Ikm 47

Hatt en del stikk i nedre del av magen på begge sidene i ettermiddag, men er nok bare tilfeldigheter. To ganske sterke tester i går, men veldig svake igjen i dag. Hatt veldig utvannet urin da.
Er nok for tidlig for el uansett tenker jeg, cd9 i dag! :happy:

Jeg er litt engstelig for føler det blir så kort follikulærfase i så fall, men det går vel..

Tror den var kort når jeg ble gravid med sønnen og, for der fikk jeg tidlig knallpositiv test :happy:
Jaa det er kanskje ikke helt optimalt, men har det gått før så kanskje det går igjen :joyful: Får man jo bare håpe på

Jeg har også hatt litt stikkinger i går, men stoler ikke helt på kroppen min. Virker som hormonene generelt er litt ubalanse, så her kjører vi sikkert og legger inn aksjer nesten hver dag. Annenhver hadde kanskje vært lurere. :)

Noen som er erfarne med eggløsningstester? Har gått til innkjøp av clearblue digital for å prøve ut testing for første gang. Ser det står at man skal begynne å teste på syklusdag 8 hvis man har 28 dagers syklus, men jeg har fremdeles litt spotting i dag på dag nr 7. Er det best å vente da eller bør man begynne likevel? Ser kanskje ut som syklusen min har tenkt å være litt tullete denne gangen :confused:

Noen som er erfarne med eggløsningstester? Har gått til innkjøp av clearblue digital for å prøve ut testing for første gang. Ser det står at man skal begynne å teste på syklusdag 8 hvis man har 28 dagers syklus, men jeg har fremdeles litt spotting i dag på dag nr 7. Er det best å vente da eller bør man begynne likevel? Ser kanskje ut som syklusen min har tenkt å være litt tullete denne gangen :confused:
Har skjønt det slik at når man ikke har testet etter el før så kan man gjerne begynne tidlig.
«Hvis du er ny til å teste, anbefaler vi å spore LH-nivåene dine etter den siste dagen av menstruasjonen din, slik at du ikke går glipp av LH-stigningen» står det hvertfall i premom appen.
Jeg begynte å teste på dag 10, bruker vanligvis ikke ha el før dag 14. Forrige PP hadde jeg el på dag 21 som var veldig forskjøvet, ser for meg at hvis det blir sånn denne syklusen også å jeg begynner å teste etter el på dag 8 så blir det svidd av veldig mange unødvendige tester for min del :nailbiting:

Ang babyplan tester, det står at man skal avlese resultatet innen 5 min men jeg opplever at det ennå er masse fargestoff som ikke har trekt igjennom testen innenfor tidsfristen.. så alle strekene ser jo helt like ut på det tidspunktet. Hva gjør dere? Leser den av når den er ferdig å trekke eller innen tidsfristen?

Andre som føler dagene går sååååååå seint?
Ja:dead: Enda jeg har hverdagen fylt opp, men har bare plass til baby i hjernen.. Klarer ikke tenke på noe annet

Jeg liker best å bruke eggløsningstestene til babyplan (kjøpt på billigtester sine sider), av type strips, av og til i kombinasjon med clearblue sine eggløsningstester. Det jeg liker med stripsene er at man får en viss kontroll over når de blir sterkere. De er også billigere, noe som kan være en fordel hvis man bruker en del tester (noe jeg gjør fordi toppen ofte varer så kort). Jeg har en litt kort syklus med el på dag ca 10-13. Starter testing på dag 7-8 (1 test) og når jeg ser den begynner å bli sterkere øker jeg med flere tester pr dag. Lykke til :Heartred

Jeg har bare sneket her inne før, men nå prøver jeg meg. Syklusen er litt usikker, har hatt noen kjemiske siden vi begynte prøvingen - så det er stor variasjon i lengdene.

Dagmar - 38 - B2 - PP 5- EL 7.11 IKM 21.11

Jeg liker best å bruke eggløsningstestene til babyplan (kjøpt på billigtester sine sider), av type strips, av og til i kombinasjon med clearblue sine eggløsningstester. Det jeg liker med stripsene er at man får en viss kontroll over når de blir sterkere. De er også billigere, noe som kan være en fordel hvis man bruker en del tester (noe jeg gjør fordi toppen ofte varer så kort). Jeg har en litt kort syklus med el på dag ca 10-13. Starter testing på dag 7-8 (1 test) og når jeg ser den begynner å bli sterkere øker jeg med flere tester pr dag. Lykke til :Heartred
Da tror jeg jeg skal gå til innkjøp av det til neste prøveperiode (med mindre jeg er så heldig å bli gravid denne gangen). Tok første med clearblue i dag så blir spennende å se de neste dagene :)

I følge terminkalkulator skulle jeg egentlig hatt EL i går. Med syke barn i hus siden torsdag, så har det ikke blitt lagt så mange aksjer. Men satser for å få det til i dag. Om ikke får jeg bare krysse fingrene for at det blir bedre neste prøveperiode.

Ikke mistet helt motet da, har egentlig ikke helt kontroll på syklusen. Og kroppen virker til å vært hormonell den siste tiden.

Back
Topp