November 2025

Spennende tider! Hvordan føles det? Krysser alt for at det blir innsett neste uke :)
Vanskelig å si egentlig… Litt ambivalent, men jeg prøver å være realistisk positiv :laughing002 Ikke lett dette her, jeg hadde jo håpet at det kanskje ble to egg i det minste :Heartred Tusen takk! Det gjør vi også :smiley-angelic001

Er så lei av at jeg alltid blir lei meg i typ én dag når jeg får høre om en ny graviditet. I dag (enda en) kollega med barn på samme alder som mitt. Blir SÅ misunnelig :sad010
Det er veldig vondt når andre annonserer og så er det så etterlengtet selv :sorry::Heartbigred Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å tillate deg selv å bli lei deg og ta vare på deg selv, være litt ekstra god med deg selv ikveld, om det er noe du kan gjøre godt for deg selv ❤️

Er så lei av at jeg alltid blir lei meg i typ én dag når jeg får høre om en ny graviditet. I dag (enda en) kollega med barn på samme alder som mitt. Blir SÅ misunnelig :sad010
Det skjønner jeg så godt! Det er helt naturlig!! Det er jo ikke det at man ikke unner andre å få barn, men man ønsker jo såå gjerne det for seg selv ❤️

Altså, jeg begynte å gråte når jeg så på Skal vi danse, og så at Alexandra Joner er gravid. Full forståelse herfra at det er tøft, og du er ikke alene :Heartred

Jeg forstår deg innmari godt! Det handler jo ikke om at man ikke unner andre den gleden, men det blir samtidig en smertelig påminnelse om hva man ikke, enda, har klart selv :Heartred Signerer det å ta litt ekstra vare på deg selv på sånne dager, og kanskje noen dager fremover også :Heartred og ikke snakk deg selv ned for disse følelsene, du er ikke alene om de og det er helt naturlig.

Det er veldig vondt når andre annonserer og så er det så etterlengtet selv :sorry::Heartbigred Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å tillate deg selv å bli lei deg og ta vare på deg selv, være litt ekstra god med deg selv ikveld, om det er noe du kan gjøre godt for deg selv ❤️
Det skjønner jeg så godt! Det er helt naturlig!! Det er jo ikke det at man ikke unner andre å få barn, men man ønsker jo såå gjerne det for seg selv ❤️
Altså, jeg begynte å gråte når jeg så på Skal vi danse, og så at Alexandra Joner er gravid. Full forståelse herfra at det er tøft, og du er ikke alene :Heartred
Jeg forstår deg innmari godt! Det handler jo ikke om at man ikke unner andre den gleden, men det blir samtidig en smertelig påminnelse om hva man ikke, enda, har klart selv :Heartred Signerer det å ta litt ekstra vare på deg selv på sånne dager, og kanskje noen dager fremover også :Heartred og ikke snakk deg selv ned for disse følelsene, du er ikke alene om de og det er helt naturlig.

Tusen takk, dere er fine :Heartred helt enig med dere, og det er ikke slik at jeg hater meg selv for disse følelsene fordi jeg vet akkurat hvor de kommer fra, og som dere sier så er det jo ikke fordi vi ikke unner andre glede. Men jeg synes det er så slitsomt å være lei seg. Det er stort sett alltid bedre neste dag, heldigvis.

Veldig gjenkjennelig for alle som har opplevd ufrivillig barnløshet tror jeg ❤️ Tenker det er helt naturlig å kjenne ekstra på sitt eget uoppfylte barneønske når man hører sånne nyheter. Enig med den som rådet deg til å være raus og snill meg deg selv! Forhåpentligvis er det snart du som deler glade babynyheter!

Tusen takk, dere er fine :Heartred helt enig med dere, og det er ikke slik at jeg hater meg selv for disse følelsene fordi jeg vet akkurat hvor de kommer fra, og som dere sier så er det jo ikke fordi vi ikke unner andre glede. Men jeg synes det er så slitsomt å være lei seg. Det er stort sett alltid bedre neste dag, heldigvis.
Det er det jeg har funnet ut for meg også, at en god nattessøvn og ny dag er som regel det som hjelper, klarer liksom ikke å snu humøret der og da, må bare deppe og få det ut :hungover: Og det blir litt trøsten min også når det er noe som gjør at dagen blir bånn i bøtta, da tenker jeg «okei, jeg kan grine nå ikveld, så blir det heldigvis en bedre dag imorgen» :Heartred

Last edited:
Begge eggene har overlevd og blitt til 4AA og 3BB embryoer som ble fryst i dag At begge utviklet seg som de skal og etter det jeg forstår er av god kvalitet var mer enn det jeg turte å håpe på❤️
Snakket med en negativ dame på Stord i dag som sa at de hadde 2-3 mnd ventetid, og var mer enn tydelig på at de ikke var pliktig til å ta meg inn før mai 2026.
Så driver nå å ringer rundt til privatklinikkene her i byen for å få avklart prisene deres. Hittil har jeg fått svar på alt fra 5000 kr til 12300kr.
Åh fantastisk ! :Heartpink

Nettopp kommet hjem fra egguttak. Synes egguttaket gikk overraskende bra mtp smerter, og det gikk fort. Fikk ut 20 egg! :D Langt over forventet, og veldig lettet over det. Spent på hvor mange som blir befruktet osv. Og håper jeg ikke blir overstimulert, i og med at jeg er i risikosonen for det nå.

Nettopp kommet hjem fra egguttak. Synes egguttaket gikk overraskende bra mtp smerter, og det gikk fort. Fikk ut 20 egg! :D Langt over forventet, og veldig lettet over det. Spent på hvor mange som blir befruktet osv. Og håper jeg ikke blir overstimulert, i og med at jeg er i risikosonen for det nå.
Wow så bra resultat! Håper på bra befruktningsrate også og at du ikke blir overstimulert :smiley-angelic001:Heartred Er det planlagt innsett om 3 eller 5 dager?

Wow så bra resultat! Håper på bra befruktningsrate også og at du ikke blir overstimulert :smiley-angelic001:Heartred Er det planlagt innsett om 3 eller 5 dager?
De sa at innsett blir fredag eller søndag (med mindre jeg blir overstimulert), men det virket som at jeg får høre når innsett blir i morgen når jeg får melding på Helsenorge om hvor mange som eventuelt har blitt befruktet ☺️

Nå har jeg summet meg litt. Det var egt ikke så ille å få beskjed om å stimulere noen dager til - ble bare litt overveldet mens jeg var sliten. Jeg er veldig glad for at vi fortsatt satser på uttak en gang ila helga :happy093
Hadde akkurat samme følelse selv også, men hjalp å få summet seg litt ja :Heartred

Back
Topp