IKM uke 45

På tross av hostesaft og grapefruktkjerneekstrakt, så er det ingen tegn til hverken eggløsningsslim eller eggløsning. Min uforutsigbare syklus dytter meg inn her. Når EL og IKM er? :confused005 men plutselig så blir el-testene sterke, og temperaturen vil indikere når den var. Så jeg får uoffisielt som lusker til "hiv meg inn på søndag" :happy8

KlokNoob - 40 - B3 - PP2 - EL26/10 kanskje

Flere som tar eggløsningstester? Åssen ser kurvene ut? Ingen tegn her foreløpig på eggløsning hvertfall :happy: Jeg er så spendt, redd for at jeg ikke skal ha eggløsning men den kommer vel. Første gangen jeg tester så. :happy:

Flere som tar eggløsningstester? Åssen ser kurvene ut? Ingen tegn her foreløpig på eggløsning hvertfall :happy: Jeg er så spendt, redd for at jeg ikke skal ha eggløsning men den kommer vel. Første gangen jeg tester så. :happy:
Jeg kjøper. Har lastet ned pre mom appen og legger inn bildet der, så tar den seg av kalkulasjoner xsmile9

Jeg skal ta eggløsningstester, men CD7 her, så venter noen dager til før jeg begynner å teste :happy:

Er på CD14 og har ingen tegn til eggløsning enda:confused: Ifølge Flo skal den være i morgen men tror ikke det skjer. Premom har beregnet til 22/10 så får se om det stemmer

Vedlegg

• Screenshot_20251018_160538_Premom.jpg
    Screenshot_20251018_160538_Premom.jpg
    202,5 KB · Visninger: 34
Jeg er også på CD7, men begynner ikke E testinga før CD10.
Nå fikk jeg fertility tilskudd i posten i går, spent på om det vil ha noe effekt :smiley-angelic001
Nok et par spennende uker i vente :dance018
Jeg har hørt at kvinnens (og mannens) syklus jobber i 3mnders sykluser, så alle kosttilskudd vi tar nå, ikke får en virkning før om 3 måneder.

Hørte det her, for vi ordens skyld:

Jeg har også smørt meg godt inn med en skikkelig bra krem som heter "Tålmodighet " :dance011

Jeg har hørt at kvinnens (og mannens) syklus jobber i 3mnders sykluser, så alle kosttilskudd vi tar nå, ikke får en virkning før om 3 måneder.

Hørte det her, for vi ordens skyld:

Jeg har også smørt meg godt inn med en skikkelig bra krem som heter "Tålmodighet " :dance011
Akkurat. Det har jeg aldri hørt før.
Men men. Det vil da ha en virkning senere, om ikke nå.

Akkurat. Det har jeg aldri hørt før.
Men men. Det vil da ha en virkning senere, om ikke nå.
Absolutt, det tenker jeg også. Har ikke gått i dybden på det. Fikk en case jeg må skrive i en intervjuprosess, så hodet er andre steder når det kommer til research :D

Jeg kjøper. Har lastet ned pre mom appen og legger inn bildet der, så tar den seg av kalkulasjoner xsmile9
Det har jeg og gjort :D håper det skal gjøre det enklere å time det:happy:
Er på CD14 og har ingen tegn til eggløsning enda:confused: Ifølge Flo skal den være i morgen men tror ikke det skjer. Premom har beregnet til 22/10 så får se om det stemmer
Jaa det ser jo ut som det kanskje ikke kommer i morgen nei. For man får vel en nooe gradvis økning antar jeg, når det nærmer seg mer? :joyful:

Jaa det ser jo ut som det kanskje ikke kommer i morgen nei. For man får vel en nooe gradvis økning antar jeg, når det nærmer seg mer? :joyful:
Ja jeg hadde gradvis økning som startet CD14 sist gang, så venter bare på at den kommer nå også :smiley-ashamed004 Kan hende syklusen ikke er helt stabil enda. Skal fortsette å teste så får bare smøre meg med litt tålmodighet:arghh:

Ja jeg hadde gradvis økning som startet CD14 sist gang, så venter bare på at den kommer nå også :smiley-ashamed004 Kan hende syklusen ikke er helt stabil enda. Skal fortsette å teste så får bare smøre meg med litt tålmodighet:arghh:
Ikke så lett denne tålmodigheten alle snakker om, har ikke klart å finne den enda jeg :laughing002

Altså, nå ble det vare tull med dobbelt innlegg. Men jeg aner ikke hva jeg skal tenke. Har jeg hatt LHtopp og positiv el-test i går? Den var jo svakere enn kontrollstreken. Er det bare hormonkrøll?
Sånn ble det hos meg også, viste topp på 12,5, men så viste det seg at toppen kom senere når verdiene ble høyere. Virker som de registrerter den høyeste verdien som topp, ble forvirra av dette selv

Altså, nå ble det vare tull med dobbelt innlegg. Men jeg aner ikke hva jeg skal tenke. Har jeg hatt LHtopp og positiv el-test i går? Den var jo svakere enn kontrollstreken. Er det bare hormonkrøll?
Vil ikke si at det var en topp nei, men prøv å legg inn de neste testene som «other» (under mer), det gir nok mer mening på resultatet :happy:

Back
Topp