Jaaaa, men de var helt ekstreme, så ble jo så reddOg tenk på de smertene du hadde i forrige uke og trodde TR var rett rundt hjørnet
og nå rett før mens så er de helt borte når de pleier å være. KjemperartFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa, men de var helt ekstreme, så ble jo så reddOg tenk på de smertene du hadde i forrige uke og trodde TR var rett rundt hjørnet
og nå rett før mens så er de helt borte når de pleier å være. KjemperartJa fy fader det skjønner jeg godt! Jeg klarer ikke tro på at jeg blir gravid liksom.. Du hadde veldig stigende temperaturer da. Jeg er så irritert på at jeg våkner og må tisse kl 04, tenker sånn; ahh hva om jeg egentlig kunne fått den tempen etter på 36.7 og fått sett den stige mer istedefor?
Hva var de sterkeste symptomene til deg?
Du var ikke så kvalm denne gangen?
Det rareste her nå er fravær av menssmerter de siste 3 dager.. har opplevd at symptomene kan roe seg dagen før mens, men ikke 3 dager uten menssmerter.. så blir sur om jeg våkner med de i morgen. Fikk luftsmerter i mellomgulvet i dag istedenfor for da![]()
Ja tror det der var rekord i tempstigning, ass! Aldri vært over 37 mener jeg.Herregud den gikk høyt ja, husker du bare kom tilbake fra pinsa og hadde hatt en del mistanker og BAM! satt spirenHvordan går det med deg? Jeg må en tur inn i dagbøkene igjen tror jeg
![]()

Mange bruker FertiltyFriend appen. Den har en gratis versjon som er ganske bra. Brukt gjerne termometer med to desimaler. Det gir best resultatDere har sikkert fått spørsmålet tusen ganger før… beklager… Er det FertilityFriend som er appen temp-damene bruker? Jeg tenkte jeg skulle bli en del av gjengen og trenger noen tips for å komme igang.
Hva er det høyeste du har fått på LH-testene? Jeg fikk sånn hopp en stund før eggløsning og så kom den ekte stigningen senereHar hatt en så fin og jevn temperatur første del av syklus nå, med et plutselig hopp i dag. Alle EL-tester har vært veldig negative. Vet at jeg må se på litt flere temperaturer før jeg får noe svar her, men er det noen som har opplevd at tempen bekrefter eggløsning uten noe positiv EL-test? Eller nær positiv.
Det er så lavt at det ikke bikker 0,1 ennå i premom, så veldig veldig negative. Fortsetter selvfølgelig å teste, synes bare tempen var så rar!Hva er det høyeste du har fått på LH-testene? Jeg fikk sånn hopp en stund før eggløsning og så kom den ekte stigningen senere
Spørs om ikke tempen din kommer til å bli litt lavere en bunnen til nå før eggløsning ogDet er så lavt at det ikke bikker 0,1 ennå i premom, så veldig veldig negative. Fortsetter selvfølgelig å teste, synes bare tempen var så rar!
Ja, det gir mening i så fall. Takk for svarSpørs om ikke tempen din kommer til å bli litt lavere en bunnen til nå før eggløsning og
Ja, jeg tenker at det er veldig mulig at du hadde eggløsning på cd15Basert på denne grafen, kan eggløsning ha vært på cd15 og ikke cd14 som angitt? Eltest ble positiv cd13, tidlig kveld. Litt sterkere på cd14, testet da rundt 17, og så tydelig negativ rundt klokka 13 cd15.
Siden graviditetstest var negativ i dag, håper jeg selvsagt at eggløsning var en dag senere…

Takk, håper det stemmer.Ja, jeg tenker at det er veldig mulig at du hadde eggløsning på cd15Tempen din er jo veldig høy og fin nå, så det kan godt hende det er noe på gang hos deg.
![]()
Kanskje det må gå enda en dag til med temp før krysset kommer? Er ikke så erfaren med dette. Håper du får noen gode svar her inneJeg skjønner ingenting denne syklusen.. Positiv test og masse symptomer (smerter og eggehvite, som nå er borte) - men ut i fra tempen å dømme har det ikke skjedd noe?Vis vedlegget 468366
Har du ikke tempet før, så er det ikke sikkert krysset kommer.Jeg skjønner ingenting denne syklusen.. Positiv test og masse symptomer (smerter og eggehvite, som nå er borte) - men ut i fra tempen å dømme har det ikke skjedd noe?Vis vedlegget 468366
Men siden tempen er så lav er det vel usannsynlig at det har skjedd noe? Sammenligner bare med andres grafer, så mulig jeg er på bærturHar du ikke tempet før, så er det ikke sikkert krysset kommer.
Har du drukket alkohol i den helgen hvor tempen er høyest?Jeg skjønner ingenting denne syklusen.. Positiv test og masse symptomer (smerter og eggehvite, som nå er borte) - men ut i fra tempen å dømme har det ikke skjedd noe?Vis vedlegget 468366
Vet ikke om det gir mening? Føler det var litt vanskelig å forklare.Tusen takk for utfyllende svar! Og ja, jeg var på fest på lørdag, så da discarder jeg denHar du drukket alkohol i den helgen hvor tempen er høyest?Det kan isåfall forhøye tempen. Ut ifr hva jeg ser, så har du hatt eggløsning, siden tempen etter positiv test er høyere enn før. Ganske tydelig også, men tempen din fredag, lørdag og søndag passer ikke inn, og er helt sikkert falskt forhøyet. Jeg har aldri sett noen med en så markant stigning, så jeg ville faktisk satt «temperature discarded» på fredag, lørdag og søndag. Da vil du se at du har en stigning likevel, men det vil være vanskelig for FF å sette kryss. Du vil uansett ikke få noe kryss når de temperaturen er så høye før eggløsning.
Vet ikke om det gir mening? Føler det var litt vanskelig å forklare.

Sannsynligvis er du 2 DPO ja. Du kan override appen i settings, det måtte jeg gjøre i syklusen jeg ble gravid, for det samme skjedde derJeg vet ikke om det kan stemme at jeg er 3DPO i dag? Var det ikke slik at EL skjer etter positiv test, slik at jeg kun skal være 2DPO?
Er første gang jeg forsøker meg med EL tester
Vis vedlegget 469063