Jupp, og alle mine var i ansiktet :/ De har bare gått litt vekk. Så er nok «scarred for life»Samme her, pigmentflekkene kom helt ut av det blå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp, og alle mine var i ansiktet :/ De har bare gått litt vekk. Så er nok «scarred for life»Samme her, pigmentflekkene kom helt ut av det blå![]()

Det lurer jeg også påLurer på hvor lenge vi må vente på den gravid gløden![]()

Her ble det permanent pigmentbartJupp, og alle mine var i ansiktet :/ De har bare gått litt vekk. Så er nok «scarred for life»![]()
Mindre synlig på vinteren, men plager meg på sommeren. Tenker å undersøke om man kan gjøre noe med det når jeg er ferdig med å få barn og amming 
Bart faktisk, uff, fælt å leHer ble det permanent pigmentbartMindre synlig på vinteren, men plager meg på sommeren. Tenker å undersøke om man kan gjøre noe med det når jeg er ferdig med å få barn og amming
![]()
Jeg har skikkelige flekker under øynene, og når jeg har på briller (som er alltid) så blir de ekstra synlige. Jeg går rundt og ser kronisk skitten ut.. :/Den følelsen er så ekkel! Hadde det sånn mot slutten, syns det var helt forferdelig. Håper det ikke varer resten av svangerskapet for degTenkte jeg hadde 5 uker igjen, meeeeen neida. Bare uke 19 og symptomene har meldt seg! Nå har stinn-heten begynt. Fikk dette i uke 24 sist, på det verste så ble jeg stappmett av én appelsin. Det var både middag og lunsj. Kjenner det skikkelig idag. Spiste et par brødskiver og to klementiner til frokost kl 07. Så hadde jeg lunsj kl 13, var ikke kjempe sulten, men hadde rester fra i går. Ble fiskepinner, ris og salat. En normal porsjon. Følte meg fin etterpå, men ila ca 1-2t så ble jeg stappet. Skikkelig stappet. Som en full nyttårskalkun som har spist alt tilbehøret. Og det er vondt. Jeg orker ikke bevege meg. Har bare ligget på sofaen i hele ettermiddag, orker ikke gjøre en ting. Føles ut som maten er helt oppi halsen, og er like mett nå kl 8 som jeg var kl 2. Har ikke orket å spise en ting, klarer heller ikke drikke - det er NULL plass i magen. Håper virkelig dette gir seg..

Hahaha huff.. ikke fint å le men det er litt komisk og jeg kjenner meg veldig igjenTenkte jeg hadde 5 uker igjen, meeeeen neida. Bare uke 19 og symptomene har meldt seg! Nå har stinn-heten begynt. Fikk dette i uke 24 sist, på det verste så ble jeg stappmett av én appelsin. Det var både middag og lunsj. Kjenner det skikkelig idag. Spiste et par brødskiver og to klementiner til frokost kl 07. Så hadde jeg lunsj kl 13, var ikke kjempe sulten, men hadde rester fra i går. Ble fiskepinner, ris og salat. En normal porsjon. Følte meg fin etterpå, men ila ca 1-2t så ble jeg stappet. Skikkelig stappet. Som en full nyttårskalkun som har spist alt tilbehøret. Og det er vondt. Jeg orker ikke bevege meg. Har bare ligget på sofaen i hele ettermiddag, orker ikke gjøre en ting. Føles ut som maten er helt oppi halsen, og er like mett nå kl 8 som jeg var kl 2. Har ikke orket å spise en ting, klarer heller ikke drikke - det er NULL plass i magen. Håper virkelig dette gir seg..
merket det veldig de siste par ukene, men plutselig i dag er det absolutt ikke slik selv om jeg har spist masse. Vil tro det kanskje kan variere men har ikke særlig erfaring med det. Kan ikke huske noe ang dette fra forrige graviditet.Takk, har hatt det en del før, så håper virkelig det gir seg!Den følelsen er så ekkel! Hadde det sånn mot slutten, syns det var helt forferdelig. Håper det ikke varer resten av svangerskapet for deg![]()
Hvis det varer slipper jeg iallefall å bekymre meg for vekta…Hahaha huff.. ikke fint å le men det er litt komisk og jeg kjenner meg veldig igjenmerket det veldig de siste par ukene, men plutselig i dag er det absolutt ikke slik selv om jeg har spist masse. Vil tro det kanskje kan variere men har ikke særlig erfaring med det. Kan ikke huske noe ang dette fra forrige graviditet.
SameHvis det varer slipper jeg iallefall å bekymre meg for vekta…

Kjenner meg igjen altså. Føler jeg spiser små porsjoner, men er proppmett i flere timer...Enda verre idag, spiste bare en bitte liten lunsj (en banan og en klementin og drakk en kopp te) allikevel skikkelig mett. Helt stappet. Føler maten langt oppi halsen. Det er så sykt ubehagelig. Ikke orket å spise noe som helst siden kl 13, og ikke drukket noe, allikevel… Har også hatt trøbbel med irritabel tarm, bæsjet 5 ganger idag. Spent på hvordan dette skal gå :O
Godt vi er to, selv om det er fælt. Spent på hva de sier på sykehuset i morgen, skal ha ul..Kjenner meg igjen altså. Føler jeg spiser små porsjoner, men er proppmett i flere timer...

hahah. Tok ammeinnlegg i BH-en i dag og fikk det bekreftet. Trodde ikke det kunne skje så tidlig!Jøsses, og du er førstegangs også? Trodde ikke det gikk an jeg hellerJeg har søren meg begynt å lekke melk!? Hadde spist middag med noen venner og da jeg gikk på badet og så meg i speilet oppdaget jeg to flekker i genseren, en på hver pupphahah. Tok ammeinnlegg i BH-en i dag og fikk det bekreftet. Trodde ikke det kunne skje så tidlig!
Men godt at du er klar over det da nå, blir vel ammeinnlegg på deg resten av graviditeten da Haha stemmerJøsses, og du er førstegangs også? Trodde ikke det gikk an jeg hellerMen godt at du er klar over det da nå, blir vel ammeinnlegg på deg resten av graviditeten da
![]()
Nei, jeg ble overraska! Blir nok det ja- litt flaut at jeg ikke oppdaga det i går før det var godt synlig haha, men det går braHaha ja, de vennene dine vet vel at du er gravid så det burde de ha forståelse for at kan skje - og at det kom brått på for degHaha stemmerNei, jeg ble overraska! Blir nok det ja- litt flaut at jeg ikke oppdaga det i går før det var godt synlig haha, men det går bra

Haha ja! Forsåvidt veldig santHaha ja, de vennene dine vet vel at du er gravid så det burde de ha forståelse for at kan skje - og at det kom brått på for deg![]()

Hehe det er nok mer normalt enn man skulle tro. Jeg har hatt litt sporadisk lekkasje et par uker alt. Startet tidlig da jeg gikk med førstemann også. Du er ikke aleneJeg har søren meg begynt å lekke melk!? Hadde spist middag med noen venner og da jeg gikk på badet og så meg i speilet oppdaget jeg to flekker i genseren, en på hver pupphahah. Tok ammeinnlegg i BH-en i dag og fikk det bekreftet. Trodde ikke det kunne skje så tidlig!