Jeg kjøpte bare den makesure sin til 99 på farmasietHvor kjøpte du termometer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte bare den makesure sin til 99 på farmasietHvor kjøpte du termometer?
Hvilke har du?Hvor kjøpte du termometer?
Jeg har ikke termometer til temping. Har vurdert å overta ett av guttene sine da vi er gått over til øretermometer på de. Aner ikke hvor de er kjøpt, men tror det ene er fra normal og det andre fra apotek 1Hvilke har du?
Skjønner! Virker sykt spennende med temping!!Jeg har ikke termometer til temping. Har vurdert å overta ett av guttene sine da vi er gått over til øretermometer på de. Aner ikke hvor de er kjøpt, men tror det ene er fra normal og det andre fra apotek 1Det beste er vel med 2 desimaler og det vet jeg en av dem har
Ja, temping virker veldig spennende, men siden jeg var syk så lenge med feber droppet jeg det denne syklusen. Får evt prøve temping neste syklusSkjønner! Virker sykt spennende med temping!!hihi. Mannen kommer vell til og tenke at eg har blitt helt tulllete men e jo spennende da
![]()

Ser den da!! :/Ja, temping virker veldig spennende, men siden jeg var syk så lenge med feber droppet jeg det denne syklusen. Får evt prøve temping neste syklus![]()
Godt psyken føles bra, lei meg for at det gikk sånn - det blir godt for deg å komme igang med ny syklus og ny PPSiste hcg resultat ble på 6,5og virker til at blødning har stoppet litt, eller hvertfall øker ikke på! Så gleder meg til å prøve igjen
psyken er bra også!
Eneste eg må få tatt meg en dusj snart. Vært så sliten de siste dagene![]()

TakkGodt psyken føles bra, lei meg for at det gikk sånn - det blir godt for deg å komme igang med ny syklus og ny PP![]()
skal måles under tungen iallefallTakki dag målte jeg temperaturen for første gang! Haha aner ikke om eg hadde den riktig i munnen
men ble 36,42
![]()
Litt mer detaljer fra chatgpt:Hihi ja jeg måtte spørre chat gpt
24 oktober er jo ikke lenge til i det hele tattDa har det gått 1 uke siden blødning startet og nå er blødning over!kroppen ordner! Jeg er heldig sånn sett!
Veldig spent på hvordan det blir de neste dagene. Jeg har ikke klart og være så veldig nær mannen. Har liksom hatt nok med meg selv om det gir mening. Så nå skal vi plutselig bare kjøre på igjen. Det går seg nok veldig fort til når man bare setter i gangmen ja. Blir spennende og se når eggløsning vil komme også! Flo sier 24 oktober!
![]()
Krysser fingrene for at du kommer raskt tilbake til normal syklus nå!Temper du denne syklusen?Hehe men vet ikke hvor mye Flo skjønner da. Hehe men den appen er vanligvis ganske rett når det kommer til mensen i allefall. Forrige gang sa den eggløsning 16 men den kom 19. men enda innafor da tenker jeg. Håper på å komme raskt tilbake ja24 oktober er jo ikke lenge til i det hele tattKrysser fingrene for at du kommer raskt tilbake til normal syklus nå!Temper du denne syklusen?
Jeg får så ustabil temp under tungen fordi jeg puster med munnen på natten, så jeg må måle vaginalt. Helt sykt mye mer stabilt!
Haha jeg ligger og gaper hele nattenJeg får så ustabil temp under tungen fordi jeg puster med munnen på natten, så jeg må måle vaginalt. Helt sykt mye mer stabilt!
Lurt! Kanskje jeg skulle prøvd det, men håper jo jeg ikke trenger å tempe merJeg får så ustabil temp under tungen fordi jeg puster med munnen på natten, så jeg må måle vaginalt. Helt sykt mye mer stabilt!

Håper du er ferdig nå jaLurt! Kanskje jeg skulle prøvd det, men håper jo jeg ikke trenger å tempe mer![]()