12+3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Originalt 35+2, men målt frem til 35+6
Hvilke tar dere utgangspunkt i?
Savner litt å telle sammen med dere! (Men savner IKKE å gå over tiden haha).18+0
Haha! Skjønner begge deler veldig godtSavner litt å telle sammen med dere! (Men savner IKKE å gå over tiden haha).

Rart det der! Driver og ser på magebilder fra to uker siden og tenker bare: «Var det virkelig meg??». Nå er frøkna 11 dager og det er fortsatt veldig tidlig, men samtidig føles det helt naturlig å være i denne nyfødt-boblaHaha! Skjønner begge deler veldig godt![]()
Graviditeten har jeg egentlig lagt helt bak meg!11 dager allerede, og jeg føler at det var i går du fødteRart det der! Driver og ser på magebilder fra to uker siden og tenker bare: «Var det virkelig meg??». Nå er frøkna 11 dager og det er fortsatt veldig tidlig, men samtidig føles det helt naturlig å være i denne nyfødt-boblaGraviditeten har jeg egentlig lagt helt bak meg!

dagene går så fort. Er så herlig med nyfødt bobla, gleder meg så mye til det er min turDet kan virkelig være den beste tia - uansett hvor slitsomt det er11 dager allerede, og jeg føler at det var i går du fødtedagene går så fort. Er så herlig med nyfødt bobla, gleder meg så mye til det er min tur
Unner deg å oppleve det igjen! Og virkelig perfekt med tre år mellom dine to yngste
ÅåååhDet kan virkelig være den beste tia - uansett hvor slitsomt det erUnner deg å oppleve det igjen! Og virkelig perfekt med tre år mellom dine to yngste
![]()
Gleder meg så mye! Blir 3 år mellom minste og baby her også. Gleder meg så mye til å se han som bror