Mistet mens av å gå på reductil??

*p!nk smile*

Forumet er livet
Noen som har fått forsinket mens eller mistet den etter å ha begynnt på reductil???[:D]

Har bare gått på de i 3,5 uke da, men her kom tanta en uke tidligere enn den pleier, og jeg har alltid hatt veldig stabil syklus med bare 1-2 dagers forskjell. Ikke nødvendigvis de som har skylda da men...[8D]

Jeg skal ikke ha mensen enda,og har bare gått på de i litt over to uker[:D]
Men venter mensen når jeg skal til syden da[:@]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, min er også forsinket. Lurte på dettte nå senest når jeg var på do, den burde jo være her nå :(

ORIGINAL: Wiccababe

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, min er også forsinket. Lurte på dettte nå senest når jeg var på do, den burde jo være her nå :(

Hmm...merkelig,min skulle ankommet på ons/tors...er ikke gravid for vi har nesten ikke hatt sex+brukt kondom når vi har hatt...åhhhhhhh irriterende å vente å vente...reiser jo snart på ferie[&o][:D]

å der fikk jeg mensen i dag faktisk [;)]

hmmm nei her skjønner jeg ingenting..
går på p piller, og reductil.. og her kom mens en uke før den skal på brettet[8|]
rare greier..

Det har jeg ikke merket noe til, men det er sikkert fordi jeg har hoppet over de hvite p-pillene... [:)] 

Nå har mensen kommet,tideligere enn normalt[:D]
Da slipper jeg å ha den i neste uke når vi skal til Kypros[:D][:D]

ORIGINAL: *LiLLa*

nei, ikke mistet.men hatt det bare en gang etter jeg begynte på de...
å veeeeeldig forsinket..hehehe
men likevell så hadde jeg mensensmerter når jeg skulle hatt det...[&:]

Jeg har også hatt mensensmerter over 1 uke nå...igår kom den ENDELIG[:D][:D][:D]

jeg har akkurat hatt min andre mens etter fødsel. så vet ikke om det er fordi jeg ikke har kommet i rute enda eller om det kommer av reductilen. var ihvertfall litt over en uke forsinka en det den pleier!

Kom igår, som planlagt. Hehe
( utfra p-pillene kommer den alltid samme tiden.. nå som før )

Back
Topp