Oss testetøser imellom

Hmm har du en til fra babyplan? Når jeg testet i fjor opplevde jeg at babyplan sin faktisk slo ut litt senere enn test strimmel. Så hvis du fikk svak strek der i går er det rart at metode sin ikke slo ut? Virket liksom for sterk til å kun være skygge
Enig, her er et bedre (?) bilde av gårsdagens. Har ikke flere babyplan. Kan Metode slå ut sent?

Vedlegg

• att.dbcIH6I0Z2HhEfRp58iALcxi3aTnDsPwjEfTzEMVPqk.jpeg
    att.dbcIH6I0Z2HhEfRp58iALcxi3aTnDsPwjEfTzEMVPqk.jpeg
    55,5 KB · Visninger: 74
Hvor står nummeret? Og hvilket er det som ønskes ?
Det står under esken eller på test posene, langt nummer, hvor det er de to siste tallene man ser på. Noen av disse har hatt dårlig fargestoff. Prøvde en som sluttet på 61 i dag og den var svakere. Google søk sa at det var dårlig batch

Jeg har testet ut Ovitrelle med Makesure med batch 27. Jeg fikk negativ babyplan vanlig og tidlig i morrest. Det er nå en lys, og da snakker vi lys, rosa strek på Makesure som jeg nettopp har tatt :dance018Er nå 80 timer siden egginnsett. Tuller testen med meg tror dere? Har litt is i magen da jeg vet det er tidlig :banghead:
De to nederste testene er fra det siste døgnet

Vedlegg

• IMG_4542.jpeg
    IMG_4542.jpeg
    146,5 KB · Visninger: 92
  • IMG_4543.jpeg
    IMG_4543.jpeg
    143,3 KB · Visninger: 92
Heii! Jeg har ikke skrevet her på forumet før, men har fulgt litt med siden i sommer :) Tok denne testen nå i kveld. Vi begynte å prøve i august, så er ikke så dreven på å tolke tester, men denne ser jo positiv ut?? Tør nesten ikke tro på det… :angelic: Må få testet med en digital test også. Ikke beste kvaliteten på bildet, men..

IMG_2777.jpeg

Heii! Jeg har ikke skrevet her på forumet før, men har fulgt litt med siden i sommer :) Tok denne testen nå i kveld. Vi begynte å prøve i august, så er ikke så dreven på å tolke tester, men denne ser jo positiv ut?? Tør nesten ikke tro på det… :angelic: Må få testet med en digital test også. Ikke beste kvaliteten på bildet, men..

Vis vedlegget 470665
Den er positiv, ingen tvil! Gratulerer:happy::Heartred

Redigerte kontrastene fra forrige bildet og le tidligere da, men jeg blir jo gal av meg selv var såklart tom for tester nå så fikk ikke tatt flere enn den ene!

Vedlegg

• Screenshot_20250925_065232_Instagram.jpg
    Screenshot_20250925_065232_Instagram.jpg
    211,3 KB · Visninger: 38
Back
Topp