IKM uke 45

I kveld fikk jeg endelig LH peak på CD 20 seneste for meg hittil i prøveperioden. Så stemmer godt med hva gynekolog hadde å si, vil tro eggløsningen kommer i morgen. Har ganske raske topper til vanlig, hadde veldig temperstur fall i dag tidlig så håper å se litt økning i morgen. Hatt en utrolig spennende pingpong graf denne PP. IMG_8965.jpeg

Så bra, sunket her og :D Ja, det er sant. De må jo brukes når man har de liggende :laughing002 Jeg har kjøpt metode sine tidlig tester fra apoteket, så tenkte å teste de denne gangen. Mulig de også kan gi skygger da :confused005
Brukt lite metode. Men man ser jo fort Om streken er noe mer eller ikke da, og så bør den jo bli sterkere hvis det er noe :happy: mine skyggestreker har jo bare forblitt skygger, eller borte på neste test :happy:

Så lurt å skrive det opp sånn :happy: sikkert gøy å se tilbake på, og hvertfall nyttig nå.
Absolutt. Jeg hadde feks glemt hvor vondt i pappa jeg hadde, og at det var så vondt at jeg ikke klarte å snu meg uten at det var vondt. Så jeg registrerte det samme i pp1, og har derfor noe å sammenligne med

Absolutt. Jeg hadde feks glemt hvor vondt i pappa jeg hadde, og at det var så vondt at jeg ikke klarte å snu meg uten at det var vondt. Så jeg registrerte det samme i pp1, og har derfor noe å sammenligne med
*Puppa! :nailbiting::facepalm::knegg:

Har forresten temp-peak i dag! Godt å endelig få det svart på hvitt. Tok så mye lenger tid enn jeg trodde det skulle ta

Hadde plutselig et lite hopp i LH igjen til 0,48 i dag. Antar det er normalt at den varierer litt etter eggløsning? Har jo hatt temp-hopp og alt :smiley-ashamed004

Hadde plutselig et lite hopp i LH igjen til 0,48 i dag. Antar det er normalt at den varierer litt etter eggløsning? Har jo hatt temp-hopp og alt :smiley-ashamed004
Jeg har ikke testet eggløsning mer enn sist og denne syklusen, så ikke så mye erfaring, men har prøvd å lese meg litt opp på det. Og så vidt jeg har skjønt så kan den gå litt opp og ned etter el når LH skal ut igjen gjennom urinen :happy: Så lenge den ikke går opp igjen til positiv, så e e-bok el over.

Jeg har ikke testet eggløsning mer enn sist og denne syklusen, så ikke så mye erfaring, men har prøvd å lese meg litt opp på det. Og så vidt jeg har skjønt så kan den gå litt opp og ned etter el når LH skal ut igjen gjennom urinen :happy: Så lenge den ikke går opp igjen til positiv, så e e-bok el over.
Stemmer, ja det er vel naturlig. Den gikk litt ned igjen i kveld. Tenkte å ta det litt til bare for å kartlegge syklusen siden det er første gang jeg tester etter EL. Håper jo det klaffer - for vi har prøvd en stund, men forbereder meg på at det ikke gjør det. Å ta er det fint å ha kartlagt litt hvordan kroppen oppfører seg rundt el :happy:

Liker at testetrangen og utålmodigheten melder seg på 2dpo :laughing002 tester blir jo ikke positiv før tiiiidligst neste helg. Så dette blir jo en spennende uke :laughing002

Back
Topp