Ny Dagbok

Googlimoogli

Glad i forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Heisann!
Jeg er 35 år. Har prøvd å bli gravid i en travel og hektisk jobb hverdag i snart 3 år. Ikke hatt en eneste positiv graviditets test ennå!
Jeg og mannen var på fertilitetsklinikken et år siden, der leverte mannen min sædprøve som ikke viste gode svømmere og vi har etter dette tenkt på om IVF er løsningen, men mannen min vil at vi skal elske mere og få det til på naturlig måte. Nå forrige uke leverte han ny sædprøve som var normalt. Giiiiipiiii! Jeg er Glasgow at jeg har en frisk mann og Athen selv og har EL og håper å snart få en spire
Bruker selv fertilitetsmonitor og heter på EL.
Dag 9 I syklus nå og ikke tegn til EL ennå!

Syklus sist var 25 dager. Det er sykluser mellom 25-29 dager på meg.


Dere skal få høre om fremgangen her ☺️☺️ Håper det blir noe snart!
 
Last edited:
CD dag 10 og fortsatt 1 strek på EL testen! Ca. 1 år siden nå jeg tok testene med CBFM for jeg la merke til at eggløsningen kom samme dag i cyclusen og ville ikke kaste bort penger på å kjøpe de dyre strimlene og brukte bare å telle meg frem til EL fra CD1 dagen. Nå har vist ting endret seg da jeg får EL senere enn før. La inn akskjer idag, men litt tidlig nå....


Spent på hva det viser imorgen!
 
Hei! Plutselig eggløsning idag...drar på trening nå og ikveld skal vi prøve med nye aksjer,....
ImageUploadedByBV Forum1448890109.227299.jpg
 
Dpo 1 og lenge til noen symptomer ihvertfall! Teller ned dagene til IKm. lagt aksje imorges også.
 
3pod idag... ingen spesielle symptomer på graviditet ennå, men sov mange timer fra 00-10 idag....

Føle meg lett trøtt, har en kvise på magen rett over navlen...og ellers og mere kviser enn vanlig! Hormonendringer i kroppen?
 
Last edited:
Dpo 8 : litt uggen i kroppen( på grunn trening?), litt smerte/øm i korsryggen, ve. Bryst og magen....

Ikke tatt noen test ennå!

IKM eller gravid? Blir spennende med tiden fremover ....

Middagsgjester dagen for IKM da vi har bryllupsdag og håper at den blir ihvertfall forsinket på grunn av dette!
 
Dpo 11: litt mens murring...litt øm bryst ...skal på tredemølla og løpe litt for å freshe opp!

Tar ikke g-test ennå! Venter litt til...
 
Dpo 13: føler sult, men ikke matlyst ?!!&@ er TR på vei ?!&kr@8!

Tok en g-test idag, men fikk tips fra en på forumet at det ikke er å stole på...

Venter spent på IKM
 
Stolt ruger!

CD 12 idag. Lagt inn mange aksjer forigårs morgen, igår morges og idag morges. Håper håper...
ImageUploadedByBV Forum1451130124.301093.jpg
 
Cbd 11 og ikke eggløsning ennå! Lagt aksjer i 4 dager nå...venter på eggløsning!! Fortsatt bare en strek på monitoren...nå må det skje noe snart!!
 
Eggløsning Clbd 12. Lagt inn mange aksjer hver dag. Og 2x ved Clbd 12 (morgen+ kveld) ....

Håper håper....
 
Tanterød på besøk forigårs :-(

Ny pp.
Har funnet ut at jeg har tatt tidligere graviditets test feil da en må stikke stiksen i urinen i 15 sec. Mens jeg har stukket den inn bare 3 sec.!!


Håper virkelig jeg blir gravid snart og ikke senere enn 2016!
Jeg er snart 36 år og ikke hatt en eneste graviditet etter 3 års forsøk! Men mannen sier at jeg vil bli grvid en gang og vi prøver på naturlig måte...
 
Last edited:
Back
Topp