Hvilket kjønn gjetter du?

Arkimedes

Elsker forumet
Himmelbarn
Juligull2021
Novemberfnuggene 2023
♡ Babymais2026 ♡
Litt moro å gjette og kunne se tilbake i senere tid. Begrunn gjerne hvorfor magefølelsen sier det du tror!

:Heartblue Jeg har født tre gutter. Vi går inn i denne graviditeten med stor visshet om at det sannsynligvis er gutt for fjerde gang. Statistikken tilsier det :hilarious:

Vi har en jente fra før og samboeren min er sikker på at han bare får jenter. Jeg mener det er en gutt, men tror jeg bare har fått det for meg at jeg skal ha en jente og en gutt :hilarious:

Jeg har i grunn ikke helt tatt innover meg at jeg faktisk er gravid på ordentlig enda, så jeg har ikke turt å tenke på kjønn. :hilarious: Men mannen kalte frøet "stor gutt" i dag, da jeg sa at spiren på dette tidspunktet vil være ca like stor som et pepperkorn :laughing002:love017

Vi har en jente og jeg har bare en sånn indre formening om at jeg kommer til å få kun jenter.. :dummy1::dummy1: Jeg har en søster og samboer har to søstre. Men vi syns det hadde vært spennende med en gutt denne gang! Jeg må komme tilbake om hvilken vei magefølelsen går når vi er litt lenger tror jeg. Var sikker på at første var jente før jeg ble gravid sist hvertfall :hilarious:

Magefølelsen min sier gutt :gen014:happy090 har to jenter fra før av og mannen håper litt på jente nr.3 hehe han synes det er koselig. Blir sikkert ikke krise med gutt, han får bare bli guttepappa som jeg tror vil bli så fint! Han bare ser for seg å bli styrt av små damer :hilarious:

Jeg leser på forumet fra graviditeten med jenta mi i 2020 at jeg slet fordi jeg ikke hadde matlyst.. mens nå er jeg ulvesulten! Kan det bety det andre kjønn denne gang mon tro? :scratch Kan hende det hele endrer seg om 2-3 uker da kvalmen pleier å komme :king

Jeg leser på forumet fra graviditeten med jenta mi i 2020 at jeg slet fordi jeg ikke hadde matlyst.. mens nå er jeg ulvesulten! Kan det bety det andre kjønn denne gang mon tro? :scratch Kan hende det hele endrer seg om 2-3 uker da kvalmen pleier å komme :king
Jeg hadde skikkelig ulvehunger med gutten vår :hilarious: helt ekstremt.

Jeg har et lite håp om jente da vi har to gutter fra før, men tror egentlig at vi venter gutt nummer 3. :hilarious:

Spennende! Jeg har ikke matlyst denne gangen, men var kronisk sulten da jeg gikk gravid med sønnen min :pompus:

Jeg har en magefølelse på gutt den gangen her, men det hadde jeg sist også, og da stemte det ikke :laughing002 Så vi får se, gøy å gjette uansett

Jeg tror kanskje gutt fordi denne graviditeten skiller seg foreløpig fra forrige graviditet. Men så føler jeg egentlig litt at det kanskje er enda en jente. Blir spennende å se hvordan dette forandrer seg og hva faktaen er.

Har magefølelse på en jente denne gangen ^^ kalte førstemann konsekvent «han» når han var i magen uten at jeg tenkte meg ond denne gangen går jeg automatisk til «hun» :)

Magefølelsen sier jente. Men litt tidlig enda. Det er nok fordi jeg har 2 jenter fra før og med tanke på vår alder 34 og 35. Så er det vell mest sjanse for jenter sies det. Han har ikke barn fra før av. Dette blir hans første.
Men jeg er litt der at jeg kanskje kunne tenkt meg å ikke vite det. Men det tror jeg ikke blir aktuelt :hilarious:

Back
Topp