Reisen fra jente til mor. <3

Vet ikke hvordan man flytter dagboken til terminforumet så jeg fortsetter her :)

Uke 16 kjemte jeg de første sparkene! Og de var harde!
Har kjent spark og bevegelse daglig siden det. Nå er jeg i uke 20+4 og har endelig funnet vognen til lille gutten min! For litt over to uker siden fikk vi se en nydelig sterk, aktiv guttebass <3

ImageUploadedByBV Forum1439840519.321896.jpg

Og vognen han skal få er kjempe tøff!

Bugaboo buffalo escape :)

ImageUploadedByBV Forum1439840565.973776.jpgImageUploadedByBV Forum1439840576.507378.jpg
 
Send mld til moderatoren av enten fs eller termingruppen din så flytter de dagboken din :)
Gratulerer med gutten :)
 
Fant igjen gamle dagboken min :) så utrolig koselig å lese den igjen. Blir spennende å se om Noah blir storebror om ikke så lenge :)

Ca 9 dpo i dag og har mensmurringer, stikkinger i livmor, er veldig sliten, småkvalm, spenninger i brystene (ammer ennå), støl i kroppen. Legger ved bilde fra i går og i dagImageUploadedByBV Forum1485617264.883274.jpg
 
Fant igjen gamle dagboken min :) så utrolig koselig å lese den igjen. Blir spennende å se om Noah blir storebror om ikke så lenge :)

Ca 9 dpo i dag og har mensmurringer, stikkinger i livmor, er veldig sliten, småkvalm, spenninger i brystene (ammer ennå), støl i kroppen. Legger ved bilde fra i går og i dagVis vedlegget 217175
Frøken!! Disse er helt klare og en klar økning :O
 
Ja. Men ser ut som den nederste er tatt mens den var våt? Uansett så ser jeg klart strek på begge :p

Husker ikke helt hvor lenge etter jeg tok bildet, men den ser jo rosa og våt ut. Her er bilde av dagens og gårsdagens. Måtte ta bilde inne på soverommet siden lyset på badet gikk i går kveld :p typisk!
ImageUploadedByBV Forum1485681079.769064.jpg
Er så svakt at det nesten er umulig å få med på bilde :(
 
Ja. Sånne streker altså. Man ser de med øya men kameraet fanger de ikke :(

Jeg tenkte at hvis jeg er gravid må den da være positiv i dag?! Så nå tenker jeg at jeg sikkert ikke er det. Og lurer fælt på hvorfor jeg er så øm i hele kroppen og går og fiser hele tiden :p innbilt svangerskap kanskje :p Hehe
 
Jeg tenkte at hvis jeg er gravid må den da være positiv i dag?! Så nå tenker jeg at jeg sikkert ikke er det. Og lurer fælt på hvorfor jeg er så øm i hele kroppen og går og fiser hele tiden :p innbilt svangerskap kanskje :p Hehe
Huff ja. Tenker slik jeg og.. jeg har ikke tidligre svangerskap å sammenligne med så hva som er normalt for meg aner jeg ikke.. men så er vel ingen svangerskap like heller :p
 
Tenkte plutselig på at jeg kan jo ha hatt eggløsning på lørdag selvom EL symptomene og slimet kom tidlig? Bare sånn for å øke håpet mitt litt :p Hehe
 
Huff nå ble jeg plutselig truffet av ekstrem pmsbombe! :(
Ligger i sofaen og syns synd på meg selv fordi jeg vil ha cola! Så noen på TV drikke cola og holdt på å begynne å grine fordi jeg ikke har det. Jeg har heldigvis litt sjokoladekake igjen som jeg spontant lagde på fredag fordi jeg måtte bare ha det og holdt på å begynne å grine hvis jeg ikke fikk det! Denne gangen har syklusen min vært helt ekstrem i form av symptomer...
 
Haha huff! Jeg som var så stolt over at jeg ikke testet i dagtidlig, røk selvfølgelig på en test nå på ettermiddagen :p syns jeg fikk svak strek før den var ferdig å tørke.. men vet jo ikke om det også er skygge :p ImageUploadedByBV Forum1485793020.426911.jpg
 
Dette bildet er kanskje bedre? Herregud når blir jeg jo helt stresset :pImageUploadedByBV Forum1485795084.116616.jpg
 
Back
Topp