IKM UKE 37+38

Jeg fikk jo TR i går, men for å sjekke det her med skyggestreker så tok jeg en BP tidlig i dag. Ikke rart man får opp forhåpningene sine. Det er ekstremt med skygge på de…

Vedlegg

• IMG_0500.jpeg
    IMG_0500.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 62
Verken tegn til hCG eller TR her i dag… Så syklusen min er nok fortsatt på bærtur, på CD 39 etter hjemmeaborten.

Fikk en skikkelig knekk etter at nok en graviditet ble annonsert på jobb i går, med termin på samme tidspunkt som jeg hadde før MA. Da jeg kom hjem dagen før så satt den lille nabojenta utenfor blokka og tegna med kritt og spurte «Hvem er du mammaen til?» da jeg skulle gå inn døra. Bare tilfeldigheter så klart, men føler verden er skikkelig guffen mot meg for tiden, og jeg er lei meg og sint nå. Har bestemt meg for å punge ut for en privat fertilitetssjekk for å få hjelp med syklusen min nå, for nå har jeg ikke tålmodighet til å nok en gang vente i månedsvis på neste EL.

Håper det er plass til noen flere gode nyheter her inne før uke 38 er omme ❤️

Jeg skvatt så iste da jeg så denne, men det la seg litt farge rundt der streken skal være. Dette var før tidsfristen var ute, men etterpå var det ingenting :wtf:

Vedlegg

• IMG_1563.jpeg
    IMG_1563.jpeg
    639 KB · Visninger: 80
Tog ikke nå test på morgen sia blødningen min blei litt kraftigere i går kveld. Dette tog jeg nå etter arbeide, bilde tatt i tidsfrist. Er på bare ca 2 timers urin, så ikke så lenge. Ser fortsatt nå svakt, men tror ikke det blir og utvikle seg uten nå mirakel. Får bare krysse fingrene at det endelig setter seg ordentlig neste PP :Heartbigred

Vedlegg

• IMG_1405.jpeg
    IMG_1405.jpeg
    203,6 KB · Visninger: 59
Verken tegn til hCG eller TR her i dag… Så syklusen min er nok fortsatt på bærtur, på CD 39 etter hjemmeaborten.

Fikk en skikkelig knekk etter at nok en graviditet ble annonsert på jobb i går, med termin på samme tidspunkt som jeg hadde før MA. Da jeg kom hjem dagen før så satt den lille nabojenta utenfor blokka og tegna med kritt og spurte «Hvem er du mammaen til?» da jeg skulle gå inn døra. Bare tilfeldigheter så klart, men føler verden er skikkelig guffen mot meg for tiden, og jeg er lei meg og sint nå. Har bestemt meg for å punge ut for en privat fertilitetssjekk for å få hjelp med syklusen min nå, for nå har jeg ikke tålmodighet til å nok en gang vente i månedsvis på neste EL.

Håper det er plass til noen flere gode nyheter her inne før uke 38 er omme ❤️
Storesøsteren min visste ikke at jeg var gravid, og dagen etter at jeg hadde vært på UL og fått vite at det ikke var liv, at jeg hadde en MA, rett etter at jeg hadde tatt den første tabletten, så ringte hun meg kjempe glad og fortalte at hun akkurat hadde vært på første UL og at hun var gravid med en gutt :smiley-ashamed004

Håper det er plass til noen flere gode nyheter her inne før uke 38 er omme
Føler sånn med deg :Heartpink
En som annonserte graviditet med termin samme dag som jeg ville hatt (MA) og fikk samme reaksjon som deg.

For en tøff prosess det er å prøve å få barn! Føler det er vanskelig med jobb for føler jeg er så likegyldig til det og at fokuset mitt er på graviditet hele tiden. Skjønner det ikke vil være bedre å sitte hjemme med enda fullere fokus på det men noen dager syns jeg er så tunge på jobb. Er det flere enn meg som har det slik?

Melder meg forsiktig inn her med forbehold, jeg har ikke fått bekreftet el denne syklus, verken med tester eller temp. Har bare utflod å gå ut fra :P Har i tillegg ustabile sykluser pga pcos, så dette kan vere bingo, men:

Snorkfrøken85 - 40- B2 - PP4 (startet telling på nytt når jeg fikk letrozol, mistet i MA i august i fjor) - EL 12/9 - 24/9

En som annonserte graviditet med termin samme dag som jeg ville hatt (MA) og fikk samme reaksjon som deg.

For en tøff prosess det er å prøve å få barn! Føler det er vanskelig med jobb for føler jeg er så likegyldig til det og at fokuset mitt er på graviditet hele tiden. Skjønner det ikke vil være bedre å sitte hjemme med enda fullere fokus på det men noen dager syns jeg er så tunge på jobb. Er det flere enn meg som har det slik?
Jeg har det akkurat likedan. På 1,5 år har jeg mistet 3 graviditet. Først SA, så BO og nå sist en exu. Jeg har gått helt i kjeller og føler nå etter 4 måneder med prøving etter exu at dette ikke kommer til å gå veien for meg. Jeg hater å være på jobb om dagen og sliter med å finne glede i ting.

Jeg har det akkurat likedan. På 1,5 år har jeg mistet 3 graviditet. Først SA, så BO og nå sist en exu. Jeg har gått helt i kjeller og føler nå etter 4 måneder med prøving etter exu at dette ikke kommer til å gå veien for meg. Jeg hater å være på jobb om dagen og sliter med å finne glede i ting.
Huff, så leit å høre :Heartpink Forstår at du har det tungt da. Vet liksom ikke hva man skal gjøre for å ha det bedre. Jeg merker jeg har det best når jeg er med samboeren og i går klarte jeg å kose meg på trening (elsker egentlig det men vært hardt å komme inn i det igjen etter MA’en). Er det noe du merker gjør at du glemmer det bort litt og gir deg glede?

Storesøsteren min visste ikke at jeg var gravid, og dagen etter at jeg hadde vært på UL og fått vite at det ikke var liv, at jeg hadde en MA, rett etter at jeg hadde tatt den første tabletten, så ringte hun meg kjempe glad og fortalte at hun akkurat hadde vært på første UL og at hun var gravid med en gutt :smiley-ashamed004
Ufffff. Så utrolig vanskelig når det attpåtil er noen som står deg så nær og som man vil glede seg med. Det er så tøft og urettferdig å måtte stå i. Føler med deg, og håper det snart er du som trygg og glad kan dele samme nyhet!

Uff, jeg føler med deg tilbake…. Og ja, virkelig. Det kan være en så tilfeldig og urettferdig beinhard prosess :(

Jeg skammet meg nesten over hvor godt jeg taklet hele prosessen med MA og gikk rundt med en naiv forventning om at jeg var en av de som kom til å komme raskt tilbake i ny syklus og kanskje få det til å klaffe igjen på første forsøk. I går bare raknet alt og jeg innså hvor usannsynlig det er at jeg på magisk vis skal få tilbake en normal og forutsigbar syklus når den kunne vare opptil 3 måneder i utgangspunktet.

Jeg har vært helt fjern i dag og har kjempet mot gråten flere ganger mens jeg har sittet i møter, men heldigvis fra hjemmekontor. Du er absolutt ikke alene om å slite med å fokusere på jobb! Takk for at du deler ❤️ Håper du er en av de heldige som får en spire som sitter snart! Kanskje vi sees i en ny IKM-gruppe snart

Får sånne plutselige skarpe stikk/strekk helt nedi magen mot hofta. Noterer det og. Det er ikke noe jeg vanligvis får såpass mye før TR, men jeg blir ikke overraska om kroppen finner på noe nytt sprell før TR, bare for å kødde med psyken :rolleyes::hilarious:

Melder meg forsiktig inn her med forbehold, jeg har ikke fått bekreftet el denne syklus, verken med tester eller temp. Har bare utflod å gå ut fra :P Har i tillegg ustabile sykluser pga pcos, så dette kan vere bingo, men:

Snorkfrøken85 - 40- B2 - PP4 (startet telling på nytt når jeg fikk letrozol, mistet i MA i august i fjor) - EL 12/9 - 24/9
24/9 er vel ikke uke 39? Masse lykke til med prøvingen :Heartred

Føler mange dager at jeg er helt likegyldig til alt, og jeg er en som alltid har hatt sterke meninger og pådriver for endring på jobb, men nå er jeg helt tom. Fikk beskjed i dag mens jeg kjente at tampongen hadde rent igjennom at stillingen min ikke kom til å eksistere mer neste år, og jeg tenkte med en gang ‘håper jeg blir gravid så slipper jeg å ta stilling til det’. Føler jeg er helt gal.

Tar meg også i og undre på om det er andre på jobb som sitter i akkurat samme prosess som meg og har det vanskelig uten at vi vet om hverandre. Det er hel surrealistisk hele greia

Back
Topp