Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå hvor mange dpo?Klaffet nok ikke denne gangen heller skjønner jeg når også dagens test er blankBare å vente på TR.

Tror jeg er 13 dpo i dag, men vanskelig å vite heltÅå hvor mange dpo?![]()

ble også kvalm og uggen av lukten når jeg gikk forbi tre pizzarestauranter i dag. Fortsatt negative tester, men igjen - har kun testet med vanlige tester.Den er ihvertfall positiv! Gratulerer10dpo! Håper det er babystrek, den er bredere og mer rosa enn det ser ut på bildet![]()

Gratulerer!!10dpo! Håper det er babystrek, den er bredere og mer rosa enn det ser ut på bildet![]()

Det er teknisk sett tidlig enda, men forventer TR rundt 12-13 dpo da..Gratulerer10dpo! Håper det er babystrek, den er bredere og mer rosa enn det ser ut på bildet![]()

Tror du må vente til i kveld eller i morgen hvis du skal bruke CB. Den tar veldig svake streker, men den må nok være litt sterkere for å ikke gi falsk positiv. Opp til 5 i hcg er jo normalt, så må komme seg litt over 10 først får den slår utTog en CB, står ikke gravid![]()

Håper du har rett, så den streken veldig raskt etter den begynte slå ut, men var så vanskelig og fange det på kamera. Men så den med mine egne øyne, og nå etter den har tørket så ser jeg fortsatt strek. Den så rosa ut og, men det er selvfølgelig vanskelig å få med på foto og. Er så lei av disse svake streker, håper nesten alle di andre var falske og den jeg fikk i dag er ekte og utvikler seg… vet det er fortsatt håp sia jeg har ikke sett en enda dråpe blod, og er jo 12dpo, så finns fortsatt tid. Men føles som at denne PP har vært et år langt nå, enten vill jeg få tydelig positiv eller bare få TR alleredeTror du må vente til i kveld eller i morgen hvis du skal bruke CB. Den tar veldig svake streker, men den må nok være litt sterkere for å ikke gi falsk positiv. Opp til 5 i hcg er jo normalt, så må komme seg litt over 10 først får den slår ut
Men ser streken! Krysser fingrene for at den utvikler seg![]()