Dere som er opptatt av neglelakk!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Hvilke farger MÅ du ha i fargepaletten din?

Så det var tilbud på neglelakk på båten så skal fylle opp litt.

Hvilke farger er et must?
 
Lakserosa, beige, lys rosa, brun, glitter...
 
Hvit og svart. Og så er jeg glad i neon farger - rosa, grønn, blå. Og pastell farger - rosa, lilla, blå f.eks. Liker litt knæsje farger også. Og så bør man ha noen holo lakker fordi de er stilige :) Hvis man bruker en del glitterlakker så er det lurt med en glitter-off basecoat. Er så mye å velge mellom :D
 
Neonfarger er stilig! Jeg bruker ikke neglelakk til vanlig, men innimellom når jeg kjeder meg lakker jeg neglene. Da går det mest i neon/knæsjfarger.. :)
 
Lysrosa/veldig lys altså :p , gjennomsiktig, pastell rosa (litt mørkere), burgunder & en som er vanskelig å definere.. Litt sånn sandfarget. :)
 
Jeg har rosa, lilla, oransje og turkis i lys pastell, gjennomsiktig, beige, brun og mellomrosa.
 
Da er jeg ikke helt ute :p

Har hvit, mint, blå (litt sånn frisk farge), rosa, burgunder, nesten gjennomsiktig hvit og en nesten bronse/beigeaktig.

Må ha meg svart iallefall, og så får jeg se hva de har. Trenger noen som går ton-i-ton med de jeg har tror jeg...

Lakker dere helt "vanlig" eller lager dere noe mønster eller noe?

Er veldig glad i mintfargen, den og hvit bruker jeg mye :)
 
Da er jeg ikke helt ute :p

Har hvit, mint, blå (litt sånn frisk farge), rosa, burgunder, nesten gjennomsiktig hvit og en nesten bronse/beigeaktig.

Må ha meg svart iallefall, og så får jeg se hva de har. Trenger noen som går ton-i-ton med de jeg har tror jeg...

Lakker dere helt "vanlig" eller lager dere noe mønster eller noe?

Er veldig glad i mintfargen, den og hvit bruker jeg mye :)

Lakker mest vanlig, eller lager prikker. ;) Liker best vanlig.
 
Svart, blå og lilla!
Ja lilla vil jeg ha :-D

Jeg har laget en del prikker i det siste Ja. Kunne tenke meg å prøve meg på striper, men må lage meg en tynn pensel først. Fant et godt tips på YouTube i går ;-)

Prøvd meg på å lage mønster med vann noen ganger, men blir aldri som på filmene på YouTube gitt :p
 
Ja lilla vil jeg ha :-D

Jeg har laget en del prikker i det siste Ja. Kunne tenke meg å prøve meg på striper, men må lage meg en tynn pensel først. Fant et godt tips på YouTube i går ;-)

Prøvd meg på å lage mønster med vann noen ganger, men blir aldri som på filmene på YouTube gitt :p

Kanskje jeg skal prøve meg på sånt jeg også. ;) Virker gøy.
På skolen hadde svart neglelakk, og i kjedelige timer lagde jeg prikker med blanco, hehe.
 
Kanskje jeg skal prøve meg på sånt jeg også. ;) Virker gøy.
På skolen hadde svart neglelakk, og i kjedelige timer lagde jeg prikker med blanco, hehe.
Ja jeg liker litt liv på neglene ;-)

Haha, fikser negler men bruker ikke sminke eller noe :p
Burde kanskje begynne med det og sånn at det ble en helhet :p
 
Ja jeg liker litt liv på neglene ;-)

Haha, fikser negler men bruker ikke sminke eller noe :p
Burde kanskje begynne med det og sånn at det ble en helhet :p

Neh, sminke er bare pengebruk og styr. :p Neglelakk er det eneste som tillater neglene mine å vokse da jeg er fæl til å rive og pirke på små hakk. ;)
 
Neh, sminke er bare pengebruk og styr. :p Neglelakk er det eneste som tillater neglene mine å vokse da jeg er fæl til å rive og pirke på små hakk. ;)
Hahah, ja er lite tid jeg bruker på det i hverdagen med to små som krever sitt :p
Men kunne skjerpet meg nå i ferien ;-)

Har perioder der jeg lakker mye negler, så går det litt tid igjen.

Siste design var sånn, det tok jeg vekk i kveld :p
1437264097119.jpg
 
Hahah, ja er lite tid jeg bruker på det i hverdagen med to små som krever sitt :p
Men kunne skjerpet meg nå i ferien ;-)

Har perioder der jeg lakker mye negler, så går det litt tid igjen.

Siste design var sånn, det tok jeg vekk i kveld :p
Vis vedlegget 126851

Jeg velger å tro at jeg er flott uten sminke. :p Mødre skal vel uansett se litt slitne ut? :p

Var du ikke fornøyd? Syns det var stilig, jeg. :)
 
Pasteller ❤️ og hvit og svart seff ;)
 
Jeg velger å tro at jeg er flott uten sminke. :p Mødre skal vel uansett se litt slitne ut? :p

Var du ikke fornøyd? Syns det var stilig, jeg. :)
Jo de var jeg fornøyd med :-D
Men vil teste ut litt forskjellig før vi drar på ferie til uka sånn at jeg vet hva jeg vil ha før vi drar :p
 
Back
Topp