Hva sier den?
Den ene sier 3. og den andre sier 6.
fått litt slim og slikt nå, så må vel begynne å teste etter eggløsning snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva sier den?
Så spennenende!Den ene sier 3. og den andre sier 6.
fått litt slim og slikt nå, så må vel begynne å teste etter eggløsning snart

Så spennenende!![]()

Jaa det er kanskje ikke helt optimalt, men har det gått før så kanskje det går igjenJeg er litt engstelig for føler det blir så kort follikulærfase i så fall, men det går vel..
Tror den var kort når jeg ble gravid med sønnen og, for der fikk jeg tidlig knallpositiv test![]()
Får man jo bare håpe påHar skjønt det slik at når man ikke har testet etter el før så kan man gjerne begynne tidlig.Noen som er erfarne med eggløsningstester? Har gått til innkjøp av clearblue digital for å prøve ut testing for første gang. Ser det står at man skal begynne å teste på syklusdag 8 hvis man har 28 dagers syklus, men jeg har fremdeles litt spotting i dag på dag nr 7. Er det best å vente da eller bør man begynne likevel? Ser kanskje ut som syklusen min har tenkt å være litt tullete denne gangen![]()

Veldig enigAndre som føler dagene går sååååååå seint?

Det kunne ikke gått saktere enn hva det gjør akkurat nå..Andre som føler dagene går sååååååå seint?
men som så mye annet: lettere sagt enn gjort...JaAndre som føler dagene går sååååååå seint?
Enda jeg har hverdagen fylt opp, men har bare plass til baby i hjernen.. Klarer ikke tenke på noe annet
Jeg liker best å bruke eggløsningstestene til babyplan (kjøpt på billigtester sine sider), av type strips, av og til i kombinasjon med clearblue sine eggløsningstester. Det jeg liker med stripsene er at man får en viss kontroll over når de blir sterkere. De er også billigere, noe som kan være en fordel hvis man bruker en del tester (noe jeg gjør fordi toppen ofte varer så kort). Jeg har en litt kort syklus med el på dag ca 10-13. Starter testing på dag 7-8 (1 test) og når jeg ser den begynner å bli sterkere øker jeg med flere tester pr dag. Lykke tilNoen som er erfarne med eggløsningstester? Har gått til innkjøp av clearblue digital for å prøve ut testing for første gang. Ser det står at man skal begynne å teste på syklusdag 8 hvis man har 28 dagers syklus, men jeg har fremdeles litt spotting i dag på dag nr 7. Er det best å vente da eller bør man begynne likevel? Ser kanskje ut som syklusen min har tenkt å være litt tullete denne gangen![]()

Da tror jeg jeg skal gå til innkjøp av det til neste prøveperiode (med mindre jeg er så heldig å bli gravid denne gangen). Tok første med clearblue i dag så blir spennende å se de neste dageneJeg liker best å bruke eggløsningstestene til babyplan (kjøpt på billigtester sine sider), av type strips, av og til i kombinasjon med clearblue sine eggløsningstester. Det jeg liker med stripsene er at man får en viss kontroll over når de blir sterkere. De er også billigere, noe som kan være en fordel hvis man bruker en del tester (noe jeg gjør fordi toppen ofte varer så kort). Jeg har en litt kort syklus med el på dag ca 10-13. Starter testing på dag 7-8 (1 test) og når jeg ser den begynner å bli sterkere øker jeg med flere tester pr dag. Lykke til![]()
Så spennende!Da tror jeg jeg skal gå til innkjøp av det til neste prøveperiode (med mindre jeg er så heldig å bli gravid denne gangen). Tok første med clearblue i dag så blir spennende å se de neste dagene![]()