Fra 3kløver til 4kløver.. Februar 2026 (gravid)

Gravid Uke 36+4 :Heartred

IMG_3396.jpeg

Helt utrolig. Husker jeg myste på testene du la ut og fulgte spent med. Nå er du straks i mål! Lykke til med siste innspurt.
Ja, var så sikker på at jeg aldri skulle bli gravid igjen. Men, etter 10 mnd så kom endelig den etterlengtede positive testen :love017

Wæææh, tenk at du nå er 36+5 og at lille prinsessen kan komme når som helst nå straks:excited001:gen014:love017 Straks i mål, kjære du:Heartpink
Er helt vilt å tenke på :love017 Gleder meg så mye til å treffe denne lille jenta. Er så spent på hvem hun er, hvordan hun ser ut :Heartred nå er det bare siste ukene igjen. Håper det går fint helt til målstreken.

Gravid Uke 36+6 :Heartred

Siden jeg har svangerskapsdiabetes, så har jeg fått utstyr og beskjed om å melke fra uke 37+0 som jeg blir nå etter kl 24:00. Må si jeg ble imponert over at jeg fikk ut såpass mye :love017
I morgen blir det apoteket for å kjøpe flere sprøyter.
IMG_3454.jpeg

Fine magen uke 32 :Heartred Har du hatt noe vekst-innspurt på de siste ukene siden dette? Husker de siste ukene var helt ekstreme på vekst til meg :hilarious:
Takk :love017 Ikke menningen å glemme og svare deg. Tenker du på magen eller vekta :hilarious:

Ja! 37+0 på mandag.. Sitter å hopper på gymball i håp om at vannet går de neste dagene :hilarious: har ikke blitt satt i gang før så har ikke noe i mot det, men hadde vært gøy om det startet helt selv før den dagen.
Du er klar altså? :laughing002 :D best hvis fødselen starter av seg selv, ja.. jeg har kun opplevd å bli satt i gang, skulle ønske jeg fikk oppleve en naturlig fødsel ❤️

Takk :love017 Ikke menningen å glemme og svare deg. Tenker du på magen eller vekta :hilarious:
Nei herlighet ikke noe stress! Tenkte på magen, når de største vekst-innspurtene er, for syns du hadd veldig nett størrelse for uke 32! Personlig skjønner jeg virkelig ikke at jeg kan klare å bli større i magen nå (selv om jeg vet det er mye igjen!) er uke 27 i morgen og sprenges :laughing001 Så undrer når de mest intense vekst-innspurtene er :bookworm:

Siden jeg har svangerskapsdiabetes, så har jeg fått utstyr og beskjed om å melke fra uke 37+0 som jeg blir nå etter kl 24:00. Må si jeg ble imponert over at jeg fikk ut såpass mye :love017
Vis vedlegget 477756
Næææ så utrolig kult :gen014 Hvorfor får man beskjed om å melke fra uke 37 ved svangerskapsdiabetes?

Vis vedlegget 477756
bare nysgjerrig; kan hende lyset på bildet lurer meg - men væsken ser veldig lys og gjennomsiktig ut? Er det kun råmelk eller er det kanskje blandet med annen væske fra brystet? Opplevde råmelka mi som skikkelig gul, så derfor jeg lurer :)

bare nysgjerrig; kan hende lyset på bildet lurer meg - men væsken ser veldig lys og gjennomsiktig ut? Er det kun råmelk eller er det kanskje blandet med annen væske fra brystet? Opplevde råmelka mi som skikkelig gul, så derfor jeg lurer :)
Råmelk har veldig forskjellig farger :)

Råmelken er ofte tykk og gul, helt ulikt melken som produseres seinere i ammeforløpet. Den gule fargen får den av provitaminet beta-karoten, et forstadium av vitamin A.

Råmelk kan også ha andre farger enn gul. Den kan for eksempel være brunaktig, noe som i de fleste tilfeller handler om det som kalles «rusty pipe syndrome» og som er helt ufarlig.

Råmelk kan også være en helt gjennomsiktig og blank væske.

Jeg har gjennomsiktig og blank.. Men, har sett at ganske mange har det.

Hurra for 37 uker, og snaaaart ferdig! Lykke til når den tid kommer :love017

Råmelk har veldig forskjellig farger :)

Råmelken er ofte tykk og gul, helt ulikt melken som produseres seinere i ammeforløpet. Den gule fargen får den av provitaminet beta-karoten, et forstadium av vitamin A.

Råmelk kan også ha andre farger enn gul. Den kan for eksempel være brunaktig, noe som i de fleste tilfeller handler om det som kalles «rusty pipe syndrome» og som er helt ufarlig.

Råmelk kan også være en helt gjennomsiktig og blank væske.

Jeg har gjennomsiktig og blank.. Men, har sett at ganske mange har det.

Det visste jeg ikke, takk for oppklaring :D

Back
Topp