Låser du døra? Samme som des.09.

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Låser du både ytterdøra og badedøra når du er hjemme alene og skal dusje? [;)]
 
låser bestandig både ytterdør og badedør når jeg er aleine. vil ikke risikere at det plutselig står noen der [;)]
 
Ja takk begge deler [:D]
 
Låser kun bad-døra....
Den låses uansett om jeg er hjemme alene, eller ikke...
 
Jeg låser aldri verken ytterdør, badedør eller døra til leiligheta..eller verandadøra eller lukker vinduene eller noenting. Fritt frem for innbruddstyver og gærninger her i gården, rett og slett [;)]
 
ORIGINAL: superpia

Jeg låser aldri verken ytterdør, badedør eller døra til leiligheta..eller verandadøra eller lukker vinduene eller noenting. Fritt frem for innbruddstyver og gærninger her i gården, rett og slett [;)]


Sign! Men så bor æ et time unna dæ og her e d enda mindre sannsynlighet førr at nån sku finne på å bryte sæ inn[:)]
 
ORIGINAL: heart86

låser ytterdøra[:)]
 
ORIGINAL: Speedsjarken

ORIGINAL: superpia

Jeg låser aldri verken ytterdør, badedør eller døra til leiligheta..eller verandadøra eller lukker vinduene eller noenting. Fritt frem for innbruddstyver og gærninger her i gården, rett og slett [;)]


Sign! Men så bor æ et time unna dæ og her e d enda mindre sannsynlighet førr at nån sku finne på å bryte sæ inn[:)]


Haha [:D] Jeg tenker sånn: hvis noen har bestemt seg for at de vil inn, kommer de seg nok inn uansett, så da er det bedre om de slipper å knuse dører og vinduer og slikt [8D]
 
kun ytterdøra,den er låst heleveien utenom når vi lser oss inn eller ut[8D]
 
Låser ytterdøra [;)] 
 
Baderomsdøra står åpen når eg er alene hjemme [;)] 
 
Låser ingenting.
Vi har ikke nøkkel til badet, og døra til leiligheta låser vi nesten aldri uansett. Bare når vi er ute, altså.
 
låser ytterdøra.
 
badedøra står som regel halvveis åpen, hvis jeg ikke har lillemann inne på badet hos meg.
 
ORIGINAL: Luthien05

låser ytterdøra.

badedøra står som regel halvveis åpen, hvis jeg ikke har lillemann inne på badet hos meg.

Samme her.
 
Ytterdøren er alltid låst. Badedøren låser jeg ikke, med mindre jeg skulle finne på å ta et bad når vi har gjester.
 
[:)]
 
ORIGINAL: Helene22

Jeg låser ingen av dørene.. [:)]


Ikke jeg heller.. [:)]
 
Ytterdøra har jeg stort sett alltid låst uansett. Men badedøra er sjeldent låst.
 
Back
Topp