IKM uke 9

Vi var på Volvat Spiren. Vi bor like ved så vi svippet bare innom på vei til jobb for blodprøver. Det var egentlig bare jeg som måtte levere blodprøve i forkant når jeg tenker meg om. Mannen tok blodprøve etter utredningen (det var for å utelukke HIV ved IVF).
Hvis man bor langt unna så kan de sikkert rekvirere blodprøver til et legekontor eller noe, også kunne man levere sædprøve bortpå klinikken rett før utredningstimen (den kunne Max være 1 time gammel).
Ok da er nok ferske prøver eventuelt kun blodprøve det eneste vi kan sende i forkant her, da vi bor minst 2 - 3 timer vekk fra alle fertilitet klinikker i Norge. Tusen takk for svaret uansett :Heartpink

Forstår ingenting. Plutselig kom en blødning 9 DPO, sjekket premom og testene var ikke i nærheten av pos, pluss jeg hadde EL smerter og slim når jeg hadde eggløsning iflg tester. Samtidig var EL forsinket, så nå er jo egentlig IKM etter normal syklus. Lov å håpe på festeblødning da det ikke har tatt seg opp i kveld iløpet sv dagen slik som TR pleier, selv om jeg vet den sjansen er liten :dance018 Mulig kort lutealfase (?), selv om det ikke er vanlig for meg. Tvi tvi på at blødningen ikke er TR.

Forstår ingenting. Plutselig kom en blødning 9 DPO, sjekket premom og testene var ikke i nærheten av pos, pluss jeg hadde EL smerter og slim når jeg hadde eggløsning iflg tester. Samtidig var EL forsinket, så nå er jo egentlig IKM etter normal syklus. Lov å håpe på festeblødning da det ikke har tatt seg opp i kveld iløpet sv dagen slik som TR pleier, selv om jeg vet den sjansen er liten :dance018 Mulig kort lutealfase (?), selv om det ikke er vanlig for meg. Tvi tvi på at blødningen ikke er TR.
Krysser for at det er festeblødning :smiley-angelic001

IMG_2796.jpeg

Her kom det opp noen små svake rosa (i virkeligheten) tester, men Clearblue monitor slo ikke ut.. og med en kjemisk forrige mnd så tørr eg ikke å håpe før det er IKM er forbi :smiley-angelic001:Heartred

Last edited:
Håper på festeblødning :Heartred

Vi har vært på utredning. Av meg tok de blodprøver + innvendig UL og av mannen tok de blodprøver og analyse av sæd. Blodprøvene og sædprøven leverte vi i forkant, slik at da vi kom så selve timen gikk vi gjennom resultatene + UL :) bare spør om du lurer på mer! Hos oss fant de ingenting galt og jeg har veldig stabil syklus så det var ingenting å gjøre videre, annet ett å gå rett på IVF om vi ønsket.
Takk for svar

Hvilken DPO velger folk å starte testingen?
Jeg er 7 DPO i dag og har allerede svidd av første testen på morgenen i dag - negativ som forventet da.

Endelig! Er på CD 23, og det begynner endelig å skje noe. Kanskje positiv i morgen da! Men det betyr at jeg bytter gruppe til uke 10. Lykke til videre til dere. Kommer til å følge med på testene da :D :Heartred

Vedlegg

• 20260220_223759.jpg
    20260220_223759.jpg
    166,9 KB · Visninger: 1
Back
Topp