han såg leseboka til førsteklassingen som gjekk forbi oss i gangen...

Her er det like mange timar (og friminutt?) som i fjor, men det er fleire fag/meir konkrete skiller mellom faga.
 
Back
Topp