IKM uke 45

Det ene viser LH-verdi, mens det andre viser forholdet mellom teststrek og kontrollstrek, om jeg har skjønt det riktig. Vet ikke mer enn det jeg heller :laughing002
Åkei, det gir vel mening antar jeg :laughing002
Åh jeg vil også ha eggløsning. Tror jeg er heldig om jeg får det til søndag, hååper den plutselig skal peake før det, kan fort skje den kommer senere. :dead:

Jeg har hørt om tilfeller der noen kan registrere lave verdier, og plutselig er de gravid på første forsøk. Så jeg vet ikke. Vi så litt på noen, men satset heller på vitaminer og mineraler :happy:

Krysser fingrene for oss, ja :knegg:
Ååh, sånn sett ja. Hvis det ikke er noe grunn til å mistenke det eller hvis man ikke har troen så er det jo ikke noe vits :) For vår del hadde vi bare lyst til å utelukke det. Selv om det sikkert er sånn at man fint kan gjøre noen gravid med litt redusert spermkvalitet.

Vitaminer er supert :love2

Åkei, det gir vel mening antar jeg :laughing002
Åh jeg vil også ha eggløsning. Tror jeg er heldig om jeg får det til søndag, hååper den plutselig skal peake før det, kan fort skje den kommer senere. :dead:
Jeg håper på søndag, det kan være det er litt tidlig for min del det også, men får lagt inn noen aksjer i helga så søndag hadde vært supert :Heartblue

I dag var jeg å igang med EL tester. Premom mente jeg skulle begynt allerede på søndag, men fikk ikke testene i posten før i går ettermiddag :sorry:
Ikke at jeg uansett skjønner visen, da EL ikke kommer før CD 14 eller 15 uansett :hilarious:
Tenker å begynne med testing 2 ganger daglig fra i morgen.

1000009683.jpg

I dag var jeg å igang med EL tester. Premom mente jeg skulle begynt allerede på søndag, men fikk ikke testene i posten før i går ettermiddag :sorry:
Ikke at jeg uansett skjønner visen, da EL ikke kommer før CD 14 eller 15 uansett :hilarious:
Tenker å begynne med testing 2 ganger daglig fra i morgen.

Vis vedlegget 472923
Min el kommer cd13 forhold til appen jeg følger, men tok første test i går på cd9 :laughing002 Men er spennende å følge med utviklingen på testene da :hilarious:

Hehe ja forhåpentligvis denne uka! Fikk på CD 17 sist, men har fått tips om å drikke salvie-te, så satser på at det funker, ellers må jeg sikkert bytte IKM gruppe :p
Jeg tror jeg må ha hatt rundt CD 21 sist syklus. Har lang syklus. Så vi får se nå da. Jeg tar hostesaft for å prøve lykken. Og bruker letrozol. Vi får se denne gangen, tror kanskje jeg skal være heldig å få det litt før :happy:

Hadde definitivt en endring i utfloden i går. Ingen økning i temp, enda. EL tester har fremdeles vært lave.

En ting jeg merket sist eggløsning og nå (og tiden rundt eggløsning) er helt syyyke mareritt. Den jeg hadde i natt var så ille at jeg ikke har klart å shake den enda. Sov også lett hele natten.

Mon tro om tempen ikke får sitt hopp i morgen. Jeg får bare se.

I dag er det foreldremøte for min yngste som går førsteåret på vgs. Er 1.5 time å reise, så jeg drar opp med samboeren. Blir seint hjem, og tidlig opp i morgen. Gruer meg allerede til morgendagen.

Har fortsatt ikke hørt noe fra bedriften jeg er i prosess med. Sender de en melding på fredag, om det fortsatt ikke er nyheter

Blir spennende å se. Hva hjelper Letrozol for?
Jeg har PCOS og har manglet eggløsning. Så hadde liggende etter forrige svangerskap, så det er for å få eggløsning rett og slett :happy: Ikke vært i kontakt med lege nå da, så vi får se om det blir nødvendig eller ikke. Kommer an på hvor lenge til vi må prøve, jeg tenker at om ikke det sitter i år så ber jeg om henvisning. :happy:

Hadde definitivt en endring i utfloden i går. Ingen økning i temp, enda. EL tester har fremdeles vært lave.

En ting jeg merket sist eggløsning og nå (og tiden rundt eggløsning) er helt syyyke mareritt. Den jeg hadde i natt var så ille at jeg ikke har klart å shake den enda. Sov også lett hele natten.

Mon tro om tempen ikke får sitt hopp i morgen. Jeg får bare se.

I dag er det foreldremøte for min yngste som går førsteåret på vgs. Er 1.5 time å reise, så jeg drar opp med samboeren. Blir seint hjem, og tidlig opp i morgen. Gruer meg allerede til morgendagen.

Har fortsatt ikke hørt noe fra bedriften jeg er i prosess med. Sender de en melding på fredag, om det fortsatt ikke er nyheter
Jeg har også endring i utflod. Tredje dagen i dag med det som ligner på EL-slim. Lave eggløsningstester fortsatt her og, spendt på om de snart har tenkt å øke :happy:

Mel - 37 - B3 - PP19 - EL 25/10 - IKM 8/11

Siste forsøk på egenhånd før vi prøver å spyle egglederne gjennom kikkhullsoperasjon og så evt medisinhjelp.
Krysser alt, utenom beina for at det går deres vei! :dance011

Back
Topp