er det flere enn meg...

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
som ikke har klart helt å slutte å røyke enda?? [:'(][8|]
jeg røyker 2-3 om dagen, og sliiiiiiter med å kutte helt...
får såååå dårlig samvittighet [:(]

nei, jeg sluttet med en gang.. 

jeg sluttet heldigvis før jul[:)] glad for at jeg slepp å tenke på det og no blandt alt anna.. og sambo får røyke ut august[:D](streng??? jeg??? neeeiiii......hehehe)

har du vurdert hypnose, akupunktur eller den endelig ikke røyker boka??

ja, har tenkt på akupungtur.. [:)]
skjønner godt at du vil at samboeren din skal slutte også.

ORIGINAL: Ephexita

Jeg har sliti med det lenge nå, men etter å ha røyka litt mye forrige lørdag måtte jeg bare ta meg sammen.
Nå har jeg ikke røyka en eneste en på 7 dager.
Er kjempestolt, men så sinnsykt lyst på røyk hele tiden da. uff
Er ikke tilgang på mnoe som helst av røyk her nå, så sikkert derfor det går bra.
Har jo rett og slett ikke noe.

Mmmm, snus i kjøleskapet da, men det er vel bare å erstatte problemet...?

jeg prøver å erstatte med snus... Faktisk, så tror jeg det ikke er like ille!! du suger jo ikke den dritten ned i lungene [;)]

jeg har ikke klart å slutte enda,men jeg har satt meg en dato nå.. 1 september. da skal jeg slutte:D

Sliter med det jeg og!!! Sluttet på mandag men torsdag var jeg en tur laaangt nede i kjelleren og røk så d holdt[:@] Utrolig dårlig samvittighet og utrolig sint på meg selv!!! Gikk jo egentlig veldig bra... Synes d er værst på dagtid ettersom jeg går hjemme og ikke har en dritt å gjøre for tiden, kveldene går mye bedre.... Men i morgen skal/må jeg klare d[:D]
Røyken smaker jo pyton! Vi klarer dette[:D][:D]

Sluttet med en gang, men var hardt. Har tatt meg en etter jeg ble gravid. Da var eg sinna på et eller annet og kjøpte meg faktisk en hel ti pk for så å ta meg en halv røyk og kaste resten. Og jeg hadde dårlig samvittighet i eveigheter.

Skal ikke begynne igjen etter ungen har kommet ut heller. Nok er nok!

ORIGINAL: Triiny

Sluttet med en gang, men var hardt. Har tatt meg en etter jeg ble gravid. Da var eg sinna på et eller annet og kjøpte meg faktisk en hel ti pk for så å ta meg en halv røyk og kaste resten. Og jeg hadde dårlig samvittighet i eveigheter.

Skal ikke begynne igjen etter ungen har kommet ut heller. Nok er nok!

Flink du var da!!![:D] Kjøpte en ti pk jeg og men hadde ikke viljestyrke nok til å kaste resten etter en røyk, selv om den smakte pyton og jeg ble helt svimmel........ sintsintsint......
Veldig bra av deg!!!!!

Men det er jo ikke for våre lunger at vi skal slutte.
Det er jo fordi nikotin er farlig for babyen.
Babyen får nok like mye nikotin i seg via snus..
Det hjalp nmeg litt å tenke på dette:
Hvis en ettåring får tak i en sneip og spiser denne, er mengden nikitin som sitter igjen i den dødelig.

Men, hvis man ikke klarer å slutte er det myyye bedre enn ingenting å ha kuttet ned til 1-2.
Er det kveldsrøyken du sliter mest med?
Den var et helvette for meg å gi opp iallefall :/

er morgenrøyken med den herlige kaffekoppen, middagsrøyken og kveldsrøyken jeg sliter med... [:'(]

Men en ting skal jeg ha : jeg røyka ikke de første 14 ukene [;)] da var jeg for kvalm.  men det hjelper ikke nå da!! [8|] blæææh...

ORIGINAL: Nåssåbjønn

ORIGINAL: Pia20

Jeg har sliti med det lenge nå, men etter å ha røyka litt mye forrige lørdag måtte jeg bare ta meg sammen.
Nå har jeg ikke røyka en eneste en på 7 dager.
Er kjempestolt, men så sinnsykt lyst på røyk hele tiden da. uff
Er ikke tilgang på mnoe som helst av røyk her nå, så sikkert derfor det går bra.
Har jo rett og slett ikke noe.

Mmmm, snus i kjøleskapet da, men det er vel bare å erstatte problemet...?

jeg prøver å erstatte med snus... Faktisk, så tror jeg det ikke er like ille!! du suger jo ikke den dritten ned i lungene [;)]

ehh nei, men snus går jo igjennom blodet og inn til babyen på lik linje som røyk! Om du så suger røyk ned i lungene, går jo ikke det utover andre enn dine egene lunger, babyen får det i seg på andre måter[:'(]

sant det du sier!! [;)] tenkte litt kort ett sekund der [8D] (skylder på *ammetåka*)

Det beste er jo å kutte helt vekk, men så lenge det ikke er nikotin er det rimelig greit :)
Er verre med alle disse som drikker masse pepsi max da.
Erstatninger og søtningsstoffer er ille for baby det og.

Neri, jeg skal være flink nå. Ikke en eneste røyk til på meg, og snusen putter jeg i fryseren til eg finner noen som vil ha den :)

Tips: Grapefrukt tar bort godterisug og faktisk også suget på røyk.
Spiser masse grapefrukt om dagen for å si det sånn

kanskje jeg skal prøve grapefrukt da.. [:)]
så får jeg vel bare legge bort røyken f.o.m i morgen.
kryss fingrene for meg [;)]

Skal ikke krysse fingrene for deg nei, for jeg VET at du klarer det :)
Skal heller skryte av deg når du har klart en uke[:D]

Husk: du gjør dette, ikke bare for deg selv, men også den lille babyen din i magen[:)]

Takk Ephexita!! [:)]

Dette klarer jeg!! [;)] FERDIG SNAKKA!! [:'(] hehe....

ORIGINAL: jannne84

nei, jeg sluttet med en gang.. 

[:)]

sluttet 1 juni[:D]
fant ut jeg var gravid ett par dager før. røykte 2 røyk om dagen noen dager før jeg klarte slutte.

ORIGINAL: MarcusMamma

sluttet 1 juni[:D]
fant ut jeg var gravid ett par dager før. røykte 2 røyk om dagen noen dager før jeg klarte slutte.

flink du er!! [:)]
det var det som var tanken min også... "bare ett par røyk om dagen, så slutter jeg snart" [:@][:'(]

Jeg røyker ikke ! Så slipper det probleme [;)]

Back
Topp