Privat tidlig ultralyd

KlarForEnLiten

Flørter med forumet
Hei, er det mange her som har eller har tenkt å bestille tidlig ultralyd privat før otul? Har fått time til otul når jeg er 12+6. Vurderer å bestille privat bare for å se at alt er som det skal nå. Er første svangerskapet.

Har fått time til TUL 7+3 (IVF), men har også bestilt privat 9+6 da det var da de oppdaget MA sist, så vil ha en ekstra sjekk denne gangen :nailbiting:

Jeg skal på privat TUL i morgen (7+1). Riktig nok på en fertilitetsklinikk, men jeg har fått støttemedisiner og ikke IVF, så jeg har booket den på eget initiativ :)

Gjorde det siste også, og det var slik det ble oppdaget MA.

Jeg tok i dag, trodde jeg var 6+5 og da var i uke 7. Men hun sa at det var litt tidlig og at det er risiko for å ikke se hjertebank, og ville heller anbefalt meg å være i 7+. Men vi var heldig og så et bankende hjerte. Hun trodde jeg også bare var 6+3/4. Gjorde det privat hos Fam klinikken i Oslo. Hun anbefalte også å ta en i uke 8 også for da kan man være litt mer sikker. Jeg får NIPT og tidlig UL pga er over 35, men vurderer om jeg skal ta en etter jul også :)

Jeg dro på en spontan i går, ble satt tilbake fra 6+1 til 5+6, men heldigvis kunne vi se et hjerte slå ❤️

Jeg har bestilt time til tidlig ultralyd 19/1, som vil være i uke 8? For da er jeg over den tiden MA ble oppdaget sist. Og hvis det ser fint ut da, så kommer jeg til å sette opp timer helt frem til OTUL, ettersom redselen for at det skal gå galt er så stor

Jeg har bestilt time til tidlig ultralyd 19/1, som vil være i uke 8? For da er jeg over den tiden MA ble oppdaget sist. Og hvis det ser fint ut da, så kommer jeg til å sette opp timer helt frem til OTUL, ettersom redselen for at det skal gå galt er så stor
Samme her! Jeg hadde også MA sist graviditet som ble bekreftet da jeg jeg skulle ha vært 7+6. Jeg var på TUL i går (7+1) og har booket ny allerede 5. januar. Vi skal feire jul hos foreldrene mine, så vi kommer til å fortelle det da. Skulle helst ventet, men det blir håpløst å unngå alkohol uten at de skjønner tegninga uansett. Men jeg kjenner på det samme som deg. Veldig redd for at det skal gå galt igjen! Vanskelig å glede seg samtidig som man forbereder seg på det verste…

Håper du får gode nyheter den 19. :Heartred

Back
Topp